Mie annoin nuorena tytölle pakit sen takia.
Hyvä nainen ei katsele muita olkasi yli tanssiessa
29
422
Vastaukset
- Korppis1
Miten on jos katselee kaljun yli?
- ylisillävielä
Korppiksella näitä aloituksia riittää. Eikä malta olla vedättämättä. Vinkkejä nuorekkuuteen myös. Näillähn saa naiset liikkeelle.
- bessie-
Voi voi, ettet vain joutunut ojasta allikkoon. Eikös sinun vaimosi jo opiskeluaikoinanne antanut ainakin rehtorille ja oliko niitä muitakin?
- VoihanViljamiV
Typerä mies. Tottakai naisenkin pitää katsella tanssiessaan myös ympärilleen, eikä vain sinun naamaasi tai kaljuasi.
- katson-taivaan-sineen
joo joo avaajan palleihinko sen pitäisi katsella, pelkkää etumusta?
Nyt tuli hupijuttu, heh, heh, jos olet päätä lyhyempi, mihin sen naisen pitää katsoa muualle kun ylitsesi. Siitä onkin kiva hymyillä pitkille komeille miehille ja kosiskella seuraavaa tanssittajaa, kun pääsee sinusta eroon. Olet mustasukkainen.
- ollaastarkkoja
Olkasi yli ei tarkoita pääsi yli eli nainen on korkeintaan samanpituinen kuin mies.
Hyi kauhia. Sairaalloinen mustasukkainen mies on kauhistus.
- olet-omituinen
Hulluko olet
mihin se nainen silmänsä panee
pakkohan se jonnekki ne on suunata,
vai meinaatko että sun munia pitäisi vain tuijottaa ku tansitte,
sitten ette voi poskiposkea vasten tansia ollenkaa,
eikä naiset ala kenekää munia tuijottelemaan sen takia
ettei parneri tykkää jos katse seilaa tansiyleisössä, Mssähän oma katseesi harhaili silloin.
Hyvä mies pitää oman kiinnostuksensa naisessaan niin,
ettei naiselle tule mieleenkään katsella muita.
ei tanssiessakaan.- O-Orvokki
Olemme mieheni kanssa molemmat aina olleet kiinnostuneita ihmisistä ja erilaisista ilmiöistä lähimaisemissa. Tanssiessa tosin nautimme yleensä vain musiikista ja tanssimisesta, ja katse saattaa kiinnittyä välillä johonkin soittajista. Esimerkiksi terassilla istuessa katselemme ohi kulkevia ja saatamme osoittaa toisellekin, joitain erikoisia tai erityisen kiinnostavan näköisiä kohteita.
- 184cmjokatapauksessa
alottaja on 150cm enintään pitkä, ja sekös vituttaa, naisen olis pitäny pua pitkälläs vääntäytyy kääpiöks, ettei tuu katottuu YLI olan.. Miehenmittasen tyypin, olkapään yli, ei niin vain kurkitakaan..
- Vilkkaatsilmät-kin
Onneksesi nuoruus on sairaus josta paranee. Minä ainakin olen katsellut olan yli ja vilkuilen joka puolelta ja puolelle muutenkin enkä ole ikinä kysynyt siihen keneltäkään lupaa.
Ai että mä oon sun kanssa samaa mieltä! Aivan täysin! Vaikka tietäisikin että tää tanssi ei enää tämän jälkeen jatku, niin silti voi koettaa keskittyä siihen mitä just silloin tekee, eikä suunnitella seuraavaa iskua.
Nettimiehissä olen sitä vilkuilua huomannut, pitää pitää kaikki ovet auki. Kun ikinä ei tiedä oisko jossain parempaa.... Naisista mulla ei ole kokemusta. Eikä tietenkään kaikista miehistäkään ole kokemusta ;) voihan niitä kunnollisia, vilkuilemattomiakin olla.- Vilkkusilmä-kin
Meinaatko että ihmiset eivät vilkuile mistään muusta syystä kuin "seuraavaa iskua" suunnitellakseen tai pitääkseen "kaikki ovet auki"? Junalauta miten ahtaassa maailmassa sitä on elämänsä elänyt tietämättä tuotakin.
Vilkkusilmä-kin kirjoitti:
Meinaatko että ihmiset eivät vilkuile mistään muusta syystä kuin "seuraavaa iskua" suunnitellakseen tai pitääkseen "kaikki ovet auki"? Junalauta miten ahtaassa maailmassa sitä on elämänsä elänyt tietämättä tuotakin.
Hengissä selvinnyt kuitenkin? Ilman muakin?
Miksi sä vilkuilet? Otaksun että teet niin, koska mun juttu oli sulle niin... ihmeellinen. Ite olen aika ehdoton näissä asioissa, jos kerta on jonkun seurassa (lasteni vaikka) niin heihin se mun huomioni menee, ei ympäri seiniä. Se ei maksa paljon vaivaa, mutta tuntuu hienolta kun saa osakseen sitä. Olen joskus saanut sellaista huomiota, ja se tuntui niin ihanalta että päätin ottaa se omaksikin tavaksi.
