http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001237547.html?ref=rss
tuollaisen kyytiin minä haluaisin
Tässä vasta seksikäs lentäjä nainen
14
275
Vastaukset
- things.that.matter
Huomionarvoista tässä on se että vaikka nainen on korkean statuksen korkeapalkkainen lentäjä niin kuka tahansa mies ottaisi mielummin sen kauniimman 18v lähihoitajan. Tuon naisen ulkonäkö on kuitenkin jo taantunut.
- NäinMeillä
Minä ottaisin todennäköisemmin tuon lentäjän kuin 18v lähihoitajan.
- Luolasukeltaja
NäinMeillä kirjoitti:
Minä ottaisin todennäköisemmin tuon lentäjän kuin 18v lähihoitajan.
Niin minäkin.
Päiväunistani on puuttunut ruotsalainen 32v naislentäjä. Tämä siksi, että en ole vielä ymmärtänyt miehuuteni päälle mitään.
Miehuus on eräänlainen torso.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Niin minäkin.
Päiväunistani on puuttunut ruotsalainen 32v naislentäjä. Tämä siksi, että en ole vielä ymmärtänyt miehuuteni päälle mitään.
Miehuus on eräänlainen torso.
( Hihitystä )Klassinen säärielementti on lentoemäntä. Olen itse lentänyt niin paljon, että tämän maailman tylsimmän matkustusmuodon jättämät ajalliset aukot ovat väkisin täyttyneet ajatuksilla näistä catwalkilla hymyilevistä rauhallisuuden perikuvista. Ajattelun runko on eräänlainen automaatio, jossa kyseiset naiset tasaavat sitä todellisuutta, jossa ulkona on 50 astetta lähes hapetonta pakkasta, ja sinä lennät siellä sullottuna laitteeseen, jolla on vauhtia lähes 1000kmh, ja joka on tankattu täyteen helposti ja iloisesti palavia nesteitä.
Sitten vain istut siinä enkeleiden keskellä ja odotat.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Klassinen säärielementti on lentoemäntä. Olen itse lentänyt niin paljon, että tämän maailman tylsimmän matkustusmuodon jättämät ajalliset aukot ovat väkisin täyttyneet ajatuksilla näistä catwalkilla hymyilevistä rauhallisuuden perikuvista. Ajattelun runko on eräänlainen automaatio, jossa kyseiset naiset tasaavat sitä todellisuutta, jossa ulkona on 50 astetta lähes hapetonta pakkasta, ja sinä lennät siellä sullottuna laitteeseen, jolla on vauhtia lähes 1000kmh, ja joka on tankattu täyteen helposti ja iloisesti palavia nesteitä.
Sitten vain istut siinä enkeleiden keskellä ja odotat.
( Reps )Sitä minä en tiedä, mitä naisille on tarjolla lentokoneessa?
Kosmetiikkaa?
( Reps )
Ovatkohan nuo Iltapäivälehtien toimittajat ihan yliopistokoulutettuja?
- näin.sanoo.palstamiehet
Seksikäs? Ei voi olla, sehän on jo 32-v. vanha kurppa.
- kauheanwanhamummo
Pikku kakkosen mielestä tuo on mummomainen eikä sillä voi olla enää erottuvaa vyötäröä.
- pankaa.nussikaa
Lyhyt mies ei voi nussia pitkäsääristä naista. Tuommoista naista kyllä mielellään nussisi oikein kunnolla. Varmaan tykkääkin nussimisesta kun on niin hymyilevä ja iloinen nainen
- asioistatietävätaho
Ruotsalaisnaisten tapaan hänkin on matonpesijä.
- Nusfukkk
Ihana paneva lentäjä! Varmaan lentää Airbus A330 koneella!
Kuvien perusteella voisi luulla, että nainen on 22-vuotias. Ei siksi, että hän olisi niin nuoren näköinen, vaan koska hän ottaa/otattaa itsestään edelleen tuollaisia kuvia.
- Luolasukeltaja
Mikä vika kuvissa?
En minäkään olisi tiennyt hänestä mitään ilman monisäikeistä tapahtumaketjua, jonka lopputulos tämä kommentti osaltani on.
( Hihitystä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31792Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733