Miten voin ohittaa hevosen oikein ja turvallisesti kentällä, jos oma hevoseni on nopeampi kuin edessä oleva?
Kentällä ohittaminen
Hevonenvain
4
177
Vastaukset
- perusjärki
Sisäkautta ohitus kannattaa.
- Hennnzz
AINA sisäkautta (asia eri jos toinen heppa tarpeeksi kaukana että voisit ulkoa ohittaa). Tällöin säästyy mahdollisilta ongelmilta. Itse yleensä teen harjoituksen kannalta huolellisen tien radan poikki. Jos ei paikkaa löydy, niin teen jään pyörimään sopivaksi aikaa voltille.
- hurlumheissaa
Miksi tällaista edes kysytään? Aika itsestään selvää minun mielestä.. Toi voltti neuvo on hyvä.
- Opiskelijart
Parempi kysyä tyhmiä kuin tehdä tyhmiä!
Ja hevos maailmassa ei tyhmiä kysymyksiä olekaan!
Mut käännät radan poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132