Sulla saa olla ihan oma tapa. Annan lupaa ;)) Ole hyvä, enkö olekin antelias näin sunnuntai-iltana.- Melkeinniskassa
Jakamatonta huomiota on tietysti mukava ja hienoa saada. Mutta se ei tarkoita, että lakkaisi huomaamasta mitä ympärillä tapahtuu. On aika iso turvallisuusriskikin, jos ei tajua ympäristöään vaan kulkee läpyt ohimoilla, silmät naulittuina.
Melkeinniskassa kirjoitti:
Jakamatonta huomiota on tietysti mukava ja hienoa saada. Mutta se ei tarkoita, että lakkaisi huomaamasta mitä ympärillä tapahtuu. On aika iso turvallisuusriskikin, jos ei tajua ympäristöään vaan kulkee läpyt ohimoilla, silmät naulittuina.
Ei kai kukaan ole vaatimassa että henkensä uhalla... että olisi rasite seuralaiselle. Eikö tuo jo ole vähän itsestään selvyys?
- Mikääneiole
Jos huomiosi "menee" esim. lapsiisi eikä "ympäri seiniä", niin silloin et näe ja huomioi ympäristöäsi etkä pysty suojelemaan pentuettasi ympäristön uhkilta. Mikä näin yksinkertaisessa asiassa voi olla epäselvää?
Mikääneiole kirjoitti:
Jos huomiosi "menee" esim. lapsiisi eikä "ympäri seiniä", niin silloin et näe ja huomioi ympäristöäsi etkä pysty suojelemaan pentuettasi ympäristön uhkilta. Mikä näin yksinkertaisessa asiassa voi olla epäselvää?
On se vaan silkkaa onnea että olen vielä hengissä, huh huh 😅
- eikös-oiski-hyvä
Alotukseen,
Annan oikein hyvän neuvon alotuksen tekijälle,
sinun kannataa ottaa sokea vaimo,
se ei kattele sun olkasi yli yhtikäs mitään,
se luottaa siihen mitä sinä näet ja kerrot, Kauan sitten saatoi olla, tuskin muistan koska 60 .
Tosin kerran elämässä olen nähnyt kauniit silmät ne oli ... ne olivat kauniit ei sanoilla voi saada kuvia. Kaika vain muistaa menneet.- tähti-silmä-
sinäkö se olitki
joka mulle sanoi,
sinun silmät on kauniit ja kirkkaat,
tuikkii kuin tähdet taivaalla,
siitä on kauan
mutta jäi hyvin mieleen,
- Tansseihin.menossa
Mihin ihmeeseen daami kohdistaa katseensa? Ei kai ole tarkoitus, että hän tanssiii takakenossa ja katsoo sinua silmiin? Pitääkö hän silmiään kiinni ja esittää, että tanssi hurnaa hänet puolitainnoksiin?
Onko parempi, että hän vilkuilee joka suuntaan? Miltä se sinusta vaikuttaisi? Eikö näyttäisi siltä, että hän vähät välittää tanssittajastaan ja etsii paremman näköistä ympäriltään.
Kyllä nyt on hyvät neuvot tarpeen. Anna tulla vaan. - Ikäväihminen
Täytyyhän sitä tarkkailla, ettei törmää muihin. Aloittaja on itserakas. Onni tuon aloitustekstin naisen, ettei sen enempää kehkeytynyt.
Kenties aloittaja on oikein pirttihirmu, kun palaa vaimon/naisystävän
kanssa jostain bileistä; huomautettavaa ja narinaa löytyy tai jos naisella on omia menoja, salliiko hän sellaisen vai tuleeko rankka ripitys jälkeenpäin. Mustasukkaisuutta!
Siis aloittajalla on ongelma, eikä taatusti ainut. Kontrolloipas mieluummin itseäsi kuin aveciasi. - Tanssivaratsastaja
Minä katson vasemmalle, miehen olkavarren yli. Näin siellä kilpatanssivalmennuksessa opetettiin.
Myös lavatansseissa teen niin. Ei ainakaan mies puuskuta hengästyneenä naamalle. Samalla näen ettei kukaan törmää siitä suunnasta ja vastaavasti kun mies ei näe sinnepäin. Loogista - Hah-hah-haaa
Miten hittolaisessa joku voi tanssia partnerin olan yli ? Aikamoisen taitava flikka on pitänyt olla.
- mäainakinkatoin
Tottahan sitä nyt komeaa ja kaunista kattelee, vaikka olkansa yli. Ekkö tiedä, että kattoa saa muttei koskea on sit mies tai nainen. Silmäniloa myös meille naisille eikä vaan miehille.
- pirremiinapas
Hommaa silmälaput tai peili olkapäällesi, josta näet ketä partnerisi siinä tiirailee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753898Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733486Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452496- 562276
- 1541892
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331255
- 481159
- 231146