Miksi joku Mies on ikisinkku?

tyttöulapalla

Mua vaivaa tällä hetkellä sellainen seikka että miksi jotkut miehet on sinkkuja pitkälle kolmekymppiseksi asti?
Miten se voi olla mahdollista??!!

Meinasin kysyä että voiko jostain päätellä onko miehellä pieni.. penis vai mitä siinä on vialla.. On siis tällainen vaalee mies, ei kovin pitkä, mut sanotaan sopivan pitkä, miehen mittainen, ei mikään komistus, mutta sanoisin että hyvännäköinen noin keskimäärin tarkoitan. On töissä, ei röökaa, ei juo paljoo, kohteliaskin, mukavanoloinen, pilkettä silmäkulmassa ja huumoria!! mut silti sinkku?

Onko sillä jotain häiriöitä tai jotain..? Mietin vain että onko se vähemmän tuota maskuliininen tai jotain kun partaa en oo sillä nähnyt, on tosi puhdas iho jne, nuoren näköinen että voisko sillä olla jotain hormonihäiriöitä tai jotain?

Anteeks ny vaan, mutta en ymmärrä miten joku voi olla niin, no ei täydellisen oloinen, mutta sellainen hyvänoloinen mies ja ei vaikuta koskaan olevan naisen seurassa ja ei kuulemma ole seurustellut?

Miten on mahdollista??!!! Selittäkää...?!
Oottaako jotkut että niitä tullaan kotoo hakemaan vai onko niissä jotain vikaa, jota ei vain huomaa ulospäin?!

171

8826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helposti tulee mieleen vaihtoehtoja, mikä siinä voi olla takana, mutta onko sillä jotain suurta merkitystä. Oma on asiansa.

    • Jotku ei halua parisuhdetta..

      • Siinäpä_se_ytimessä

        Korjataas heti tuo parisuhde, jotkut ei halua elättiä elättäväksi kakaroiden teko taas on niin helvetin huono ja kallis bisnes, ettei tosiaan kannata. Höyläämään pääsee ny ilman parisuhdettakin, eikä sitä samaa pärstää viitti edes koko ajan kattella, eikä sitä nalkuttamista. Vapaus se vaan on pop, eikä ole mitään jarruja jarruttamassa menoa, ja voi tehdä mitä haluaa, milloin haluaa. Kuinka monilta miehiltä on kadonnut harrastukset, kuten vaikkapa auton rakentelu ja duunaaminen kun akka on tullut kuvioihin, ja tapahtuupa vielä sekin, että ennen niin miehinen mies harrastuksineen on muuttunut täysin tossun alla olevaksi nössöksi, ihan olen todennut lähipiiristä ja ystävistä tämän.


      • Siinäpä_se_ytimessä kirjoitti:

        Korjataas heti tuo parisuhde, jotkut ei halua elättiä elättäväksi kakaroiden teko taas on niin helvetin huono ja kallis bisnes, ettei tosiaan kannata. Höyläämään pääsee ny ilman parisuhdettakin, eikä sitä samaa pärstää viitti edes koko ajan kattella, eikä sitä nalkuttamista. Vapaus se vaan on pop, eikä ole mitään jarruja jarruttamassa menoa, ja voi tehdä mitä haluaa, milloin haluaa. Kuinka monilta miehiltä on kadonnut harrastukset, kuten vaikkapa auton rakentelu ja duunaaminen kun akka on tullut kuvioihin, ja tapahtuupa vielä sekin, että ennen niin miehinen mies harrastuksineen on muuttunut täysin tossun alla olevaksi nössöksi, ihan olen todennut lähipiiristä ja ystävistä tämän.

        Mie en kaipaa läheisyyttä... Tuntuu ahdistavalta...

        Mie tiiän että mulla pulttais jo siihen että vaimo rupeaa kiristämään...


      • Anonyymi

        Jotku on ääliöitä, eivätkä kykene olemaan naisen kanssa.


    • tgdeth

      hellyttävää mutta myös oikeastaan aika säälittävää myös tuo ulapallaolemisen näyttely, pyh....

      • fiftysixtyy

        No eipä noissa naisissakaan oo kehumista nykyään, aivan samalla lailla ulapoilla.


    • Ikis__M

      Selityksiä:

      - Siksi kun kaikki naiset ovat lutkia
      - Se on homo
      - Se on impotentti
      - Siinä on pakko olla jotain vikaa
      - jne.

      Valitse noista ja keksi itse lisää, se kotoa hakemisen odottaminenkin tosiaan hyvä pointti.

      • Loman lopettajaisten kunniaksi olen kanssasi samaa mieltä. :-)


      • HeHE-----

        .

        "Siinä on pakko olla jotakin vikaa"

        "Keksi itse lisää vikoja!!1!11!11!!!!"

        har!1

        .


    • Se on liian kiltti ja kohtelee naista hyvin joten naiset ei halua sitä.

      • Vähän-ees-huumoria

        Siinä mitään kiltteyttä ehdi aistia, jos mies lähestyy tapan-sut-ilmeellä aikoessaan tehdä aloitteen. Siis kyllähän sen ymmärtää että tilanne hermostuttaa ja jännittää... Tositilanne ei ehkä naurata. Naisen takataivossa jyskyttää jotain säälin tapaistakin moisen urheuden edessä. Mutta ei se vaan toimi!

        Kyllä sitä aloitetta pitää pohjustaa edes hymyilyllä, vaikka vakavasta asiasta onkin kyse.


      • JossainMuualla

        Miehen hymyily on vihoviimeinen virhe.

        Silloin ei ole enää kemiaa, kun mies on hyväksyntää hakeva epätoivoinen nysväke.


    • Itse en ainakaan kaipaa parisuhdetta.

      Kyllä se sopiva naaras sitten sattuu kohalle..
      Sellanen jota jaksaa kattoa kauemminkin.

      • järkevää

        Hyvä asenne. Elämä on hyvää yksin ja jos oikea sattuu kohdalle elämä voi olla hyvää kaksinkin.


      • järkevää kirjoitti:

        Hyvä asenne. Elämä on hyvää yksin ja jos oikea sattuu kohdalle elämä voi olla hyvää kaksinkin.

        Jotku miehet vissiin kaipaavat valtavasti läheisyyttä ja jotain äitihahmoa joka niitä hoivaa..


      • järkevää
        Eräkettu kirjoitti:

        Jotku miehet vissiin kaipaavat valtavasti läheisyyttä ja jotain äitihahmoa joka niitä hoivaa..

        Ei siinäkään mitään pahaa ole, jos kaipaa toista ihmistä lähelleen. Olemme erilaisia. Tietysti niille, joille se parisuhde olisi kovin tärkeä, toivoisi erityisesti, että se oikea kävelisi vastaan.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jotku miehet vissiin kaipaavat valtavasti läheisyyttä ja jotain äitihahmoa joka niitä hoivaa..

        Mie ainakin kaipaan oikein kunnon matroonaa, joka hoivoo ja silittellee........


      • Kaupunkisusi kirjoitti:

        Mie ainakin kaipaan oikein kunnon matroonaa, joka hoivoo ja silittellee........

        No helevetti mun äiti opetti miten tehä ruokaa, pessä pyykkiä ja siivota kämppä.

        En tarvi naista rakastamaan meikäläistä koska mulla on vittumainen kyttä äiti.

        Tulee naisrakkautta... Ei saa olla rauhassa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        No helevetti mun äiti opetti miten tehä ruokaa, pessä pyykkiä ja siivota kämppä.

        En tarvi naista rakastamaan meikäläistä koska mulla on vittumainen kyttä äiti.

        Tulee naisrakkautta... Ei saa olla rauhassa.

        Naisen rakkaus vai oma rauha, siinäpä vasta pulma...


      • Kaupunkisusi kirjoitti:

        Naisen rakkaus vai oma rauha, siinäpä vasta pulma...

        Kyllä mie tykkään että saan "kadota" pariksi viikoksi.


    • SoliterniuM1977_

      Kysy itseltäsi kysymys: voisitko ajatella oikeasti itse seurustelevasi kyseisen miehen kanssa..siis ihan oikeasti? Jos et, miksi et? Siinä olisi syitä hänen sinkkuudelleen.

      Voi myös olla, että mies kokee ettei kelpaa kenellekkään ja päättää elää elämänsä yksin. Voi myös olla, ettei mies osaa/uskalla tehdä aloitteita ja siksi jää yksin. Naiset kun eivät tunnu aloitteita tekevän.

      Siinä jotain pohhdintaa.

      • 720

        Voi myös olla, etteivät naiset kiinnosta häntä parisuhdemielessä. Kaapista ulostulo ei ole kaikille helppoa nykypäivänäkään.


    • Niin_luulen_käyvän_

      Yksinolon helppouteen ja omaan arkeensa/rutiineihinsa voi tottua niin paljon, että jääkin lopulta yksin.

      • envoitajuta

        Tai saa olla yksin. Ei kaikki halua suhteita. Luonnollista on tietenkin että ihmiset pariutuu ja tulee pikkuihmisiä tulokseksi. Sehän on luonnollista. Sitten on paljon luonnotonta, kuten että pariudutaan, mutta ei haluta pikkuihmisiä.
        Voin ajatella, että parisuhde voi olla järkyttävääkin jollekin. Jos ihminen viihtyy yksikseen, hänellä on hyvä olla, niin miksi sitä pitäisi jotenkin "ronkkia"?
        On kai jonkinlaista typeryyttä/tyhmyyttä se, että alkaa arvuuttelemaan toisen ihmisen hyvää oloa?


      • Anonyymi

        Tämä on totta. Näin tässä on päässyt käymään. Yksin olo ei vaadi mitään ihmeitä. Helppoa kun osaa tehdä itse ruuan ja pyykätä. Toki sitä joskus kaipaa toisen kehoa vierelleen nukkumaan käydessä... Sexiäkin olisi joskus kiva harrastaa. Mutta se on menneen talven lumia.


    • siksipäsiksi
      • r23r23

        Tuossahan oli hyvää juttua. Ihan lainauksen arvoisesti.

        "Aikuisuuden kiintymyssuhteet

        Kim Bartholomewin (1997) aikuisten kiintymyssuhdemalleja koskevassa luokituksessa erotellaan 1) turvallisesti, 2) takertuvasti, 3) välttelevän pelokkaasti ja 4) välttelevän itseriittoisesti kiintyneet.

        1) Turvallisesti kiintyneellä aikuisella on sekä positiivinen käsitys omasta arvosta että luottamus siihen, että muut ihmiset ovat yleensä tukea ja apua antavia. Seksuaalisuudessa turvallisesti kiintynyt pyrkii molemminpuoliseen läheisyyteen ja tyydyttävyyteen.

        2) Takertuvilla on kielteinen käsitys itsestä ja myönteinen käsitys toisista. He voivat rakastua usein, olla hyvin mustasukkaisia, voivat paljastaa itsensä liian helposti ja varhain ja näkevät kumppaninsa epävakaisena. Seksuaalisuudessa takertuva pyrkii tyydyttämään ennen kaikkea turvallisuuden ja rakkauden tarpeitaan. Takertuva on oppinut syyttämään itseään rakkauden puutteesta ja yrittää mm. miellyttämällä, vaatimalla, vihanpurkauksilla tai takertumisella vaikuttaa siihen, että saisi rakkauden tarpeensa tyydytetyksi parisuhteessaan.

        3) Pelokkaasti kiintyneet toivovat toisten hyväksyntää ja ovat tietoisia kiintymyksen tarpeistaan, mutta he eivät uskalla tulla lähelle muita peläten vahingoittuvansa tai tulevansa hylätyksi. Pelokkailla on kielteinen käsitys itsestä ja muista. He ovat oppineet, että toiset ovat välinpitämättömiä, eivätkä ole käytettävissä silloin kun heitä tarvitaan ja että he eivät itsekään ole rakastamisen arvoisia.

        4)Itseriittoisilla on myönteinen käsitys itsestä ja kielteinen käsitys toisista. He uskovat turvaa hakiessaan tulevansa torjutuiksi ja siksi he kieltävät kiintymyksen tarpeensa. Itseriittoiset pyrkivät elämään ilman toisten ihmisten rakkautta ja tukea ja olemaan emotionaalisesti riippumattomia. He erottavat seksuaalisuuden tunneperäisestä sitoutumisesta ja pitävät itsensä paljastamista epämiellyttävänä. Ajan myötä kiintymyksen tarpeiden kieltäminen automatisoituu ja on tiedostamatonta.

        Turvattomasti kiintyneen on vaikea liittyä aidosti toiseen ihmiseen, koska omat tunteet ilmaistaan hyvin kapeasti, eikä toisen tunteita oteta huomioon. Keskeisenä tekijänä on jollain tavoin riittämätön suruprosessi. Turvattomaan kiintymykseen liittyvät vaille jäämiset herättävät väistämättä raivon ja surun tunteen. Turvattomasti kiintynyt ei kuitenkaan näe vaille jäämistään."


      • Responsibility_123
        r23r23 kirjoitti:

        Tuossahan oli hyvää juttua. Ihan lainauksen arvoisesti.

        "Aikuisuuden kiintymyssuhteet

        Kim Bartholomewin (1997) aikuisten kiintymyssuhdemalleja koskevassa luokituksessa erotellaan 1) turvallisesti, 2) takertuvasti, 3) välttelevän pelokkaasti ja 4) välttelevän itseriittoisesti kiintyneet.

        1) Turvallisesti kiintyneellä aikuisella on sekä positiivinen käsitys omasta arvosta että luottamus siihen, että muut ihmiset ovat yleensä tukea ja apua antavia. Seksuaalisuudessa turvallisesti kiintynyt pyrkii molemminpuoliseen läheisyyteen ja tyydyttävyyteen.

        2) Takertuvilla on kielteinen käsitys itsestä ja myönteinen käsitys toisista. He voivat rakastua usein, olla hyvin mustasukkaisia, voivat paljastaa itsensä liian helposti ja varhain ja näkevät kumppaninsa epävakaisena. Seksuaalisuudessa takertuva pyrkii tyydyttämään ennen kaikkea turvallisuuden ja rakkauden tarpeitaan. Takertuva on oppinut syyttämään itseään rakkauden puutteesta ja yrittää mm. miellyttämällä, vaatimalla, vihanpurkauksilla tai takertumisella vaikuttaa siihen, että saisi rakkauden tarpeensa tyydytetyksi parisuhteessaan.

