Onko kukaan käyttänyt merilevää ruoanvalmistukseen? Laittaisitteko hyviä reseptejä, kiitos:)
Merilevä
4
440
Vastaukset
- mä vaan
Yleensä sitä laitetaan keittoihin. Itse käytän sitä vaeltaessani Lapissa. Se ei paina mitään ja sisältää tavattomasti vitamiineja ja hivenaineita eli on mitä mainioin vihannes. Laita sitä kiinalaisiin keittoihin, vaikka kirkkaaseen äyriäiskeittoon. Se pehmenee hetkessä lämpimässä liemessä.
- mä vaan
Oho tää olikin vegaanipalsta. Siis kasviskeittoihin.
- Emma-Veera
mä vaan kirjoitti:
Oho tää olikin vegaanipalsta. Siis kasviskeittoihin.
Kiitos Sinulle, kun vaivauduit vastaamaan:) Oletko koskaan tehnyt niistä merileväliuskoista mitään muuta ruokaa. Joskus oli tv:ssä, kun käärivät liuskojen sisään jotain, mutta kun en löydä ohjetta mistään. Ei kai se haittaa, vaikka äyriäisistä kirjoititkin tälle palstalle. Ei ainakaan minua.
- nasse
Emma-Veera kirjoitti:
Kiitos Sinulle, kun vaivauduit vastaamaan:) Oletko koskaan tehnyt niistä merileväliuskoista mitään muuta ruokaa. Joskus oli tv:ssä, kun käärivät liuskojen sisään jotain, mutta kun en löydä ohjetta mistään. Ei kai se haittaa, vaikka äyriäisistä kirjoititkin tälle palstalle. Ei ainakaan minua.
Se merileväliuskoiihin kääritty ruoka on nimeltään sushi ja kotoisin japanista. Sisälle voi kääriä vaikkapa riisiä ja erilaisia kasviksia.
Itse en käytä enää merilevää sen jälkeen kun kuulin, että suurin osa merilevistä on huonosti puhdistettua, ja se sisältää jäänteitä kaloista ja äyriäisistä. On olemassa myös vegaanimerilevää, mutta en tiedä mistä sitä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078