Joka rintamalla täydellistä alisuorittamista.
Paskoja olette, muiden maiden edustajat tekevgät kaquden parahaita, Suomalaiset vuoden surkeimpia tuloksia
Suomalaiset aloittaneet Riossa perinteisesti..
4
280
Vastaukset
- SeAvarakatseinen
Ei hätäillä: ne lopulliset mitalit jaetaan muutaman vuoden päästä, samoin kuin sijoitukset.
Nyt meidän pitää kehitellä uusia korko-nimiä, kuten esim ronssi-RUUSKANEN onkin nyt jotain muuta!
http://www.iltalehti.fi/rion-olympialaiset-2016/2016081022056141_ro.shtml
Ukrainalainen keihäsmies kärysi dopingista - Antti Ruuskasesta tuli Lontoon hopeamitalisti! - MrJuha82outolintu
Joo menee kyllä HUONOSTI.
Kaikki lähinnä epäonnistuu.
On varmaan Suomi tekemässä ennätystä siinä, kun kaikki epäonnistuu.
No onhan se omalla tapaa omanlaista viihdettä sekin. - siitä.lähdetään
Nyt kun olemme saaneet Olympiakomitealle uuden puheenjohtajan, hän pukeutuu urheilupaitaan ja shortseihin ja laittaa jalkaansa piikkarit. Sitten hän juoksee 800 metriä aikaan 1.44,53. Ei vielä riitä Kultamitskuun, mutta hyvä alku joka tapauksessa.
- valopäät.toimivat
Sit meillä on Urheiluyhdistys VALO ja siellä monta valopäätä. He valaisevat tiemme kohden Maailmanmestaruutta. Pituutta hypätään 860 ja kuula lentää lähes 24 metriä.
Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838