        3) Pelokkaasti kiintyneet toivovat toisten hyväksyntää ja ovat tietoisia kiintymyksen tarpeistaan, mutta he eivät uskalla tulla lähelle muita peläten vahingoittuvansa tai tulevansa hylätyksi. Pelokkailla on kielteinen käsitys itsestä ja muista. He ovat oppineet, että toiset ovat välinpitämättömiä, eivätkä ole käytettävissä silloin kun heitä tarvitaan ja että he eivät itsekään ole rakastamisen arvoisia.

        4)Itseriittoisilla on myönteinen käsitys itsestä ja kielteinen käsitys toisista. He uskovat turvaa hakiessaan tulevansa torjutuiksi ja siksi he kieltävät kiintymyksen tarpeensa. Itseriittoiset pyrkivät elämään ilman toisten ihmisten rakkautta ja tukea ja olemaan emotionaalisesti riippumattomia. He erottavat seksuaalisuuden tunneperäisestä sitoutumisesta ja pitävät itsensä paljastamista epämiellyttävänä. Ajan myötä kiintymyksen tarpeiden kieltäminen automatisoituu ja on tiedostamatonta.

        Turvattomasti kiintyneen on vaikea liittyä aidosti toiseen ihmiseen, koska omat tunteet ilmaistaan hyvin kapeasti, eikä toisen tunteita oteta huomioon. Keskeisenä tekijänä on jollain tavoin riittämätön suruprosessi. Turvattomaan kiintymykseen liittyvät vaille jäämiset herättävät väistämättä raivon ja surun tunteen. Turvattomasti kiintynyt ei kuitenkaan näe vaille jäämistään."

        Aivan mainiosti selostettu. Ite tunnistan itseni kyseisestä kategoriasta. Sen ymmärtää jossain elämän vaiheessa että se on vain niin työlästä oman luonteen takia sitoutua keneenkään että helpointa vaan keskittyä omiin kiinnostuksiin.


    • V.N

      Itsekin olen ikisinkkumies, ikää jo lähes 40 eli vannoutunut vanhapoika...
      Syy? Ei ole taitoa eikä rohkeutta lähestyä naisia ja naisten suunnalta ei suoria aloitteita tule.

      Onhan minulle nuoruuteni aikana moni nainen flirttaillut koska olen pitkä, harteikas, mukava ja hyvin menestynyt mies, mutta kun en ole ole pelimies niin naiset jäävät iskemättä ja yksin mennään vuodesta toiseen.

      En todellakaan tiedä, mistä ja miten voisin hankkia itselleni naisen. Nettideittailua olen tietenkin kokeillut mutta se vaan on tosiasia että miehen pitää olla todellinen pelimies, jotta naiseen pystyy tekemään vaikutuksen pikaisilla nettitreffeillä.

      • tuskinjaksaamuuttua

        Melkein sama tarina, onneksi on muitakin.

        Joskus tietysti haluis hellyyttä ja kosketusta, mut ne itsensä edes säälillisesti hoikassa kunnossa olevat naiset, vaan on poikkeus ja harvinaisuus, ei sitä jaksa kunto koulua alkaa vetään.

        Elämä on todella helppoa muuten olla yksin, ei siirry tavarat, ei tarvi miettiä siivoaako huomenna vai tänään, voi tehdä mitä haluaa ruuaksi jne, jne,,,


      • EsitäEdesInnokasta

        Sinä et tosissasi vielä tarviikaan. Vasta sitten on oikea osunut haaviin, kun jonkun kohdalla tuntuu, että häntä ilman en voi elää. Kriteereitä edes ajattele.

        Tästä päästäänkin naisettomien miesten ydinongelmaan ja juttuni juoneen. Olen huumaantunut yhden (liian) nuoren herran käytöksestä. Hän ihan liikuttavalla varmuudella osoittaa kiinnostustaan minuun, mikä saa tuntemaan oloni prinsessaksi ja halutuksi. Samaan aikaan moni ikäiseni kiertelee, mittelee ja puntaroi pää hartioiden väliin painettuna. Kriteerilaskurin raksutuksen suorastaan kuulee.

        Siis: nuorempi mies on täynnä antamisen iloa ja ihastuneisuutta, vanhempi liikkeellä autonostajan kriittisenä. Vinkkaanpa siis, että matkikaa nuorten miesten innokkuutta, osoittakaa tunteenne, jos naisen todella haluatte.


      • Lapsistakintulispaskaa

        Läskeillä vanhoilla ämmillä ei tee edelleenkään mitään.

        "Vinkkaanpa siis, että matkikaa nuorten miesten innokkuutta, osoittakaa tunteenne, jos naisen todella haluatte. "

        Ahaa, no entäs se naisten innokkuus?

        Naiset ovat Suomessa pilalle hemmoteltuja passiivisia pissahousuja.

        Vittu jos itse heidän pitäisi tehdä jotain olla innokkaita heti tulee housuun.


      • Neitsytsetä
        EsitäEdesInnokasta kirjoitti:

        Sinä et tosissasi vielä tarviikaan. Vasta sitten on oikea osunut haaviin, kun jonkun kohdalla tuntuu, että häntä ilman en voi elää. Kriteereitä edes ajattele.

        Tästä päästäänkin naisettomien miesten ydinongelmaan ja juttuni juoneen. Olen huumaantunut yhden (liian) nuoren herran käytöksestä. Hän ihan liikuttavalla varmuudella osoittaa kiinnostustaan minuun, mikä saa tuntemaan oloni prinsessaksi ja halutuksi. Samaan aikaan moni ikäiseni kiertelee, mittelee ja puntaroi pää hartioiden väliin painettuna. Kriteerilaskurin raksutuksen suorastaan kuulee.

        Siis: nuorempi mies on täynnä antamisen iloa ja ihastuneisuutta, vanhempi liikkeellä autonostajan kriittisenä. Vinkkaanpa siis, että matkikaa nuorten miesten innokkuutta, osoittakaa tunteenne, jos naisen todella haluatte.

        Tässä onkin se ikuisuusongelma.

        Minä en voi tietää olenko romanttisesti kiinnostunut naisesta, ennen kuin olen tutustunut häneen.
        ...ja sitten kun olen tutustunut, onkin myöhäistä "osoittaa kiinnostusta".

        Useimmat varmaankin ratkaisevat asian etenemällä seksi edellä. Ei väliä muulla, heti saaliin kimppuun, katsotaan myöhemmin onko toinen muuten kiinnostava.

        Koko tilanne perustuu illuusioon tai kuvitelmaan rakkaudesta ensi silmäyksellä. Todellisuudessa sitä ei ollut, kiinnostuksen herätti tissit tai peppu, teki mieli seksiä. Mutta niin voidaan sanoa jälkeenpäin.


      • Neitsytsetä

        Niin, ja nikkihän oli osuvasti valittu :)

        EsitäEdesInnokasta.

        Sitähän se on kun seksiä metsästetään. Esitetään kuin tilanne olisi erityinen, vuosisadan rakkaustarina kahden promillen humalassa.

        Minä en osaa esittää. Enkä halua. Ehkä olen tässä liian tosikko, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu.


    • Rumpelstilzchen_

      Jotain häiriötä siinä on oltava. Psyykkistä ja/tai fyysistä.

    • ei-ehkä-toivoton-tapaus

      Edellä mainittu jo monia syitä miksi itsekin lähes koko iän sinkkuna, ikä 40 .

      Tutustuminen johonkin random naiseen ei vain onnistu, ei ole riittävää itseluottamusta ja sosiaalista osaamista. Kumma kyllä työssä menestymistä nuo eivät silti ole suuremmin haitanneet.

      Vain pidemmän tutustumisen kautta, työssä tai opinnoissa, olen päässyt henkisesti lähemmäksi naisia, ja silloin kiinnostus on ollut molemminpuolista. Useimmiten on kuitenkin jokin este, mikä on estänyt suhteen syventämisen, varsinkin se että nainen ollut varattu.

      En siis pidä itseäni ihan toivottomana tapauksena, mutta mahdollisuudet tulevat niin harvoin että yksi miehen elinikä ei vain riitä.

      • Sanherib.Vääränimi

        Samat kokemukset. Ikää tosin jo 70 joten eiköhän se ollut siinä.
        Ihan muutamia loistavan hyvän oloisia naisia on kohdalle joskus sattunut, mutta kaikilla näillä on ollut jo se toinen puolisko.
        Ja minähän en toisen omaa edes yritä!


    • PalstanRuminMies

      Olet ilmeisesti uus täällä joten kai itsestäni on ne samat litanjat taas kerrottava miksi olen 35v ja ainainen ikisinkku. Kerrottakoon nyt sitten kaikki kun epäilet että elämäntavoissa "pitää olla vikaa" mielestäsi jos ei kelpaa.
      En tupakoi vaikka aikanaan opettelin biletupakoinnin naisten saamisen tehostamiseksi yöelämässä. En ole alkoholisti vaikka viikonloppuisin on toisinaan jos harrastukset ei haittaa mukava pämpätä keppanaa vaik koko viikonloppu. En ole työttömänä ollut 16 vuoteen. Omillani asun ja olen taloni rakentanut. Elämäni on käytännössä velatonta tällä hetkellä. On kaikenlaista pikku konetta ja harraste laitetta mökistä, mönkkäriin ja urheiluautoon. Aktiivisia harrastuksia löytyy eräilyn saralla ja on koirakin harraste kumppanina. Olen sosiaalinen ja kuulun myös seuratoiminnan aktiiveihin. Ystäviä löytyy. Terveys erinomainen. Pituutta 180 ja painoa 83. Työnpuolesta hieman jopa lihaksikkaampi. Tummahiuksinen. Uskallan jutella myös naisille ihan kuin kelle tahansa ihmisille siitä huolimatta en koskaan ole naisille kelvannut ja koskaan naiset eivät ole olleet kiinnostuneita yrityksistäni huolimatta. Olin aikanaan jopa 15 vuotta nettideiteillä saamatta ollenkaan huomiota naisilta. Vastaavanlaisilla kavereillani on kyllä kysyntää joten yhteenveto on helppo. Kun synnyt naamaltasi rumaksi on naisten osalta homma game over. 35 ikävuotta pidin viimeisenä rajana. Jos en siihen mennessä saa naista ja haaveilemaani perhettä annan kokonaan periksi. Ikävintä on se että biologia vieläkin näkee naisen mahdollisena kumppani ehdokkaana mutta enään vaan taistelen sitä turhaa tunnetta vastaan ja keskityn vain oman elämäni ylläpitoon. Muut haaveeni kyllä olenkin käytännössä kaikki toteuttanut. Mutta tässä yhden ikisinkun tarina.

      • voiollanäin

        Minkä näköinen se ruma naama on, joka estää naisen saannin? Itselleni kroppa on niin paljon naamaa tärkeämpi, niin en osaa kuvitella naamaa joka olis niin ruma että estäisi saamisen.


      • PalstanRuminMies
        voiollanäin kirjoitti:

        Minkä näköinen se ruma naama on, joka estää naisen saannin? Itselleni kroppa on niin paljon naamaa tärkeämpi, niin en osaa kuvitella naamaa joka olis niin ruma että estäisi saamisen.

        Sen tietää vain naiset. Itse en osaa tuohon vastata. Kerron vain saamaani kokemusta ja kohtelua naisille näkymättömänä ihmisenä eteenpäin.


      • torjuvuttako
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Sen tietää vain naiset. Itse en osaa tuohon vastata. Kerron vain saamaani kokemusta ja kohtelua naisille näkymättömänä ihmisenä eteenpäin.

        Mistä sitten tiedät että se on juuri naama eikä esim. tapasi suhtautua (tiedostetulla tai tiedostamattomalla tasolla) seksuaaliseen läheisyyteen?


      • PalstanRuminMies
        torjuvuttako kirjoitti:

        Mistä sitten tiedät että se on juuri naama eikä esim. tapasi suhtautua (tiedostetulla tai tiedostamattomalla tasolla) seksuaaliseen läheisyyteen?

        Siksi koska ympärilläni on vaikka kuinka paljon komeita kavereita ja heillä on aina vientiä olkoot varattuja tai ei. Ja miten kuvittelet että pääsisin edes seksuaaliseen läheisyyteen kun olen kuin saman arvoinen magneetti. Mitä lähemmäs naista menen sitä kauemmas hän kaikkoaa. Ja ei kyse ei ole edes hygieniastani jota seuraavaksi tarjoat koska peseydyn säännöllisesti ja kuljen puhtaissa ikäisilleni sopivissa vaatteissa ja jopa hampaani ovat reijättömät.


      • Kyllästynytkurppa
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Siksi koska ympärilläni on vaikka kuinka paljon komeita kavereita ja heillä on aina vientiä olkoot varattuja tai ei. Ja miten kuvittelet että pääsisin edes seksuaaliseen läheisyyteen kun olen kuin saman arvoinen magneetti. Mitä lähemmäs naista menen sitä kauemmas hän kaikkoaa. Ja ei kyse ei ole edes hygieniastani jota seuraavaksi tarjoat koska peseydyn säännöllisesti ja kuljen puhtaissa ikäisilleni sopivissa vaatteissa ja jopa hampaani ovat reijättömät.

        Sä olet aikamoinen itkupilli. Sama poru jatkuvasti ja alkaa kuulostaa pahasti rikkinäiseltä levyltä. Sä luettelet aina nuo omat erinomaiset puolesi ja ainoa negatiivinen puoli sinussa on siis helvetin ruma naama, mikä estää naisen saamisen. Onkohan ihan näin, naamaa lukuunottamatta täydellinen mies... jätät niin paljon kertomatta, että uskon entistä vakaammin sun ongelmien olevan jossain ihan muualla kuin naamassa.


