Onko sellaista?
Jogurtti aiheuttaa syöpää. Maito aiheuttaa syöpää. Soija aiheuttaa syöpää. Gluteeni on pahasta. Liha on no good. Sokeri tappaa.
Mitä sitten oikeastaan on enää jäljellä mitä voisi syödä?
Itselleni ei tule "turvallisista" ruoka-aineista enää juuri muuta mieleen kuin kasvikset ja marjat. Juomista vesi.
Mutta mistäs proteiini...??
Oikeasti TERVEELLINEN ruokavalio
4
214
Vastaukset
- Luonnonmukaisesti
Turvallisia ruokia on kaikki lisäaineettomat ja luonnonmukaiset ruuat sopivissa määrin nautittuna. Liha on GOOD, kunhan sitä ei syö liikaa ja alkuperä on turvallinen. Sokeria saa lähes kaikesta ravinnosta eli lisätty sokeri on no good.
Gluteiini on sopimatonta ihmiselle, koska viljaa on geenimanipuloitu jo 40-luvulta lähtien (ja aiemminkin), niin että ihminen ei enää pysty käyttämään viljan nykyistä gluteiinimuotoa. Kun kohta lisää geenimanipuloidaan alkuperäisiä kasveja, ihmisen ruuaksi sopivat elintarvikkeet vähenevät, tuotannon lisäämisen kustannuksella. Siis kaikki kasvikset eivät enää ole turvallisia, näistä hyvä esimerkki on leipäviljat, soija ja maissi. - rexil
miksi salataan,,valehdellaan,,kuinka voi korja itse monta vaivolaa,,,,koska on niitä
loilla on tarpeen tappaa ihmisija,,,,-----
näin xano italial.lääkäri d-r TULLIO SIMONCINI,,,,ON HÄNEN VIDEOT YOU TUBESSA,,, katsoka niitä,,,,- Jasamasuomeksi
?????
- Suoraantuottajalta
Kaikki prosessoimaton luomuruoka on vielä aika terveellistä. Huoletta voi syödä kaikkea mikä kasvaa metsässä tai minkä itse kasvatat tai minkä saat naapurin karja-/maitotilalta suoraan tuottajalta ilman välikäsiä, jotka prosessoivat ruuan syötäväksi kelpaamattomaksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584