Tulleekohan taas mestaruus kotikaupunkiini vai meneeköse sata viiskyt kilsaa etelämmäs ouluun :P
Mestari ??
2
538
Vastaukset
- fanfanfan
...kiltisti kotikaupunkiin matkata. :) joukkue ollu tosi hyvässä iskussa nyt, toivottavasti myös loppukauden ku tämä jokavuotinen "notkahdus" oli jo alkukaudesta. Oulu sytyttää aina, ja jos tekisimme poikkeuksen perinteeseen ja ottaisimme sm-kullan toisena vuonna peräkkäin! Kyllä Tornio on ollu pelillisesti parempi tällä kaudella molemmilla kerroilla joukkueiden kohdatessa ja muutenkin. :)
Soihdut palamaan ja tunnelma katsomoon maaliskuussa! Finaalihan on 2 osainen, eli mikä tahansa on periaatteessa mahdollista...- Ekitalo
Tänään tuli taas komia voitto,kylläkin Oulun
kakkos joukkueesta,tuli velat maksettua korkojen
kera.
Vauhdikasta peliä kun oli jääkin tosi liukas,
tuuli vähän haittasi kumpaakin vuorotellen.
Nyt on sarjassa piikki paikka seuraavat 2 ottelua
on hyvin ratkaisevia runkosarjan voittoa ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249