      • atännä
        Kyllästynytkurppa kirjoitti:

        Sä olet aikamoinen itkupilli. Sama poru jatkuvasti ja alkaa kuulostaa pahasti rikkinäiseltä levyltä. Sä luettelet aina nuo omat erinomaiset puolesi ja ainoa negatiivinen puoli sinussa on siis helvetin ruma naama, mikä estää naisen saamisen. Onkohan ihan näin, naamaa lukuunottamatta täydellinen mies... jätät niin paljon kertomatta, että uskon entistä vakaammin sun ongelmien olevan jossain ihan muualla kuin naamassa.

        Olen kans miettinyt tuota. Ainoa, mikä tulee mieleen, on joku tosi tympeä perusilme, sellainen mikä näyttää toisten silmissä halveksunnalta. Nenään osuu kokoajan joku paha haju muka siitä naisesta. Tai sitten vihainen, hermostunut ja äkäinen ilme ja olemus. Kukaan ei ole niin ruma, edes palovammapotilaat, etteivät sen vuoksi saisi kumppania.


      • PalstanRuminMies
        Kyllästynytkurppa kirjoitti:

        Sä olet aikamoinen itkupilli. Sama poru jatkuvasti ja alkaa kuulostaa pahasti rikkinäiseltä levyltä. Sä luettelet aina nuo omat erinomaiset puolesi ja ainoa negatiivinen puoli sinussa on siis helvetin ruma naama, mikä estää naisen saamisen. Onkohan ihan näin, naamaa lukuunottamatta täydellinen mies... jätät niin paljon kertomatta, että uskon entistä vakaammin sun ongelmien olevan jossain ihan muualla kuin naamassa.

        Voin vaihtaa levyä siinävaiheessa kun naiset lopettavat saman repeatin täällä. "kyllä jokainen kelpaa, kenessäkään ei ole vikaa, sinussa on vikaa, mitä vikaa sinussa on, olet peräkammarinpoika, olet työtön, hanki harrastus, pidä itsesi kunnossa, pese vaatteesi, käy suihkussa, opi elämään yksin" jne jne. Kun näiden samojen asioiden hokeminen loppuu lopetan minäkin samojen vastausten antamisen. Vastasin aloittajalle. Anteeksi että en neiti kaikkitietävälle tärkeälle ja pahoitit siitä mielesi. Täällä ihme kyllä kirjoittelee muitakin kun sinä nillityksinesi.


      • Kyllästynytkurppa
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Voin vaihtaa levyä siinävaiheessa kun naiset lopettavat saman repeatin täällä. "kyllä jokainen kelpaa, kenessäkään ei ole vikaa, sinussa on vikaa, mitä vikaa sinussa on, olet peräkammarinpoika, olet työtön, hanki harrastus, pidä itsesi kunnossa, pese vaatteesi, käy suihkussa, opi elämään yksin" jne jne. Kun näiden samojen asioiden hokeminen loppuu lopetan minäkin samojen vastausten antamisen. Vastasin aloittajalle. Anteeksi että en neiti kaikkitietävälle tärkeälle ja pahoitit siitä mielesi. Täällä ihme kyllä kirjoittelee muitakin kun sinä nillityksinesi.

        Kiinnität arvatusti huomiota vain noihin ulkoisiin ja aika itsestään selviin asioihin, jotka kaikki tietää ja joiden korjaaminen on oikeastaan kiinni vain vaivannäöstä. Oletko lukenut yhtä tarkasti nekin repeatit, joissa puhutaan itsetunnosta, luonteenpiirteistä, ulospäin näkyvästä elämänasenteesta, suhtautumisesta naisiin ihmisinä, masennuksesta ym. ongelmista? Kaikki tuo loistaa poissaolollaan sun jankutuksesta, ja se jos mikä vaikuttaa aika lailla kaikkeen ja varsinkin naismenestykseen.
        Mutta ehei, sä käyt töissä ja peset hampaat, vian on siis pakko olla naamassa!


      • PalstanRuminMies
        Kyllästynytkurppa kirjoitti:

        Kiinnität arvatusti huomiota vain noihin ulkoisiin ja aika itsestään selviin asioihin, jotka kaikki tietää ja joiden korjaaminen on oikeastaan kiinni vain vaivannäöstä. Oletko lukenut yhtä tarkasti nekin repeatit, joissa puhutaan itsetunnosta, luonteenpiirteistä, ulospäin näkyvästä elämänasenteesta, suhtautumisesta naisiin ihmisinä, masennuksesta ym. ongelmista? Kaikki tuo loistaa poissaolollaan sun jankutuksesta, ja se jos mikä vaikuttaa aika lailla kaikkeen ja varsinkin naismenestykseen.
        Mutta ehei, sä käyt töissä ja peset hampaat, vian on siis pakko olla naamassa!

        Hommahan menee niin että kukaan ei ole syntyjään huonon itsetunnon omaava. Huono itsetunto tulee muiden huonosta kohtelusta ja se muuttuu positiiviseksi vain silloin jos muut muuttavat suhtautumista sinuun. Kyllä mää sen tiedän että olen saanut huonon itsetunnon ulkonäkööni juurikin naisten minulle antamastaan kohtelusta. Ei mulla muuten ole huono itsetunto. Tiedän olevani alani ammattilainen työssäni ja tiedän olevani osaava harrastuksessani. Osaan hoitaa myös elämäni niin että selviän ilman ylitsepääsemättömiä vaikeuksia jokaisesta päivästä.

        Mitä tulee luonteenpiirteisiin ja elämänasenteisiin niin olen kuulemma ystävieni ja huom miespuolesiten ystävienikin naisten mielestä ulospäinsuuntautunut ja hauska persoona. Olenhan kolmen ystäväpariskunnan lapsen kummikin. Siis kertaa kolme. Ja niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin on minulla myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa heitän välillä läppää ja joiden elämän iloja ja suruja kuuntelen tai käydään väliin vaikka baarissakin. Luonnollisesti nämä "olen vain kaverisi" naiset iskevät reissuillamme miehiä mut aivan sama. Nämä naiset ovat ystäviäni ja alusta asti on tehty selväks että me ei koskaan paneskella. Ei ainakaan näillä naisilla ole sellaista suhtautumista minuun ettenkö voisi kaveri olla mutta muuhun en sitten taas riitä. Kyllä alussa elin siinä uskossa että nämä mukavia minulle puhuvat naiset haluavat minusta muutakin mut ei. No osa näistä on ihan naimisissakin ja lähettelevät juhlapyhien ja synttärien toivotuksia yms ja heidän miesten ihan luvallakin näemme väliin kahvin merkeissä. Tulenhan periaatteessa kaikkien kanssa toimeen jos nyt vastapuoli ylipäätään on sellainen että ei ihan naama norsunvitulla ole kuin kuitenkin valitettavasti suurinosa naisista joiden kanssa menen juttelemaan näitä muutamaa harvaa lukuunottamatta.

        Tottakai vika on naamassa. Missäs muualla? Kelpaahan jopa varatut miespuoleiset kaverinikin naisille siinä missä itse koen vain tyhjiä verkkoja naisten osalta. Olen mä kysellyt näiltä muutamalta naispuoleiselta ystävältä et mikä vittu mussa oikeasti on että en kelpaa kenellekään. Eihän nää naiset suoraan sano tietenkään että olet helvetin ruma. Yleiset vastaukset on vain et "tapaat vääriä naisia, kyllä sä sen oikean löydät" jne mitään konkreettista neuvoa ei tule ja vaikka he tietävät että olen ruma koska enhän ole heillekään kelvannut niin eihän nyt sivistynyt ihminen sellaista vaan kaverilleen sanois.


      • 16plus17
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Hommahan menee niin että kukaan ei ole syntyjään huonon itsetunnon omaava. Huono itsetunto tulee muiden huonosta kohtelusta ja se muuttuu positiiviseksi vain silloin jos muut muuttavat suhtautumista sinuun. Kyllä mää sen tiedän että olen saanut huonon itsetunnon ulkonäkööni juurikin naisten minulle antamastaan kohtelusta. Ei mulla muuten ole huono itsetunto. Tiedän olevani alani ammattilainen työssäni ja tiedän olevani osaava harrastuksessani. Osaan hoitaa myös elämäni niin että selviän ilman ylitsepääsemättömiä vaikeuksia jokaisesta päivästä.

        Mitä tulee luonteenpiirteisiin ja elämänasenteisiin niin olen kuulemma ystävieni ja huom miespuolesiten ystävienikin naisten mielestä ulospäinsuuntautunut ja hauska persoona. Olenhan kolmen ystäväpariskunnan lapsen kummikin. Siis kertaa kolme. Ja niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin on minulla myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa heitän välillä läppää ja joiden elämän iloja ja suruja kuuntelen tai käydään väliin vaikka baarissakin. Luonnollisesti nämä "olen vain kaverisi" naiset iskevät reissuillamme miehiä mut aivan sama. Nämä naiset ovat ystäviäni ja alusta asti on tehty selväks että me ei koskaan paneskella. Ei ainakaan näillä naisilla ole sellaista suhtautumista minuun ettenkö voisi kaveri olla mutta muuhun en sitten taas riitä. Kyllä alussa elin siinä uskossa että nämä mukavia minulle puhuvat naiset haluavat minusta muutakin mut ei. No osa näistä on ihan naimisissakin ja lähettelevät juhlapyhien ja synttärien toivotuksia yms ja heidän miesten ihan luvallakin näemme väliin kahvin merkeissä. Tulenhan periaatteessa kaikkien kanssa toimeen jos nyt vastapuoli ylipäätään on sellainen että ei ihan naama norsunvitulla ole kuin kuitenkin valitettavasti suurinosa naisista joiden kanssa menen juttelemaan näitä muutamaa harvaa lukuunottamatta.

        Tottakai vika on naamassa. Missäs muualla? Kelpaahan jopa varatut miespuoleiset kaverinikin naisille siinä missä itse koen vain tyhjiä verkkoja naisten osalta. Olen mä kysellyt näiltä muutamalta naispuoleiselta ystävältä et mikä vittu mussa oikeasti on että en kelpaa kenellekään. Eihän nää naiset suoraan sano tietenkään että olet helvetin ruma. Yleiset vastaukset on vain et "tapaat vääriä naisia, kyllä sä sen oikean löydät" jne mitään konkreettista neuvoa ei tule ja vaikka he tietävät että olen ruma koska enhän ole heillekään kelvannut niin eihän nyt sivistynyt ihminen sellaista vaan kaverilleen sanois.

        Mahtavaa analysointia! Peukku!


      • Hukassa2016
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Hommahan menee niin että kukaan ei ole syntyjään huonon itsetunnon omaava. Huono itsetunto tulee muiden huonosta kohtelusta ja se muuttuu positiiviseksi vain silloin jos muut muuttavat suhtautumista sinuun. Kyllä mää sen tiedän että olen saanut huonon itsetunnon ulkonäkööni juurikin naisten minulle antamastaan kohtelusta. Ei mulla muuten ole huono itsetunto. Tiedän olevani alani ammattilainen työssäni ja tiedän olevani osaava harrastuksessani. Osaan hoitaa myös elämäni niin että selviän ilman ylitsepääsemättömiä vaikeuksia jokaisesta päivästä.

        Mitä tulee luonteenpiirteisiin ja elämänasenteisiin niin olen kuulemma ystävieni ja huom miespuolesiten ystävienikin naisten mielestä ulospäinsuuntautunut ja hauska persoona. Olenhan kolmen ystäväpariskunnan lapsen kummikin. Siis kertaa kolme. Ja niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin on minulla myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa heitän välillä läppää ja joiden elämän iloja ja suruja kuuntelen tai käydään väliin vaikka baarissakin. Luonnollisesti nämä "olen vain kaverisi" naiset iskevät reissuillamme miehiä mut aivan sama. Nämä naiset ovat ystäviäni ja alusta asti on tehty selväks että me ei koskaan paneskella. Ei ainakaan näillä naisilla ole sellaista suhtautumista minuun ettenkö voisi kaveri olla mutta muuhun en sitten taas riitä. Kyllä alussa elin siinä uskossa että nämä mukavia minulle puhuvat naiset haluavat minusta muutakin mut ei. No osa näistä on ihan naimisissakin ja lähettelevät juhlapyhien ja synttärien toivotuksia yms ja heidän miesten ihan luvallakin näemme väliin kahvin merkeissä. Tulenhan periaatteessa kaikkien kanssa toimeen jos nyt vastapuoli ylipäätään on sellainen että ei ihan naama norsunvitulla ole kuin kuitenkin valitettavasti suurinosa naisista joiden kanssa menen juttelemaan näitä muutamaa harvaa lukuunottamatta.

        Tottakai vika on naamassa. Missäs muualla? Kelpaahan jopa varatut miespuoleiset kaverinikin naisille siinä missä itse koen vain tyhjiä verkkoja naisten osalta. Olen mä kysellyt näiltä muutamalta naispuoleiselta ystävältä et mikä vittu mussa oikeasti on että en kelpaa kenellekään. Eihän nää naiset suoraan sano tietenkään että olet helvetin ruma. Yleiset vastaukset on vain et "tapaat vääriä naisia, kyllä sä sen oikean löydät" jne mitään konkreettista neuvoa ei tule ja vaikka he tietävät että olen ruma koska enhän ole heillekään kelvannut niin eihän nyt sivistynyt ihminen sellaista vaan kaverilleen sanois.

        " Ja niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin on minulla myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa heitän välillä läppää ja joiden elämän iloja ja suruja kuuntelen tai käydään väliin vaikka baarissakin. Luonnollisesti nämä "olen vain kaverisi" naiset iskevät reissuillamme miehiä mut aivan sama"

        Mitäs helvettiä teet niiden naisten kanssa baarissa? Mitä ihan oikeasti teet kaveri naisilla jotka iskee miehiä ja alentaa vieläkin enemmän itse tuntoasi? Kuuntelet vielä niiden surujakin.

        Olet sitten vaikka kuinka ruma mutta tee palvelus ja älä pidä yhteyttä kyseisiin naisiin enää. Mee maksullisiin ja leuhki niille että millaista naista sait, älä tietenkään kerro että maksoit.


