Onko sellaista?
Jogurtti aiheuttaa syöpää. Maito aiheuttaa syöpää. Soija aiheuttaa syöpää. Gluteeni on pahasta. Liha on no good. Sokeri tappaa.
Mitä sitten oikeastaan on enää jäljellä mitä voisi syödä?
Itselleni ei tule "turvallisista" ruoka-aineista enää juuri muuta mieleen kuin kasvikset ja marjat. Juomista vesi.
Mutta mistäs proteiini...??
Oikeasti TERVEELLINEN ruokavalio
4
160
Vastaukset
- Luonnonmukaisesti
Turvallisia ruokia on kaikki lisäaineettomat ja luonnonmukaiset ruuat sopivissa määrin nautittuna. Liha on GOOD, kunhan sitä ei syö liikaa ja alkuperä on turvallinen. Sokeria saa lähes kaikesta ravinnosta eli lisätty sokeri on no good.
Gluteiini on sopimatonta ihmiselle, koska viljaa on geenimanipuloitu jo 40-luvulta lähtien (ja aiemminkin), niin että ihminen ei enää pysty käyttämään viljan nykyistä gluteiinimuotoa. Kun kohta lisää geenimanipuloidaan alkuperäisiä kasveja, ihmisen ruuaksi sopivat elintarvikkeet vähenevät, tuotannon lisäämisen kustannuksella. Siis kaikki kasvikset eivät enää ole turvallisia, näistä hyvä esimerkki on leipäviljat, soija ja maissi. - rexil
miksi salataan,,valehdellaan,,kuinka voi korja itse monta vaivolaa,,,,koska on niitä
loilla on tarpeen tappaa ihmisija,,,,-----
näin xano italial.lääkäri d-r TULLIO SIMONCINI,,,,ON HÄNEN VIDEOT YOU TUBESSA,,, katsoka niitä,,,,- Jasamasuomeksi
?????
- Suoraantuottajalta
Kaikki prosessoimaton luomuruoka on vielä aika terveellistä. Huoletta voi syödä kaikkea mikä kasvaa metsässä tai minkä itse kasvatat tai minkä saat naapurin karja-/maitotilalta suoraan tuottajalta ilman välikäsiä, jotka prosessoivat ruuan syötäväksi kelpaamattomaksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319