Nerous on mitä harvinaisin ilmiö ja kuuluu vain harvoille ja valituille. Miljoonan ihmisen joukossa tuskin vielä on neroja - saattaa kestää kymmeniä vuosia ennen nero syntyy maailmaan. Nero on huippuälykäs ihminen, joka luo jotain uutta ja osuu ensimmäisenä merkittävään maaliin, johon pelkät lahjakkaat tai älykkäät ihmiset eivät pysty ja kykene. Älykäs ihminen ei pysty siihen mihin nero kykenee.
Nero on poikkeuksien poikkeus, ei kuitenkaan yli-ihminen, vaan henkisesti hauras olio, vaikka älyllisesti ylivoimainen.
Nerous edellyttää usein tahdosta vapautumista, mikä on haastavaa, sillä nerot ovat usein tahtoihmisiä, vaikka neroilla onkin ylipaisunut älyn eli tiedon ylijäämä verrattuna esim. vain tavallisiin älykkäisiin ihmisiin.
Nerot työskentelevät pääsääntöisesti yksin ja puhuvat vain totta. Älykkäät ihmiset tyypillisesti myös valehtelevat.
Katso keskivertoihmistä! Ja katso neroa! Ero on kuin yöllä ja päivällä.
Oliko Jouko Turkka nero? - peruspsykologiaa
CogitoCossusCorpus
1
159
Vastaukset 1
- puhdastotuus
Nero näkee kaiken läpi, oleelliseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1771972Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656