      • PalstanRuminMies
        Hukassa2016 kirjoitti:

        " Ja niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin on minulla myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa heitän välillä läppää ja joiden elämän iloja ja suruja kuuntelen tai käydään väliin vaikka baarissakin. Luonnollisesti nämä "olen vain kaverisi" naiset iskevät reissuillamme miehiä mut aivan sama"

        Mitäs helvettiä teet niiden naisten kanssa baarissa? Mitä ihan oikeasti teet kaveri naisilla jotka iskee miehiä ja alentaa vieläkin enemmän itse tuntoasi? Kuuntelet vielä niiden surujakin.

        Olet sitten vaikka kuinka ruma mutta tee palvelus ja älä pidä yhteyttä kyseisiin naisiin enää. Mee maksullisiin ja leuhki niille että millaista naista sait, älä tietenkään kerro että maksoit.

        Jos kerran vuodessa käyn jonkun näiden kaveri naisten kanssa baarissa niin se ei paljoa ole. Yleisemmin käyn yksin tai sitten jonkun miespuoleisen kaverin kanssa. Ja olen tuonkin monasti täällä sanonut että koskaan en naista osta. Olisin halunnut naisesta muutakin kun pelkkää haaroväliä. Halauksia, lämpöä, läheisyyttä, luotettavan kumppanin, seuraa niin arkeen kun vapaaseenkin ja plussana tietenkin peitonheiluttelua ohessa. Mut ei kun eihän rumasta ihmisestä voi olla parisuhteeseen ja perheen perustamiseen.


      • tuplauuno
        torjuvuttako kirjoitti:

        Mistä sitten tiedät että se on juuri naama eikä esim. tapasi suhtautua (tiedostetulla tai tiedostamattomalla tasolla) seksuaaliseen läheisyyteen?

        Itsellä ainakin kun låhettää pelkän kasvokuvan, niin naisten kiinnostus häviää. Tämän kun tekee 10x niin tietää, ettei naama miellytä.


      • Naisasialooseri1
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Hommahan menee niin että kukaan ei ole syntyjään huonon itsetunnon omaava. Huono itsetunto tulee muiden huonosta kohtelusta ja se muuttuu positiiviseksi vain silloin jos muut muuttavat suhtautumista sinuun. Kyllä mää sen tiedän että olen saanut huonon itsetunnon ulkonäkööni juurikin naisten minulle antamastaan kohtelusta. Ei mulla muuten ole huono itsetunto. Tiedän olevani alani ammattilainen työssäni ja tiedän olevani osaava harrastuksessani. Osaan hoitaa myös elämäni niin että selviän ilman ylitsepääsemättömiä vaikeuksia jokaisesta päivästä.

        Mitä tulee luonteenpiirteisiin ja elämänasenteisiin niin olen kuulemma ystävieni ja huom miespuolesiten ystävienikin naisten mielestä ulospäinsuuntautunut ja hauska persoona. Olenhan kolmen ystäväpariskunnan lapsen kummikin. Siis kertaa kolme. Ja niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin on minulla myös naispuoleisia ystäviä joiden kanssa heitän välillä läppää ja joiden elämän iloja ja suruja kuuntelen tai käydään väliin vaikka baarissakin. Luonnollisesti nämä "olen vain kaverisi" naiset iskevät reissuillamme miehiä mut aivan sama. Nämä naiset ovat ystäviäni ja alusta asti on tehty selväks että me ei koskaan paneskella. Ei ainakaan näillä naisilla ole sellaista suhtautumista minuun ettenkö voisi kaveri olla mutta muuhun en sitten taas riitä. Kyllä alussa elin siinä uskossa että nämä mukavia minulle puhuvat naiset haluavat minusta muutakin mut ei. No osa näistä on ihan naimisissakin ja lähettelevät juhlapyhien ja synttärien toivotuksia yms ja heidän miesten ihan luvallakin näemme väliin kahvin merkeissä. Tulenhan periaatteessa kaikkien kanssa toimeen jos nyt vastapuoli ylipäätään on sellainen että ei ihan naama norsunvitulla ole kuin kuitenkin valitettavasti suurinosa naisista joiden kanssa menen juttelemaan näitä muutamaa harvaa lukuunottamatta.

        Tottakai vika on naamassa. Missäs muualla? Kelpaahan jopa varatut miespuoleiset kaverinikin naisille siinä missä itse koen vain tyhjiä verkkoja naisten osalta. Olen mä kysellyt näiltä muutamalta naispuoleiselta ystävältä et mikä vittu mussa oikeasti on että en kelpaa kenellekään. Eihän nää naiset suoraan sano tietenkään että olet helvetin ruma. Yleiset vastaukset on vain et "tapaat vääriä naisia, kyllä sä sen oikean löydät" jne mitään konkreettista neuvoa ei tule ja vaikka he tietävät että olen ruma koska enhän ole heillekään kelvannut niin eihän nyt sivistynyt ihminen sellaista vaan kaverilleen sanois.

        Loistava kirjoitus! Peukku täältäkin!

        Mutta kuten tuo edellinen kirjoittajakin sanoi niin katkase nyt hitossa välisi tuollaisiin naisiin, ainakin niinhin sinkkunaisiin jotka iskevät muita miehiä ja vielä sinun seurassasi! Älä ala kaveripojaksi vaan sanot että se on joko vähintään panosuhde tai välit poikki! Ruma saa olla mutta ei munaton!

        Vai eikö sinulla ole mitään tunteita niihin naisiin vain miten pystyt sietämään sitä, että he antavat muiden miesten nussia itseään?

        Paitsi tietty jos ne naiset ovat yli 30v niin sitten on eri asia, ei minuakaan sen ikäisten naisten panemiset tai panematta jättämiset kiinnost pätkääkään eikä sellaiseen voi enää ihastua, kyllä se pitää olla ruusu parhaimmassa kukoistuskaudessa että mitään tunteita herää, lakastuneet eivät kiinnosta.


      • Naisasialooseri1
        Kyllästynytkurppa kirjoitti:

        Kiinnität arvatusti huomiota vain noihin ulkoisiin ja aika itsestään selviin asioihin, jotka kaikki tietää ja joiden korjaaminen on oikeastaan kiinni vain vaivannäöstä. Oletko lukenut yhtä tarkasti nekin repeatit, joissa puhutaan itsetunnosta, luonteenpiirteistä, ulospäin näkyvästä elämänasenteesta, suhtautumisesta naisiin ihmisinä, masennuksesta ym. ongelmista? Kaikki tuo loistaa poissaolollaan sun jankutuksesta, ja se jos mikä vaikuttaa aika lailla kaikkeen ja varsinkin naismenestykseen.
        Mutta ehei, sä käyt töissä ja peset hampaat, vian on siis pakko olla naamassa!

        On se vaan uskomattoman jäärpäistä tuo vastaanjänkkääminen siitä, etteikö miehen rumuus voisi olla syy naisettomuudelle. PRM:llä on täysin kiistaton 100% varma näyttö siitä, että kyse on vain ja ainoastaan hänen rumuudestaan.

        Itsekin tunnen HC-AT-miehen 31v, jossa ei ole myöskään mitään muuta vikaa kuin ulkonäkö, on korkeat koulutukset ja työt, on sosiaalinen, on itsetuntoa(paitsi luonnollisesti naisten kanssa ei ole), harrastaa aktiivisesti yms yms.

        Eikös PRM ole kertonut harvinaisen selkeästi, että hän nimemonaan suhtautuu naisiin ihmisinä eikä reikinä toisin kuin komeat pelimiehet?


      • Raakatotuus
        atännä kirjoitti:

        Olen kans miettinyt tuota. Ainoa, mikä tulee mieleen, on joku tosi tympeä perusilme, sellainen mikä näyttää toisten silmissä halveksunnalta. Nenään osuu kokoajan joku paha haju muka siitä naisesta. Tai sitten vihainen, hermostunut ja äkäinen ilme ja olemus. Kukaan ei ole niin ruma, edes palovammapotilaat, etteivät sen vuoksi saisi kumppania.

        Palovammapotilaat yms. saavat sääli- eli sympatiapisteitä ainakin joiltain naisilta, mutta fyysisesti terve mies ei saa.

        Ja kyllä se tyly tosiasia vaan on, että lähes kaikki naiset haluavat hyvännäköisen miehen, niin kuin suurin osa miehistäkin haluaa hyvännäköisen naisen. Maut toki menevät ristiin, mutta jotkut piirteet nyt vaan eivät ole viehättäviä kenenkään mielestä.


      • Hukassa2016
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Jos kerran vuodessa käyn jonkun näiden kaveri naisten kanssa baarissa niin se ei paljoa ole. Yleisemmin käyn yksin tai sitten jonkun miespuoleisen kaverin kanssa. Ja olen tuonkin monasti täällä sanonut että koskaan en naista osta. Olisin halunnut naisesta muutakin kun pelkkää haaroväliä. Halauksia, lämpöä, läheisyyttä, luotettavan kumppanin, seuraa niin arkeen kun vapaaseenkin ja plussana tietenkin peitonheiluttelua ohessa. Mut ei kun eihän rumasta ihmisestä voi olla parisuhteeseen ja perheen perustamiseen.

        Se yksikin kerta on jo liikaa niiden naisten seurassa.

        "peitonheiluttelua" No tulihan se sieltä että sitä pillua sitten halutaan. Miksi siitä ei voisi maksaa kuin kärvistellä näiden naisten kanssa?

        Siinä maksamisessa on vain se huono juttu että se on tavallaan valheellista kehittymistä mutta saa ainakin kokemusta siitä panemisesta ja sillä tavalla se pitää ajatellakkin, halut tyydytettyä. Myös halaamista ja sitten lämpöä.


      • TotuusTämäkin
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        On se vaan uskomattoman jäärpäistä tuo vastaanjänkkääminen siitä, etteikö miehen rumuus voisi olla syy naisettomuudelle. PRM:llä on täysin kiistaton 100% varma näyttö siitä, että kyse on vain ja ainoastaan hänen rumuudestaan.

        Itsekin tunnen HC-AT-miehen 31v, jossa ei ole myöskään mitään muuta vikaa kuin ulkonäkö, on korkeat koulutukset ja työt, on sosiaalinen, on itsetuntoa(paitsi luonnollisesti naisten kanssa ei ole), harrastaa aktiivisesti yms yms.

        Eikös PRM ole kertonut harvinaisen selkeästi, että hän nimemonaan suhtautuu naisiin ihmisinä eikä reikinä toisin kuin komeat pelimiehet?

        "On se vaan uskomattoman jäärpäistä tuo vastaanjänkkääminen siitä, etteikö miehen rumuus voisi olla syy naisettomuudelle. PRM:llä on täysin kiistaton 100% varma näyttö siitä, että kyse on vain ja ainoastaan hänen rumuudestaan."

        Omasta mielestään kyllä. Itse tunnen henkilökohtaisesti vähän vastaavan tapauksen ja voin kertoa että kyse ei hänen tapauksessaan ole rumuudesta vaikka itse ehkä niin kuvitteli. Miehellä on kyllä paljon kavereita, liikkuu paljon eri sosiaalisissa ympyröissä, on juuri monien kummi yms. Mutta silti hänessä on sellainen vaikeasti määriteltävä vähän ärsyttävä luonteenpiirre, aivan hienoinen ylimielisyys ja itseriittoisuus, joka kyllä helposti karkoitti ensi kerran tapaavan henkilön. Se ei ole sellaista sopivaa itsetuntoa vaan piirre joka saa hänet sanomaan vähän liian helposti ja suorasukaisesti toisista vähän kriittisiä huomioita. Hänet kauan tunteneet osaavat ottaa ne huumorilla ja kuittailla takaisin mutta ensitapaamisella se saattaa olla hieman hämmentävää. Saattoi sanoa naisista kommentteja jotka oli varmaan tarkoitettu vain huomioiksi mutta joita naiset tuskin ihan aina kohteliaisuutena ottivat. Se on hänen omaa huumoriaan mutta ei kyllä aina avaudu muille.
        Itse en usko että tiedosti ongelmansa ja miksi ei naisia saanut mutta ulkopuoliselle se oli aika selvää. Lulen että hänelläkin on oma teorinsa siitä miksi ei ole onnistunut mutta tuskin se on se sama kuin oikea syy koska ei ole vuosien mittaan käyttäytymistään muuttanut.


      • Naisasialooseri1

        PRM:llä tuskin tuollaista piirrettä on ja vaikka oliskin niin miten selität sen, että naiset ovat kiinnostuneet ja olleet innostuneita aina hänen nettiprofiilistaan, mutta kun hän on lähtettänyt kuvan niin joka ikisen naisen kiinnostus on lopahtanut ja tuo tapahtui 15 vuoden aikana.

        Ja hän on myös kertonut, että komeat kaverinsa pettävät naisiaan ja sikailevat muuten eli ovat erittäin ylimielisiä ja itseriittoisia, mutta ovat silti parisuhteen saaneet.


      • Anonyymi

        Tyhmät puheet estää pariutumisen.
        Pelle ei kiinnosta ketään.


    • ykstollainen

      Olisit melkein voinut kuvailla minua.

      Suurin osa kavereistani ei ole varmaan nähnyt minua edes naisen kanssa vaikka joskus olen "seurustellut".

      Olen juuri tuollainen "vaalean haalea" tapaus vaikka hormonitoiminnassa tuskin on mitään vikaa ja penikseni on kyllä ihan normaali kokoinen vaikka lepoasennossa mitättömän pieni.

      Minkä ikäinen aloittaja olet jos mietit tuollaisia asioita ja miten yleistä se on naisille?

      Olen kyllä odotellut joskus että tullaan hakemaan kotiovelta, mutta se johtuu täysin siitä että kun olen ollut aktiivinen niin on tullut pahasti turpaan.

      Ainakin sen olen oppinut että pitäisi tyytyä siihen mitä saa eli kaikki kynnelle kykenevät tylsät pyöreän pehmeät kotitohvelinaiset tai siiderihylkeet pitäisi hyväksyä osaksi elämäänsä.

      Sellainen ei vain minua kiinnosta, siksi sinkku. Viehättävämpii tai sopivampiin en ole huomannut olevan mahkuja tai en osaa tulkita naisia.

      Siinä syyt.

