olen työkokeilussa te-toimiston kautta. Olen ollut nyt kuukauden ja vielä kuukaus jälljellä. Työnantajani haki aatteellisen yhdistykseen suomea puhuvaa henkilö ja tarjosi puheluiden vastaamisesta pari kertaa viikossa n: 200e. Sovittiin työnantajan kanssa että haen työkokeilupaikkaa aluksi ja sitten katsotaan miten pärjeen eli siis koeaika. Ongelma on että tämä yritys onkin aatteelinen yhdistys joka tarjoaa palveluita tupakan lopettamiseen,ylipainoon jne kaikki ovat maksullisia palveluita eli harjoittavat liiketoimintaa. Missään tässä yrityksen papereissa ei mainita lääkäriä mutta sivuilla se kyllä löytyy.. Mietin, saako aatteellinen yhdistys välittää palveluja?... Hoitavaa lääkäriä en edes ole nähnyt enkä itse asiassa tiedä onko hänellä suomessa toimivaa lisenssia. Työnantajani painostaa minua toimimaan vasten lakia ja ohjaamaan ihmisiä/asiakkaita tälle lääkärille. Työnantajani myös uhkaa irtisanomisella ja laittavan minun oleen poissa jos en käänne suomen kielelle koko yrityksen sivua. Sanoin että en voi kääntää koska mielestäni tämä on lainvastaista toimintaa. työnantaja uhkasi heti potkuilla.. Mitä tehdä?
työnanataja pakottaa lainvastaiseen toimintaan ?
Epätoivoton
1
143
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaaaaaaa11
Ota yhteyttä heti Te-toimistoon ja selitä tilanne ..... kyllä luulisi ratkaisun löytyvän sieltä ..... Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332