    • Jeiowjoweisdsds

      Mihin mies tarvitsee naista? Jos hänellä on mukava elämä ja hän pitää sosiaalisesta joutenolosta ei naisen kanssa oleminen anna miehelle mitään. Aikaisemmin kun naisilla ja miehillä oli roolinsa naiset sentään pitivät kodista huolta ja tekivät sapuskaa ja heistä oli sillä tavalla hyötyä, mutta nykyisin tämäkin systeemi on romutettu.

      Jos naisesta ei ole hyötyä niin miksi sellainen pitäisi olla? Luulettekos te naiset että teillä on romanttisessa tai suhdemittapuussa jokin "lähtöarvo" pelkästään sillä että olette olemassa?

      • 14plus7

        Naisilla on kuvitelma joka on valitettavasti osaksi tottakin että voivat pillullaan hallita elämää. Siksi miehet on helppo laittaa mittapuuhun keitä parhaiten hallitsee olemalla nainen. Ne miehet jotka arvostavat sukupuolista tasa-arvoa jätetään tämän pilluhallinnan ulkopuolelle epäkiinnostavina yksilöinä. Jostainsyystä sinkkumiehet ovat järjestään tasa-arvoisen elämän kannattajia. Naiselle ei ole hyötyä miehestä suhteeseen jota ei voi hallita haarovälillään.


    • OsaAikaBoheemi

      Olin aikoinaan 9 vuotta naimisissa kunnes akka otti eron. Elin vuoden yksin, viihdyin. Sitten 4,5 vuotta avoliitossa, en viihtynyt. 3,5 vuotta yksin, viihdyin. Nyt 5 vuotta avoliitossa, en viihdy. Mitähän seuraavaksi?

      • atännä

        Mulle tulee tuosta mieleen, että miksi edes pitää asua kumppanin kanssa yhdessä?


      • kukintavallaan

        Millaisia kumppaneita sitten valitset, jos et viihdy suhteess ja millainen olet itse suhteessa?


    • Fesdjkljsjksdklsdsdsssd

      Entäpä jos hän yksinkertaisesti tietää arvonsa eikä halua "myydä itseään liian halvalla" kenellekään turhalle pimatsulle?

      Tuollainen mies tietää että naiset ovat kuin vessoja; varattuja tai täynnä paskaa :D

      • entinendemari

        niinpä!! ne luulee voivansa hankkia hyötyä miehen selkänahasta. kokenut nainen ei vaan ole enää niin kiinnostava. saman tekee ikä. teininä se kumppani olisi löydettävä. tytöistä karisee kiinnostavuus heti kokemuksen ja yli-iän myötä.


      • entinendemari kirjoitti:

        niinpä!! ne luulee voivansa hankkia hyötyä miehen selkänahasta. kokenut nainen ei vaan ole enää niin kiinnostava. saman tekee ikä. teininä se kumppani olisi löydettävä. tytöistä karisee kiinnostavuus heti kokemuksen ja yli-iän myötä.

        Millä te luulette yli kolmekymppisinä kokemattomina jonku teinipimun saavanne? Ja kyllähän sekin siitä nopeasti vanhenee.
        En ymmärrä miksei se oman ikäinen kokematon nainen kelpaa? Kun niitä on ihan nättejäki vanhapiikoja vaikka kuinka paljon, tunnen montaki sellasta.
        Varmasti sellainen kauan ilman rakkautta ollut yksinäinen nainen osais antaa arvoa rakkaudelle eri tavalla kuin joku oikukas teinityttö, joka ei vielä edes tiedä mitä elämältä haluaa.
        Vähän kypsyyttä kehiin nyt miehet ja silmät auki. Naisissakin on niitä helmiä tyyppejä.


      • äläsnynaurata
        mimmula kirjoitti:

        Millä te luulette yli kolmekymppisinä kokemattomina jonku teinipimun saavanne? Ja kyllähän sekin siitä nopeasti vanhenee.
        En ymmärrä miksei se oman ikäinen kokematon nainen kelpaa? Kun niitä on ihan nättejäki vanhapiikoja vaikka kuinka paljon, tunnen montaki sellasta.
        Varmasti sellainen kauan ilman rakkautta ollut yksinäinen nainen osais antaa arvoa rakkaudelle eri tavalla kuin joku oikukas teinityttö, joka ei vielä edes tiedä mitä elämältä haluaa.
        Vähän kypsyyttä kehiin nyt miehet ja silmät auki. Naisissakin on niitä helmiä tyyppejä.

        Jotain läskejä tai korkeastikouluttetuja prinsessoja tarkoitat "helmiksi" kaiketi?


      • Fhyhhiiytghjjyrrt
        mimmula kirjoitti:

        Millä te luulette yli kolmekymppisinä kokemattomina jonku teinipimun saavanne? Ja kyllähän sekin siitä nopeasti vanhenee.
        En ymmärrä miksei se oman ikäinen kokematon nainen kelpaa? Kun niitä on ihan nättejäki vanhapiikoja vaikka kuinka paljon, tunnen montaki sellasta.
        Varmasti sellainen kauan ilman rakkautta ollut yksinäinen nainen osais antaa arvoa rakkaudelle eri tavalla kuin joku oikukas teinityttö, joka ei vielä edes tiedä mitä elämältä haluaa.
        Vähän kypsyyttä kehiin nyt miehet ja silmät auki. Naisissakin on niitä helmiä tyyppejä.

        Kypsyyttä edustaisi se että kunnioittaa toisten suvereniteettia. Jos minå haluan teiniprinsessan silloin se on minun preferenssini ja sinun tarjoama vaihtoehto osoittaa vain tahdittomuuttasi ja halua vallankäyttöön toisten mieltymysten yli.

        Jos tuo on versiosi kypsyydestä niin .....


      • 12121212
        mimmula kirjoitti:

        Millä te luulette yli kolmekymppisinä kokemattomina jonku teinipimun saavanne? Ja kyllähän sekin siitä nopeasti vanhenee.
        En ymmärrä miksei se oman ikäinen kokematon nainen kelpaa? Kun niitä on ihan nättejäki vanhapiikoja vaikka kuinka paljon, tunnen montaki sellasta.
        Varmasti sellainen kauan ilman rakkautta ollut yksinäinen nainen osais antaa arvoa rakkaudelle eri tavalla kuin joku oikukas teinityttö, joka ei vielä edes tiedä mitä elämältä haluaa.
        Vähän kypsyyttä kehiin nyt miehet ja silmät auki. Naisissakin on niitä helmiä tyyppejä.

        Tuo ei mene läpi.

        Nättejä, kokemattomia kolmekymppisiä on saman verran kuin yksisarvisia. On seinäruusuja, jotka toki saattavat olla potentiaalisia helmiä Ja sitten on vaatimuslistan kanssa miehiä etsiviä "akateemisia naisia" jotka heräsivät kolmekymppisenä hakemaan miestä, tajuamatta ettei akateeminen loppututkinto ole naiselle valtti jolla saadaan pitkä ja hyvätuloinen akateeminen mies.


    • 720

      Minäkin olen jokseenkin ap:n kuvauksen kaltainen mies. Ikää vähän päälle 30, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, normaalin näköinen, raitis, savuton, älykäs, siisti, liikunnallinen, hoikka, mielenkiintoiset harrastukset... mutta en ole koskaan seurustellut, joskin treffeille sentään silloin tällöin päässyt.

      Nettitreffisivustoilla naiset vastailevat todella heikosti. Livetilanteissa en vain tajua miten päästä kontaktiin naisten kanssa. Jos jonkun kanssa päädyn juttelemaan niin se on sitä, että toinen sanoo yhden lauseen, toinen vastaa yhdellä lauseella ja sitten ollaan vaivaantuneesti hiljaa. Silloin harvoin kun edes vähän pidempään onnistun pysymään jonkun seurassa niin nekin tilanteet vain haihtuvat ilmaan. Omasta näkökulmastani yksi ongelma on siinä, että naiset eivät anna luonnolliselle alkututustumiselle aikaa - pitäisi ilmeisesti heti tehdä treffipyyntö pelkän ulkonäön ja parin lauseen perusteella, mikä tuntuu aika typerältä (tai no joskus joku on niin nätti ja kivan oloinen että voisi pyytääkin heti, mutta se edellyttäisi merkkiä vastavuoroisesta kiinnostuksesta ettei mene yksipuoliseksi vonkaamiseksi).

      Olisi muuten mielenkiintoista, jos joku järjestäisi sellaisen sinkkutapahtuman, jossa pääpaino olisi itsensä kehittämisessä ja virheistä oppimisessa, eli osallistujat antaisivat toisilleen rehellistä palautetta siitä, miksi toinen ei kelpaa.

      • bjvf

        Miksi pitää olla nimi, miksi pitää tehdä asioista niin vaikeita? Eikö ihan vain 'sinkkutapahtuma' käy?


      • Naisasialooseri1

        Kuullostaa hyvältä idealta, mutta kyllähän ruma mies ilmankin mitään tapahtumia tietää varsin hyvin miksi ei kelpaa.


    • voiskoajatella

      Minä itse olen 26-vuotias ja sinkku edelleen. Voiko joku ajatella että olen näin ollen saanut ansioni mukaan?

    • Pitäs löytää semmonen naaras joka huolehtii että selviän jurrissa kotia saakka, laittaa oikein suolasen aamupalan ja hoitaa mun rapula kiiman..

      Ihan suikkariki riittää... Mieluiten kuitenki sais antaa persettä..

      • atännä

        Siis äijä painaa 150 kg ja kotiin pitäis kantaa. :)


      • atännä kirjoitti:

        Siis äijä painaa 150 kg ja kotiin pitäis kantaa. :)

        No avata ainaki ovi. :D


      • 16plus6

        "Mieluiten kuitenki sais antaa persettä.."

        Hyi helvetti!


      • 16plus6 kirjoitti:

        "Mieluiten kuitenki sais antaa persettä.."

        Hyi helvetti!

        "hyi helvetti"??

        Koska miehellä haluttaa saaha persettä?

        En mie haluakkaan sun saharaakin kuivempaa pillua tai "persoonallisuuttas"..


    • Sinkkuna ollaan kun miehen ulkonäkö ei miellytä naisia. Ei ole olemassa naista jolle ulkonäkö ei merkitse mitään.

      • Naisasialooseri1

        Olet oikeassa. Vanhat naiset eivät katso miehen ulkonäköä koska sitä tai mitään muutakaan ei ole varaa vaatia koska MA on pohjamudissa, mutta vanhat naiset eivät ole naisia joten olet oikeassa.


    • gfgdgd-m40v

      Ei kiinnosta lapset eikä perhe. Sinkkuna eläminen on helppoa. Naisen käskyttää ja alkaa ritelemään jos en tottele käskynhaltijaa. Sinkkuna on omaa aikaa ja saa tehdä just mitä haluaa.

    • SamastaPuusta

      Jos jätetään nämä itsestään selvät mt-tapaukset välistä, niin kaikki mun ikisinkkuystävättäret ovat sitoutumis-ja läheisyyskammoisia. Jokainen on tullut pahasti loukatuksi ja sen jälkeen he ovat rakentaneet elämänsä siihen malliin, ettei siihen enää mies mahdu.
      Eronneet yksineläjät ovat taas saaneet maistaa parisuhteen ihanuutta niin paljon, että siitä riittää loppuiäksi.
      Jostain syystä tuntemieni sinkkumiesten syyt sinkkuilla ovat täsmälleen samat.

    • kaikkeakokenut

      Hyvin todettu, kun on jo kokemusta parisuhteesta niin yksin eläminen on ihan mukavaa.Kyllä parisuhteessa voi olla vielä yksinäisempi jos se ei toimi.

    • SoliterniuM1977_

      Yksin hautaan asti. "As long as I'm alive, I'm alone". Tämä elämä on yksinäisyyttä. Siis privaatti oma elämä. Sitten on työelämä, jossa olen alani ammattilainen ja itsevarma. Juttelen työkavereideni kanssa (suurin osa naisia ja vieläpä kauniita, osa jopa todella kauniita...mutta kaikka varattuja) ja saan ne nauramaan. Tulen toimeen heidän kanssaan. Työssä menee siis hyvin.

      Arkielämä sitten on toinen juttu. Olen velaton. Asun vuokralla, eikä minulla ole ajokorttia. Periaatteni on olla ottamatta lainaa koskaan. Ainakaan isoa lainaa. Jos joskus vaikka tarvitsee muuttoon rahaa, silloin voin muutaman tonnin lainan ottaa. Mutta ei sen enempää. Ei kiinnosta olla velkaa vuosikymmeniä. Ahdistuisi vaan siitä velkahevetistä. Ei kiitos. Elämä menee yksin kämpillä pääosin. Pelaan konsolilla, katselen leffoja, luen kirjoja, kotitreenaan käsipainoin ja kehonpainolla. Olen hoikka/timmi, en lihaksikas. 192/89.

      Ikää on 39v ja elämässäni olen tasan kerran seurustellut 3kk:n ajan 10 vuotta sitten. Seksiä oli kolme kertaa. Siinä elämäni pariuhde-/seksisaldo. Sen jälkeen ja sitä ennen ei ole ollut mitään virityksiä. EI lyhyitä, eikä pitkiä suhteita, eikä seksiä varsinkaan. Elämä on mennyt näin.

      Aika kuluu oikeastaan ihan hyvin. Pelaan tälläkin hetkellä yhtä todella mielenkiintoista pelisarjaa ja tämä kulunut viikonloppu meni kivasti siihen. Pe iltana kun en saanut nukuttua, pelasin aamu kahdeksaan asti ja sitten nukuin 4 tuntia. La meni sitten kokonaan pelatessa ja samoin sunnuntai. Nukuin sentään la-su yön hyvin. Huomenna taas töihin hoitamaan hommani hyvin ja olemaan vastuuntuntoinen hyvä työntekijä.
      Sitten taas kotiin ja kotitreeniä ja loppuilta pelaamista. Näin se arki etenee. Viikonloppu taas pelaamista.

      Siinäpä oikeastaan koko elämänkuvaus tällä hetkellää. Syksyisin olen viimeiset 3 vuotta käynyt työväenopistolla opiskelemassa kieliä. Mielenkiintoista. Nyt syksyllä ehkä taas sinne.

      Olen liian parkkiintunut tähän elämäntyyliini enkä halua ketään häiritsemään. Erosin viimein lopullisesti facebookista ja tulen eristämään sitten kuitenkin elämäni niin paljon kuin mahdollista. Luon oman maailmani, jonne ei kukaan muu pääse. Ei kiinnosta tavata edes sukulaisia. Siskon kanssa ja vanhempieni kanssa voin pitää puhelimitse yhteyttä. Ei muutoin. Kerran vuodessa voin vierailla. Ei sen enempää. Ei huvita. Mielummin yksin omassa maailmassani. Muu maailma ei voisi vähempää kiinnostaa, koska siellä on suurimmaksi osaksi vain ahdistusta, tuskaa ja pelkoa.

      Yksin hautaan asti. Se on se paras asia.

      Tsemppiä ja voimia kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville. Koittakaa jaksaa. Yksin on hyvä olla!

      • nainen38vee

        Kuulosti ihan minun elämältäni, paitsi että olen nainen.
        Kysyn ihan uteliaisuudesta, että mitä tapahtuisi jos kohtaisit vaikka työpaikallasi tällaisen naisen, jolla on ihan samanlainen tarina kuin sinullakin? Ja olisi vielä ihan söpö ja mukavakin? Voisitko silloin kiinnostua, vai onko ovesi visusti suljettu vaikka ilmiselvä sielunkumppani osuisi vastaan?


    • IKISINGLE

      Naisen ei kannata vaivat päätään moisilla asioilla. Käy vaan hakemassa kynsilakkaa ja katsoa vaatekauppojen hyllyjä, josko jotain päällepantavaa löytäis. Muuten voitte jättää kaikki muut asiat sille miehelle.

    • Mikseiasdasdasd

      Eip siin kummallisempaa ole kun näkee että kaikki köyrii, panee ja roiskii, niin neitsyt pysyy aina puhtaana...

    • Pitäs olla sellanen nainen joka tykkää kokata sapuskaa ja siivota..

      Mieluiten alemman palkan ja koulutuksen omaava että meikä ei näytä ihan Pentti Arajärveltä sen rinnalla.

      • atännä

        Mitä sinä sen sijaan teet?


      • atännä kirjoitti:

        Mitä sinä sen sijaan teet?

        Partioin reviiriä..

        Käyn siittämässä tarpeen tullen. :D


      • ketustasudeksi

        no nyt on jo kusi noussu päähän


      • ketustasudeksi kirjoitti:

        no nyt on jo kusi noussu päähän

        Noh?


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Mitä sinä sen sijaan teet?

        Haist vehje, nikkivaras.


    • kouravennamoinen

      Olet HYVÄ vasta sitten kun luet vain tarjouksia ja otat joskus se parhaan..

      sama työnhaussa, olet paska jos joudut hakee töitä.. jos sulle tarjotaan töitä, olet vielä paskempi.. ei näet taloudellista riippumattomuutta sanoa ei , vaan karesnssia pukkaa jossain tapaukseis

    • Joskusliianmyöhäistä

      Tuttua tarinaa.....

      Kaikki tai ainakin vanhemmat naiset ihmettelee että -miten tollainen on sinkku?

      Niinpä niin.

      Koska en ole tarpeeksi esillä ja jos olen niin en yksinkertaisesti kelpaa.
      Käytännössä pitäisi ottaa se pahnanpohjimmainen ja hyväksyä naisessa ne "viat" joita ei itsessä ole.

      En ole täydellinen, sen kyllä tiedän hyvinkin, mutta on se elämä sikäli ihmeellistä että löytyy naisia vaikka kuinka paljon jotka pitävät minusta kyllä (mm. suorastaan superhauskana, asiansa hoitavana jne. tyyppinä), mutta suhteeseen heitä ei löydy.

      SEKSIgeeni puuttuu.

      (tähän nyt se normaali -no kato noita pareja valintatalossa, onks ne muka sitte niin hyviä)

      No ei, mutta kun ei löydä naista joka olisi edes sinne päin.

      Nyt sitten alkaa olla "liian myöhäistä" koska yksinkertaisesti lähemmäs 40-vuotiaat naiset ei kiinnosta pätkän vertaa.

      • Naisasialooseri1

        Minäkin ihmettelen miten joku pystyy nussimaan 40 vuotiasta naista kaikkine tämän kurttuineen ja pillu näyttää karsealle.


      • ettävielätämäkin
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Minäkin ihmettelen miten joku pystyy nussimaan 40 vuotiasta naista kaikkine tämän kurttuineen ja pillu näyttää karsealle.

        80 vuotiailla pariskunnillakin on seksiä. 50Vuotiaana vasta alkaa ymmärtämään, miten ihanaa seksuaalisuus kaikenkattavasti on. Sitä ennen se on keskittynyt yksioikoiseen jyystämiseen. Olet hyvin lapsellinen.


    • ryppis

      Eiköhän aloittaja ole oikeassa ja nimenomaan pieni penis on syynä.

      • Kurppa.lelli.jo

        Onko mielestäsi 19 -senttinen pieni?
        En ole tuo aloittaja vaan muuten vain sivullinen, samanlainen tapaus.


    • Ujoatm27v

      Minä taas en ymmärrä miten tuntuu siltä että kaikki muut miehet saavat ennenpitkää parisuhteen, jopa ne kaikista pahimmat luuserit mutta itsellä ei ole toivoakaan sellaisesta että pääsisin parisuhteeseen jonkun naisen kanssa. Alkaa todellakin tuntua siltä että sitä on oikein luusereiden luuseri.

      No tiedän kyllä missä on vika mutta en minä itse niille asioille ole pystynyt mitään tekemään ja vielä vähemmän psykiatrit eikä lääkkeistäkään oikein ole apua. Melkein kaikilla kavereillakin on jo nainen tai on ollut useitakin ja itse olen edelleen ikisinkku. Olen varmaan melkolailla menetetty tapaus.

    • rikollisillavaintytot

      No jopa armeijassa joku päällikkö siinä ku oltii pois pääsemässä toistakytä vuotta sitten about.. se sanoi että erittäin vaikea vältellä 30 v asti naimisiin joutumista..

      no kevyestihän tuota on saanu vältellä, ei savutella , salit ym. huollot jne..

      Naiset on vain olevinaan ja asuvat yksin tai lapsien kera jossai slummeissa.. mitä järkeä semoisten köyhien olevinaan oloo reagoinda?

      kätee januttelun tilalle vaan tai jotai..

    • Ehkäpätässäosasyyainakin

      Tunnen yhden reilun nelikymppisen ikisinkun miehen. Hän on periaatteessa hyvä saalis; vakituinen työ, ok ulkonäkö, omistusasunto, ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella, muut huomioon ottava, nokkela huumori. Perus rehti mies siis, jonka ei pitäisi olla sinkku.
      Hän on kuitenkin luonteeltaan aika ujo ja rauhallinen, varsin vähäsanainen, mutta ei mikään tuppisuu tuttujen seurassa. Varsinkin iän myötä hän suhtatuu naisiin varsin säikysti ja nostaa ns. jalustalle negatiivisella tavalla. Hän myös kiinnostuu naisista jotka eivät tod. näk. etsi hänen kaltaistaan miestä, eli kiinnostuu reippaista, sosiaalisista, energisistä, puheliaista naisista. Eli naisita jotka eivät todennäköisesti etsi ujoa ja rauhallista miestä.

    • NykyajanEinsteinitYksin

      Kenties mies on poikkeuksellisen älykäs. Ja tällä en tarkoita mensan testissä nipin napin yli 135 pisteen keskihajonnalla 15 ylittänyttä neroksi luokiteltavaa miestä vaan miestä, jonka älykkyysosamäärä ylittää vaikkapa 160. Vastaavia naisia ei todellakaan joka päivä astele hänen ohitseen ja hän voi olla tuomittu elämään yksin. Ajattele itse, jos joka päivä kuuntelisit ÄO 70 kyvyillä varustettua ihmistä vaikkapa talousasioissa ja itse olisit 125 ÄO kyvyillä varustettu taloustieteen professori ja tämä ÄO 70 henkilö vaatisi sinua järkeen vedoten noudattamaan tiettyä talouslinjaa rippumatta sinun kyvyistäsi ja tiedoistasi.

      • tähtityttönainen

        Kas kas.....meillä on mieheni kanssa molemmilla reilu 150 äo, samanlainen, kiero ja sarkastinen huumorintaju, sekä sama leffa- ja musamaku. No me kyllä eletäänkin suunnilleen symbioosissa muutenkin.....ja kyllä! olen kaunis, hoikka, mutta silti tissikäs ja perseikäs, pitkätukkainen olento.... :D


    • Raakatotuus

      Ei hyvätapaiselle miehelle pariutuminen ole mitenkään helppoa.

      Suomessa vaaleus ei ole miehelle erityinen valttikortti kun suomalaismiehet ovat niin vaaleita, ja monen naisen mielestä vaalea on haalea. "Ei kovin pitkä" ja "ei mikään komistus" eivät nekään ole sellaisia seikkoja jotka saisivat naiset itse hakeutumaan miehen seuraan.

      Olemukseltaan tuo on varmasti sellainen mies joka monelle naiselle kelpaisi, jos se mies vaan yrittäisi iskeä. Paino sanalla JOS. Mutta ei naisten iskeminen ole suomalaiselle miehelle helppoa. Minä ainakin odotan naiselta melko selkeää merkkiä siitä, että kiinnostus olisi tervetullutta. Odotan edelleen.

      • Montasyytä

        Tässä varmasti yksi syy miksi Suomessa on niin tuhottomasti sinkkuja. Suomalainen mies ei uskalla iskeä eikä me suomalaiset naiset olla todennäköisesti niin helppoja iskettäviä. Aika harva on sellainen iloinen ja helppo jututettava. Täytyy sanoa että jos joskus joku mies on erehtynyt puhumaan mulle kaupan hyllyllä niin ei ole tullut pieneen mieleenkään ajatella miehen iskevän. Kun sitä ei vaan tapahdu Suomessa.


      • sesyyse

        Olet asian ytimessä. Aloitteita ei kuitenkaan, joka päivä mies tee naisille. Lisäksi suurin osa niistä ei johda mihinkään. Kaikista yleisin syy miksi joku on sinkku on huonot sosiaaliset taidot. Sitä kautta myös rajoittunut sosiaalinen verkosto, joka tarkoittaa ettei vapaa-ajalla tapaa uusia ihmisiä.


    • ettänäintää

      Kyllä siinä täytyy olla jotain pahasti vialla sellaisessa miehessä, ties mitä vikaa siinä on.

    • Hienohomma

      Munaton nössö.
      Ujopiimä.
      Kylmä tiedostava robotti.
      Salaileva pelimies.
      Satutettu piilottelija.

      Siinä ne vaihtoehdot.

      Noita samoja vaihtoehtoja on esitetty mm. minusta.
      Jokainen voi sillä perusteella arvata miten hauskaa naisten seuran etsiminen on.
      Jossain vaiheessa tulee ilmi että ei ole oltu vakavassa suhteessa eli naisten Esivalinta ei ole toteutunut.

      Sitten alkaa naisen epäröinti, tunteiden häviäminen ja naisen välttely.

      Lopputulos:
      Vaihtoehdot ovat kaiken jo nähneet ja kokeneet parisuhteiden saralla olevat kolmekymppiset todennäköisesti yhden kakaran jo ulos pullistaneet ylensyöneet epätoivoiset ikisinkuttaret.

      Jos olisin tuo aloittajan mainitsema mies niin valehtelisin.

    • joskerranhaluattetietää

      Voin kertoa, mitkä asiat ja piirteet ovat saaneet minut jättämään mieheen tutustumisen tai kiinnostus ei ole herännyt. Jos mies puhuu kuin papupata, niin ettei toiselle jää suunvuoroa ja samanaikaisesti hän ei kuuntele naista vaan tuo äärimmäisen itsekkään oloisesti esiin omia asioitaan ja mielipiteitään, kertoo kenties omaisuuksistaan ja raha-asioistaan.. Syntyy vain rasittunut ja inhottava olo seurassa.

      Jos tulee tunne, että toinen on liian vanha itselle.

      Jäykkyys jutustelussa ja mielipiteiden puute. Joojoomies vailla omaa tahtoa. Hätääntynyt, säikky ja törppö.

      Jos rapsuttaa huomaamattaan hermostuneena kainaloaan koko treffien ajan.

      Jos ei silitä koskaan paitojaan, antaa nenäkarvojen tursottaa, pukeutuu aina t-paitaan riippumatta tilaisuudesta. Haukkuu kaikki muut ihmiset.

      Oman ikänsä valehtelu tai muu valehtelu. Jatkuva ja loputon vitsien kertominen puhelimessa. Suhtautuminen sarkastisesti uuteen ihmiseen, kertomalla täysin keksittyjä juttuja ilmeen värähtämättä.

      Pakeneminen tuppisuuna omiin harrastuksiin jos olisi jokin asia, mikä kannattaisi puhua. Toisinsanoen läheisyyden pelkääminen.

      Ihan pikkiriikkinen penis yhdistettynä johonkin muuhun edellämainittuun ominaisuuteen.

      Ällöttävä ulkonäkö. Sellainen siis, mikä ei itseä sytytä. Huom.olen parikin kertaa ihastunut tai tuntenut isoa seksuaalista vetoa periaatteessa rumaan mieheen. Jokin siis heissä kiehtonut ja toisaalta taas joihinkin ei voisi edes koskea, vaikka ovat ihan norminäköisiä.

      Katsekontaktin vähäisyys. Kertoo estoista. Yltiöpäinen sosiaalisuus yhdistettynä tilannetajuttomuuteen on kamalaa. Jonkin moton jankkaaminen kerran tunnissa ei myöskään sytytä.

    • No yksikin ikisinkku mies (yli 40-vuotias) on sanonut, ettei tarvitse naista niin kipesäti että ottaisi kenet vaan. Yksinkin pärjää hyvin ja premmin kuin naisen kanssa, jonka kanssa olisi sietämätöntä olla. Eli olen käsittänyt, että pitäisi löytyä sellainen jonka kanssa eläminen veisi voiton yksin olemisesta. Olisi kaikinpuolin niin mukava olla yhdessä, ettei yksin oleminen vetäisi vertoja sille. :)

      Ja se mies on ihan kaikinpuolin fiksun oloinen, työssä käyvä, jämpti ja ihmisen näköinen (jässikkä) joka osaa myös naisten kanssa olla ja jutella. Tai ainkin mä pärjään sen kanssa hyvin. Voihan jonkinlainen "sukulaissuhde miehen ja lasten kautta" asiaan vaikuttaa.

      • Naisasioistaan ei juttele, mutta olen saanut mielikuvan että jotain yritystä joskus on kuitenkin ollut. Ehkä lopulta tottuukin siihen, että yksinään saa ainakin tehdä mitä halua ja miten haluaa. Eikä se sinkkuus ole mitenkään rasittava juttu. Ei se ole välttämättä koskaan, jos on sen luontoinen että viihtyy yksinään ja tytkkää ihmetellä maailmaa omilla ehdoillaan ja ominpäin. Ei se silloin tunnu rasittavaltakaan olla yksinään. :)


      • Ikis__M

        Conrad McCarhy, Matka toiseen maailmaan:

        "Ihmisiä niin jurnuttaa kun mies pysyy poikamiehenä. Minä en ymmärrä mikä siinäkin on olevinaan. Minullekin ne ratkutti että pitää mennä uusiin naimisiin vaikka olin melkein kuudenkymmenen kun vaimo kuoli. Käly etunenässä. Minulla on ollut jo paras nainen mitä on nähty. Kellään ei oo nii hyvää tuuria kahta kertaa peräkkäin."

        Minusta tuo aika hyvin sanottu ja sillä aika paljon selittyy. Monella miehellä ehkä on hetkellinen tilaisuus tuohon parhaaseen mitä on nähty mutta menikin ohi eikä huonommat sitten oikein kelpaa. Tai sitten niillä ei oo ollu sitä tuuria yhtäkään kertaa niin ne sitten vaan jää ilman kun jos ei saa parasta mitä nähty niin miksi vaivautua.


    • Mie en pysty tinkimään tietyistä asioista..

    • Ihastuja

      Voi olla A-seksuaali tai sitten hän vain odottaa sitä oikeaa. You never know.

    • Miesjo31

      Kerro mitä minä sillä parisuhteella todistaminen mitään?

      Niinkun täällä yksi kirjoittaja aika hyvin on tokaissut että on monia niitäkin parisuhteessa eläviä, jotka eivät tarpeeksi ole onnellisia tai onnellisia lainkaan, vaikka kuin yrittävätkin esittääkin sitä. Moni kun menee yleensä yhteen jonkun kanssa, ihan vaan ettei tarvi olla yksin tai ihan vaan että olisi yllä paremmat kulissit.

      Jossain kun kävellyt sit yhtäkkiä vastaan se todella jalat alta vievä nainen, niin sit niin haikailla tai niin tosissaan yritetään sitä kun se nainen onkin sit niin paljon nätimpi, rintavampi tai muulla tavalla seksikkäämpi/viehättävämpi.
      Ja mä en siksi halua ottaa vaan jota kuta, et minä löytäisin itseni joskus tuollaisesta tilanteesta!

      Kukaan kun sitä paitsi ei ole edes sanonut että meidän pitäisi alkaa jonkun kanssa seurustelemaan. Nuohan on vaan vanhoja jäänteitä!

      Noh, mä voin vielä lopuksi kertoa miksi mä en ole löytänyt suhdetta. Siksi että mä kiihottuu paljon enemmän todella rintavista ja valta-osa suomalaisnaisista on niin vitun lautoja mun makuun! En haluaisi vielä liian laihaa tai ylipainostakaan ja sitten kun luonteessakin pitäisi olla vielä jotain.

      Ulkomailta löytäisi jo paljon paremmin, mut kun tarvisi osata kieliä ja vielä pärjätä siellä ja se nyt vaan ole niin aina itsestään selvää! Ja ulkonäköä kyllä löytyy ainakin kasvoista että turha yrittää! Ja urheiluakin tulee harrastettua. Ettei siitäkään täysin ole kiinni. Vaikkei olisi niin edelleen pitäisin ihanteestani kiinni!

      En ole usein ollut rohkea tekemään aloitteita ja tilaisuus jos tullut, niin mokannut tai muuten ollut vaan liian ujo ja naiset joista kiinnostunut, niin mä en ole ollut kiinnostunut niistä ja sama juttu myös toisinpäinkin!

      Ja näistä vaatimuksista en ala tinkimään! Ja mikä on minun mielestä vielä Säälittävää pää on ottaa vaan joku mitä saatavilla, vaikkei tykkäisi tarpeeksi tai yhtään.

    • Mie liityn ranskan muukalaislegioonaan...

      Siihen minut on luotu...

      • Mikä tehtävä sopii muukalaislegioonassa 150 kg miehelle? Sotilasjohtajalla voi olla paljon massaa mutta sellaiseksi tuskin heti, jos koskaan, pääset.


      • super-atm kirjoitti:

        Mikä tehtävä sopii muukalaislegioonassa 150 kg miehelle? Sotilasjohtajalla voi olla paljon massaa mutta sellaiseksi tuskin heti, jos koskaan, pääset.

        Ihan normi kiväärinä haluaisin olla...


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ihan normi kiväärinä haluaisin olla...

        Miten jaksat marssia kun painoa on 150 kg? Vai ajattelitko kulkea autolla?


      • super-atm kirjoitti:

        Miten jaksat marssia kun painoa on 150 kg? Vai ajattelitko kulkea autolla?

        Kyllä mulla kunto kestää jopa juoksumarssiaki niin kauan kuin tarvii..

        Jos ei tarvi revittää niin kyllä mulla maratoni menee kevyesti.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä mulla kunto kestää jopa juoksumarssiaki niin kauan kuin tarvii..

        Jos ei tarvi revittää niin kyllä mulla maratoni menee kevyesti.

        Ok. Suosittelen silti Suomen armeijaa. Legioonassa voi tulla ikävä kotiin.


      • super-atm kirjoitti:

        Ok. Suosittelen silti Suomen armeijaa. Legioonassa voi tulla ikävä kotiin.

        Tuskin tulee...

        Mulla on kavereita siellä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tuskin tulee...

        Mulla on kavereita siellä.

        Kaverisi kantavat sinua marssilla.


      • super-atm kirjoitti:

        Kaverisi kantavat sinua marssilla.

        Kyllä mie kävelemään pystyn..

        Oon kyllä puskenu kovempiakin taipaleita ihan pikkupojasta lähtien... Isävainaan kanssa.


    • Ikisinkkumies

      Neljäkymppiä lähestyy täälläkin..Ei mitään syytä periaatteessa ikisinkkuudelle. Uskon, että en ihan koko elämää sinkkunakaan tule viettämään.
      Jos on sporttisia sinkkunaisia tarjolla niin voin toki laittaa kyrvästä kuvaa ennen tapaamista.

    • Nainenhelsingistä

      Paskalta jätkältä kuulostaa.
      Tunsin tai ainakin tiesin kerran tollaisen tyypin. Ei siitä suhteeseen olis ollut, ei varmaan seksinkään. Tosi oudon oloinen vaikka päällisin puolin vaikutti sinällään mukavalta.
      Tuli sellainen vainoaja olo siitä ja yritin varoitella muita naisia hänestä. Kuvitteli ehkä itsestään liikoja ja tais joku nainen häneen ihastuakkin.

      en minä kuitenkaan..onneksi. Voi tuollainen viehättää, mutta sieltä alta paljastuu yleensä niitä ongelmia. Ovat epävarmoja itestään tai huonoja sängyssä yms. kivaa pientä.

      En huolis, mutta ehkä joku nainen vois tykätäkkin, mut ei oo mun juttu.

      • mietippä-vähän

        "Yritin varoitella"

        Eli puhuitko paskaa toisen selän takana pelkän tunteen perusteella?

        Ompa kumma kun ei löydä naista kun huhut leviää ja pahenee nopeammin kuin
        tapaa uusia ihmisiä.

        Omat mahikset suhteisiin tuhottiin juurikin tuolla paskan puhumisella jonka kaikki mielellään uskoi kun kertojana oli suosittu ihminen.
        Päättyi siihen kun minut lopulta hakattiin ilman mitään syytä.
        Vaikka vaihdoin paikkakuntaa, paskapuheet elää edelleen vahvasti kotiseudulla.


    • 2_kierrosta_odotellessa

      "Miksi joku Mies on ikisinkku?"

      Kaikki HYVÄT ja kunnolliset naiset ovat jo varattuina..

      • PlusS

        Nainen saa halutessaan aina seuraa eli valinnanvapaus mies taasen ei ikinä.


    • Naisten voi olla vaikea tajuta että naiset valitsee miehiä ulkonäön perusteella ja siksi joku mies jää sinkuksi. Naisten ei tarvii yksin sinkkuna olla ikinä koska nainen aina valitsee.

    • tätähänse

      Se voi olla myös paikkakunnasta johtuvaa.
      Jos nuorena ei ole sattunut sitä rakkautta pienellä paikkakunnalla löytämään, niin hankala se on myöhemmin, kun sinkkunaiset lähteneet kaupunkeihin opiskelemaan ja töihin. Jäljellä vaan lähinnä perheellisiä.
      Pitäisi muuttaa jonnekin kaupunkiin, jossa olisi mahdollista kohdata niitä vapaita naisia.
      Itsekin pienellä paikkakunnalla asustelen ja tuntuu, et jokainen vastaantuleva mukava nainen on varattu. Tai jos joku on sinkku, niin on ollut sitä kauan ja ei näytä seuraa edes etsivän.

    • pakkoollasinkku89

      No mä olen (27v mies), koska olen menettänyt luottotietoni. Koen hyvin suurta sitoutumiskammoa, ja pelkään hitosti sitä, että nainen ei sitä hyväksyisi. Tein aikoinaan ison virheen, ja kadun sitä sikana. Olen kuitenkin maksanut kaikki velkani pois, joten taloudellisia huolia minulla ei ole enää. Ja ikinä en tule vastaavia virheitä enää tekemään. Ahdistaa. 2,5 menee vielä ennen kuin on puhtaat luottotiedot. Parempi yksin nyt, ja katsoa tulevaisuudessa josko vois parisuhdetta miettiä.

    • Ikisinkku_40_vee

      Itse nelikymppinen mies, ja ns. ikisinkku vaikka seurustellutkin olen ja naisen kanssa asunut yhdessäkin jokusen vuoden. Tuo sönkkis tuossa yllä sen mainitsikin jo omaan kaveriinsa liittyvässä stoorissa niin kyllähän kyse siitä minullakin, että kun viihtyy hyvin yksin niin sen naisen pitäisi sitten tarjota tarpeeksi paljon ekstraa elämään ja olla haluttava - tai edes sinnepäin - että yksinolon lopettaisi.

      Mutta siihen liittyy sitten ikäkin, nelikymppisenä jos ei ole hurmuri niin vapaita naisia joihin ihastuisi (yleensä nuorempia) ei vain ole tarjolla. Moni varmaan sitten "tyytyy" mukavaan naiseen joka ei aluksi sytytä, ja jopa rakastuukin sitten tähän, mutta itse vain en kykene pettämään itseäni - olen liian tietoinen kaikesta, siitä mikä on hyvää ja mikä ei, ja että haluan hyvännäköiset, terveet lapset esim. (joo, kuulostaa tosi elitistiseltä mutta noin monet naiset ajattelee vaikkei sanokaan sitä vaan käyttää termiä "tunteille ei voi mitään kehen rakastuu"), niin sitä on sitten yksin.

      Joten ei käy sääliksi itseänikään, koska oma vika tavallaan, mutta kun ei niille tunteilleen voi mitään...

    • Sad-But-true

      Sinkkuna joutuu olee rumuuden takia. Voisi kysyä miksi joku murhaaja jännämies saa naisia kun se hakkaa myös naisia. Niin osaatteko sitä selittää, kaiken järjen mukaan naisten ei pitäis rakastaa miehiä jotka pahoinpitelee naisia mutta naiset kuitenkin rakastaa sellaisia miehiä. Miksi, no ne ovat komeita naisten mielestä. Miksi rumaa miestä ei rakasteta sitten samalla tavalla vaikka se ei tee naisille pahaa??

    • SIMPL

      Ehkä kukaan ei oo antanu mahdollisuutta päästä ikisinkkuudesta eroon, niin yksinkertainen vastaus.

    • Tajuatko

      Ihmiset on sinkkuja koska vastakkainen sukupuoli ei näköjään ole kiinnostunut. Ne juoksee toisten perässä joten ikisinkkuus on sitä.. Kato ku ite ei jaksa kilpailla ku tietää että kilpailu ei oo rakkautta... tajuuksä ?

    • Elijuupas

      Kilpaileminen naisesta tuo mieleen kilpailemisen jakorasiasta... =D siis lol

    • funfactsee

      Tää oli siis mun näkökulma kilpailemisesta =D jakorasiat vaan ei kiinnosta=D

      • lumput_hirteen

        Tälle 1

        Itse kun joutuu töissä päivittäin käpistelemään jakorasioita vittuuntumiseen asti, ei enään siviilissä jaksa kiinnostaa paskan vertaa. Kurahaara boikotti.


    • Montasyytä

      Kyllä niin paljon rumiakin (inhottaa kyllä edes sanoa ketään rumaksi) ihmisiä on parisuhteessa ettei se ulkonäkö voi mitenkään olla ainoa syy. Enemmän uskon sosiaalisten taitojen puutteeseen ja siihen että itsetunto on syystä tai toisesta mennyt ja itsensä näkee peilistä rumempana kuin onkaan. Tämä jälkimmäinen on tosi tyypillistä naisillekin. Tämänkin palstan sinkkumiehistä voisi moni alkaa kirjoittelemaan vähän positiivisempaan sävyyn niin sinkkunaisetkin uskaltaisivat alkaa enemmän kirjoitella tänne.

    • rikupöö

      En pysty elättämään perhettäni, siin se syy.

      Hyvä kun on itse pärjännännyt.

    • Parasvastaus

      Naiset on vaan liian huonoja että ne menee toisten kanssa sänkyyn, eikö siinä ole paras vastaus kaikille.

      • tähtityttönainen

        Siis nainen ajautuu toisen sänkyyn, koska on itse huono??? Hmmmm... kyllä ekana tulisi mieleen, että sänkyasioissa taitaisi olla sulla varaa parantaa... Ehkäpä seuraava ei vaihda sua parempaan. Katsos, kun me naisetkin tykätään hyvästä seksistä, vaikka se onkin varmasti sinulle todella outo ja pelottava asia.... :D


      • tähtityttönainen kirjoitti:

        Siis nainen ajautuu toisen sänkyyn, koska on itse huono??? Hmmmm... kyllä ekana tulisi mieleen, että sänkyasioissa taitaisi olla sulla varaa parantaa... Ehkäpä seuraava ei vaihda sua parempaan. Katsos, kun me naisetkin tykätään hyvästä seksistä, vaikka se onkin varmasti sinulle todella outo ja pelottava asia.... :D

        Eikös siinä vaiheessa ole parempi olla muodostamatta minkäänlaista suhdetta?


    • Meikä ainaki haluaa mennä silloinkun haluan ja panna ketä haluan.. :D

      Jotenkin kuumottaa ajatus siitä että ottaa vahingossa jonku mörön taloonsa...
      Joka ei vaan ymmärrä miten se turpa pietään kiinni..

      Sitten kun "julmasti pahoinpitelen" sen ankeuttajan niin se menee poliisille..

      Ei vittu...

    • lääninsonnit.rules

      Minkä ihmeen takia jonkun miehen pitäisi elää parisuhteessa mahdollisesti jonkin elämän ankeuttaja jakorasian kanssa, kun pesää irtoaa muutenkin ? Siinähän se juju on
      perimmiltään, joku sinkkuristeilijä jakorasian alku vaan ei kenties ole sitä vielä tajunnut, jos sille miellyttävälle se pesän saanti on säännöllistä ilman parisuhdeankeutusta jakorasian kera, miksi sen pitäisi alkaa sen akan kälkätystä ja voimaantumis mantroja kuuntelemaan. Sama naama alkaa näitä tympiä joka tapauksessa viimeistään parin viikon jälkeen jo ilman nalkuttamistakin.

    • Niin.monesti.petetty

      Olen 50 - vuotias JA sinkku "edelleen" !!, teitä naisia olen yrittänyt jututtaa, tutustua ja muutenkin iskeä pilke silmäkulmassa, mutta EI ole onnistunut ?? olen monesta ongelmasta selvinnyt , no mitäpä niitä selittelemään ja erittelemään tapauskohtaisesti, näitä tapauksia kun olen kuullut tapahtuvat lähipiirissäkin. Entä teillä naiset? onko teillä kaapeissa luurankoja ? menneisyydestä joita ette paljasta.
      talouteni on silti kohdillaan, ja menojani ei tarttei olla selitellä kenellekkään kateelliselle.

    • sellainenko

      Kerran liikaa petetty
      Ei kannata pitää lehmää kun irtomaitoa saa lähikaupasta
      Irtonaiset on paljon edullisempi (halvempi) vaihtoehto.
      Sopivaa kumppania ei ole löytynyt

    • Anonyymi

      Tai sitten jotkut ei vaan saa, vaikka haluaisivat. Meitä rumia fruittareita on vaikka peilistä kuinka kattoisi ja saisi naamaa kohdilleen onkin todellisuudessa ruma kuin apinan karvainenperse. Se on kohtaloa ja niinkuin Mertsi Vepsäläisen kaveri koirankynnenleikkaajasta sanoi, jos jollain on onnea pitäköön siitä kiinni mutta sitten jotkut urppot pilailee sillä!! Kyllä tuolla on paljon näitä vtun bokseridaaviddeja jotka naisia saa. Sitten on sukulaisia jotka kehuu komeeks jne, sitten on sukulaisia/yms muita läheisiä jotka ampuu alas ja kuittailee vitttuillen asiasta AINA. EI RIITÄ MIKÄÄN EI EDES BOKSERIDAAVIDIN LEIKKIMINEN!!Laitetaan kabanossi huuleen ja itkien vaivutaan uneen!! - NakkiKivijärvi

    • Anonyymi

      Naiset ei halua suhdetta, naiset haluaa vain seksiä, miehelle joka haluaa jakaa geeninsä, ei ole montaa vaihtoehtoa. Itse en geenejäni monista, minkään tusinalutkan kanssa, tai norsun kanssa. You know..

      • "Itse en geenejäni monista, minkään tusinalutkan kanssa, tai norsun kanssa. You know.."

        Hyvin naisellinen kommentti.

        Miehen tehtävä on siittää, ei miettiä minkälaisia jälkeläisistä tulisi. Nainen on kiinni siinä toukassa, hänelle on tärkeätä miettiä ettei se ole jonkun imbesilliätmin siittämä elinkelvoton yksilö.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        "Itse en geenejäni monista, minkään tusinalutkan kanssa, tai norsun kanssa. You know.."

        Hyvin naisellinen kommentti.

        Miehen tehtävä on siittää, ei miettiä minkälaisia jälkeläisistä tulisi. Nainen on kiinni siinä toukassa, hänelle on tärkeätä miettiä ettei se ole jonkun imbesilliätmin siittämä elinkelvoton yksilö.

        Imbesilli ätmi? Itse käyn salilla 4-5 kertaa viikossa, joten vaadin kumppaniltani myös hyvinvointi arvoja. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää. Siksi toiseksi, kyllä sitä isäkin voi miettiä, ettei nyt ihan mitä vain geenejä lapselleen hyväksy. Haluaisitko, sinä lapsillesi kaikenmaailman periytyvät oireet?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        "Itse en geenejäni monista, minkään tusinalutkan kanssa, tai norsun kanssa. You know.."

        Hyvin naisellinen kommentti.

        Miehen tehtävä on siittää, ei miettiä minkälaisia jälkeläisistä tulisi. Nainen on kiinni siinä toukassa, hänelle on tärkeätä miettiä ettei se ole jonkun imbesilliätmin siittämä elinkelvoton yksilö.

        Lisään vielä, etten ole sun ätmis, mulle tullaan ihan julkisilla paikoilla sanomaan, että tuo on hot ja pantava. Eli tästä vosisin päätellä naisten haluavan vain seksiä kanssani, moni nainen ei ole ollut valmis sitoutumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, etten ole sun ätmis, mulle tullaan ihan julkisilla paikoilla sanomaan, että tuo on hot ja pantava. Eli tästä vosisin päätellä naisten haluavan vain seksiä kanssani, moni nainen ei ole ollut valmis sitoutumaan.

        Näinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, etten ole sun ätmis, mulle tullaan ihan julkisilla paikoilla sanomaan, että tuo on hot ja pantava. Eli tästä vosisin päätellä naisten haluavan vain seksiä kanssani, moni nainen ei ole ollut valmis sitoutumaan.

        Lisään vieläkin et olen korkeakoulutettu, tienaan hyvin. Ihan hyvän näköinen jännämies, ex rikollinen. Mus o kaikki se migäoo naiset himoitsee, mut ne ei sitoudu, koska ne ajattelee et petän niitä kuitenkin. Vihaan stereotypiaa, koska kolmessa suhteessa olleena, kaikki olen päättänyt ennen kuin mitään muuta olen edes harkinnut aloittavani. Hyvin yksinkin toimeentuleva siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vieläkin et olen korkeakoulutettu, tienaan hyvin. Ihan hyvän näköinen jännämies, ex rikollinen. Mus o kaikki se migäoo naiset himoitsee, mut ne ei sitoudu, koska ne ajattelee et petän niitä kuitenkin. Vihaan stereotypiaa, koska kolmessa suhteessa olleena, kaikki olen päättänyt ennen kuin mitään muuta olen edes harkinnut aloittavani. Hyvin yksinkin toimeentuleva siis.

        48 laws of power = power = loneliness


    • Anonyymi

      Miehet on rumia eivätkä saa naisia ja siksi ovat sinkkuja pitkälle 40 vuotiaanakin. Suomessa on 500 000 yksinäistä miestä jotka eivät kelpaa naisille koska ovat rumia naisten mielestä. Teistä sinkuista jokainen voi testata treffepalveluissa saatteko treffit naisen kanssa ja olen aika varma ettette saa. Olen yrittänyt 10 vuotta päästä treffeille naisen kanssa tinderissä, suomi24 treffeissä ja muissa palveluissa eikä yksikään nainen ole suostunut..

      • Ihanko totta.....Ainakin palstan Dissin mielestä kaikkien ihmisten kun pitäisi olla saman arvoisia....Sillä logiikalla on suoranainen mahdottomuus ettet ketään kaunista saisi, jos kerran joku toinenkin mies saapi.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ihanko totta.....Ainakin palstan Dissin mielestä kaikkien ihmisten kun pitäisi olla saman arvoisia....Sillä logiikalla on suoranainen mahdottomuus ettet ketään kaunista saisi, jos kerran joku toinenkin mies saapi.

        Joo kaikki miehet eivät ole mitään Renny Harlineja taikka Dannyjä, jotka pokaa reippaasti itseään nuorempaa naista kainaloonsa. Siinä auttaa paksu lompakko ja menestys elämässä. Seurapiirit ja ties mitkä.


    • Itsekkin olen ikisinkku...
      Neitseelliset naiset voivat tulla pyytää treffeille ja ottaa asiasta selvää.
      -Minä en todellakaan ole kaupan eronneille ja karanneille, ehkäpä jopa toisen kanssa lisääntyneille ihmisille.

    • Anonyymi

      Veikkaan et yksi syy on usko et kaikossa ikisinkuissa on joku vika ja luulo mahdollinen aiempi vika kuten masennus tai muu on ikuinen ja näin ollen kyseinen mies ei tule koskaan olemaan seurustelu materiaalia.

      Itselläni on pitkä aikainen masennus johtuen kouluaikaisesta kiusaamisesta jossa itsetuntoni murskattiin. En koskaan koe olevani valmis suhteeseen joten sabotoin itseäni sen suhteen ja yhden illan juttuja en koskaan edes ole pyrkinyt saamaan.
      Pyrin kehittämään itseäni ja yritän oppia olemaan sujut sinkuuden kanssa. Siinä taitaa olla hyvin karkeasti kuvaus omasta tapauksestani.

    • Anonyymi

      Edelleenkin naiset hurmaa bokseri Daavidit. Ei meillä ole mitään tsäänssejä heihin. Kyllä noi itunekrut sun muut daavidit joilta melkeen farkut repee kun on koivet lihasmassassa niin saa me ei!! Onneks voidaan edelleen myös laittaa kabanossit huuleen ja nukkua. Tai itkeä eka peilin edessä. Ja tarvittaessa jotkut sukulaiset muistuttaa asiasta kuinka ei kannata yrittää edes.

      • Anonyymi

        Niin minä olin KarloKares ja minulla on kalsarit


    • Anonyymi

      Ei vaan nappaa mikään läheisyys siinä mielessä. Mulla on läheisiä ystäviä joiden kanssa voi puhua mistä vaan, ym. Mutta tiedostan/oon aina tiennyt että tuun elämään muuten itekseni koko elämäni. Kyllä niitä ihastumisia tulee mutta kun omakin pääkoppa ja keho tuntuu vierailta enkä ole valmis todellakaan päästämään ketään muuta jokapäiväiseen arkeeni niin miksi varastaa kenenkään toisen aikaa. Muutenkaan en halua tehdä kompromisseja, mä olen mä enkä me. Plus nykyään toi seurustelu vaikuttaa muutenkin enemmän tinderpeliltä, vaatimuslistalta ja joltain bisnesneuvottelulta kun miltään kummallekin hyvää oloa tuovalta tasapainoselta parisuhteelta. Toisaalta mä en kyllä edes hahmota, mitä se tasapainonen parisuhde on, muutamalla ystävällä oli ns toimiva suhde missä tulivat vaan hyväksikäytetyksi, ehkä yhdellä kymmenestä tuntemastani ihmisestä on parisuhde jossa kokevat itsensä onnelliseksi. En myöskään halua liimata itseäni kiinni ihmiseen jota en tunne ja mulle tutustuminen ja luottaminen veisi ikuisuuden- ja kun nykyään vaaditaan heti sitä jalat alta kokemusta tai muuten ei toimi. Niin oon todennut että mua ei ole tarkoitettu parisuhteeseen tai vastaavaan kanssakäymiseen, hoitakoot muut ne hommat mun puolesta

    • Anonyymi

      Huono itsetunto, epävarmuus, huono ulkonäkö, laiskuus, masennus, rahattomuus, mielenkiinnottomuus, tylsyys, liian korkea ikä, ujous...

      Ehkä tässä oli aika monta syytä, miksi naiset eivät lähesty. Ja sitä lähestymistä toki toivotaan, kun itseltä puuttuu uskallus. Mutta tokihan sitä on myös kranttu, eikä ihan kuka tahansa kelpaakaan. Jokainenhan toivoo itselleen mahdollisimman parasta ja laadukasta. Pitää miellyttää silmää ja olla sisäisestikin kaunis. Liikaa pyydetty.

      Yksinkin on ihan hyvä olla.

    • Anonyymi

      Kaikki eivät vain halua pilata elämäänsä. Sinkkun elämä on mahtavaa. Saa tehdä mitä haluaa toisin, kuin parisuhteessa olevat. Taas tapasin pariskunnan lapsineen. Ilmapiiri näytti olevan ns. räjähdysherkkä. Suomessa on jo nyt n. 1,2 milj. sinkkua ja määrä vain kasvaa. Eipähän tarvitse tehdä niitä ikuisia kompromisseja, joita parisuhde vaatii jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Minusta on jotenkin huvittavan säälittävön välimaastossa ihmiset, jotka kokevat sairaanloista tarvetta vatvoa muiden olemisia, elämisiä ja valintoja.
      Ihmiset puhuu ihmisistä, joskus hyvästi, joskus pahasti.
      Ei siinä mitään.
      Haluatko sinä kuulla syväluotaavan psykologisen ja fysiologisen analyysin itsestäsi ja puolisostasi ? Epäilen että et kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Seli seli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe