Voiko joku todistaa että Mäntsälässä on koskaan käyty? Kaikki nettilinkit, kuvat, kartat ja todistajalausunnot tosin leimaan heti valheeksi ja propagandaksi. Näin ollen olen aukottomasti todistanut itselleni että Mäntsälässä ei ole kukaan käynyt. Tuumailee foliohattumies.
Mäntsälässä ei ole ehkä käyty
24
247
Vastaukset
- lievästi_huvittunut
Ei ainakaan 70-luvun tekniikalla päässy - ja 7 metrin lyijyseinät estää vielä nykysinkin, kun on peltipolliisi.
- ViisasSalkkari
Ei estä peltipolliisi. Vaan Alienin vyöhyke!
Oheistan kuvan, mutta voi olla votosopattukin. Kaikki on ehdollista ja epävarmaa, mikä littyy Mäntsälään. http://nyt.fi/a1305873024893 - Mäntsälässä-käynyt
Ajoin Mäntsälän läpi useita kertoja 1978 - 1980 vuoden 1969 mallisella 1500 kuutioisella Kadetilla. Sen ajan tekniikalla pääsi todistettavasti Turusta Mäntsälään ja jopa etäämmäs.
- MäntsäläMielessä
Suora lainaus Mäntsälätutkimuksen arvioinnista: "Tutkimustyössä on vältettävä epärehellisyyttä jokaisessa osavaiheessa. Toisten tekstiä ei saa plagioida, toisten tutkijoiden osuutta ei saa vähätellä, eikä tutkija ei saa plagioida omia tutkimuksiaan. Tuloksia ei saa yleistää kritiikittömästi, eikä niitä saa sepittää tai kaunistella.
Myöskään raportointi ei saa olla puutteellista tai harhaanjohtavaa."
Käsittääkseni Mäntsälä on tutkimuksen perusteella olemassa, joten siellä käynti lienee periaatteessa mahdollista. Lisätutkimus paljastanee lisää faktaa Mäntsälästä.
Henkilökohtaisesti olen kuitenkin sitä mieltä, ettei Mäntsälässä välttämättä ole käyty. Esimerkiksi satelliittikuvissa ei näy jalanjälkiä ja kulkuneuvoiksi ja jopa asunnoiksi esitetyt kohteet saattavat olla luonnonmuodostelmia. Lukuisten Mäntsälässä 'asuvien' henkilöiden todistukset lienevät kuitenkin kyseenalaisia, koska salaliitto. Lisäksi nämä henkilöt saattavat vähätellä toisten tutkijoiden työtä tai plagioida omia tai muiden tekstiä. Kyse voi olla myös yleistyksistä. (Vrt. YLE, ALE ja ELE)
Raamattu ei myöskään tunne Mäntsälää, vaikkakin joidenkin Ilmestyskirjan viittausten on tulkittu liittyvän Mäntsälään. (Vrt. Ilmestyskirjan peto)
Olen toki itsekin tavallaan 'nähnyt' tienviittoja, joissa mahdollisesti lukee "Mäntsälä", mutta raportointini siltä osin on puutteellista ja kyltistä ottamani valokuva saattaa olla tietämättäni väärennetty. Mainittakoon, että olen mahdollisesti myös nk. "käynyt" Mäntsälässä, mutta en voi sulkea pois mahdollisuutta, että kävinkin jossain aivan muualla. Mm. Mäntsälän Kirkko ja kunnan talo saattoivat olla esim. salaliiton kustantamia väärennöksiä, jolloin niistä otetut valokuvat eivät myöskään todista mitään. - MäntsäläMielessäinOn
Nykyinen kiertotie on ollut jo kauan olemassa. Nykyisin siellä ei käy enää kukaan.
Kuuhun sen sijaan ei ole tosissaan yritettykään mennä.
Eikä mennä edes tällä vuosisadalla.- kjhkhkjhjkkh
Kuussa kyllä on käyty, mutta Mäntsälä taitaa olla pelkkää nettilegendaa.
- Kiertotietäkään_ei_ole
Mäntsäläänkään ei ole yritetty mennä, eikä mennä 93:een vuoteen.
- Tosikko_
Mä ajoin eilen Mäntsälän läpi... tai niin ainakin luulen. Yhtään valokuvaa mulla ei valitettavasti ole tapauksen todistamiseksi... enkä tiedä haluaisinko sitä edes julkisesti myöntää.
- KivikovaKohtalo
Meidän koulussa oli poika, joka kertoi just muuttaneensa Mäntsälästä. No se vietiin reksin puhutteluun ja terkkarille, mut muuten asia vissiin koetettiin painaa villasella.
Sitä kuitenkin kiusattiin tietty aika paljon ja alaluokan kakarat juoksi perässä ja huuteli kaikkee. Ei sitä sitte kesän jälkeen enää näkynyt, niin kai se vaihto koulua tai jotain. Ei ollu kyllä mun luokalla. Onneks. - rgdgdrdrgdgr
Mäntsälän olemassaolo on empiirisesti totta mutta ei ontologisesti, toisin sanoen aistit kertovat että se on olemassa mutta tiede kertoo ettei sitä ole.
Ihan samalla tavalla aistit kertovat janoiselle että autiomaassa on keidas, mutta siellä on vain hiekkaa.- mäntsälänApina
Jano on ehkä pahin Mäntsälää koskevan tutkimuksen esteistä. Mäntsälän muinaisista vesistöistäkään ei liene paljoa jäljellä, lähinnä vain Mäntsälän joki, jonka senkin uskotaan vähitellen pyrkivän tyhjenemään. Eräiden tutkijoiden mukaan Mäntsälän vesivarat ovat aikojen saatossa kulkeutuneet Iso-Vuotava nimiseen järveen, jonka tulevaisuutta pidetään uhattuna. Mäntsälän keskustassa saattaa sijaita musta aukko, jonka uskotaan aiheuttavan mm. translokaatioita ja hallusinaatioita.
Ei ilmeisesti kannata paljon luotaimia lähetellä miehitetyistä laskeutujista puhumattakaan.
- Mäntsalkkari
Mäntsälässä käynti olisi helppo todistaa Hibblen telespaatilla, mutta Nasa kieltäytyy.
- Mänttilä
Jos nekin pelkää Teiskon Marttoja?
On semmoinenkin mahdollista, että ovat saaneet käsiinsä kopion Suomen Virallisesta Hämäyskartastosta (SVH). Siinä on muistaakseni Helsingin tilalla Ankkalinna ja Tampereen kohdalla kai sitten Hanhivaara. Mäntsälää ei ollut ollenkaan, joten eksistentiaalinen epävarmuus voi haitata telespaatikkoja.
Yksikään S24 apollouskovainen ei osaa selittää miksi lippu heilui Mäntsälässä(!)ok
- liput-liehuen
Miten kuvitteellisen lipun heiluminen todennäköisesti kuvitteellisessa paikassa olisi selitettävissä? Kuussa tapahtunut lipun heilahtelu on selitetty noin N kertaa. (N = kohtalaisen suuri kokonaisluku)
Ei ole kukaan apollouskovainen antanut yhtään selitystä.
Ainoa uskottava selitys on että ilmavirta heilutti.
- Huutiukko
Eräs sukulaiseni oli vähällä osallistua Mänsälän kapinaan mutta ei sitten mennytkään sinne. Olipa hyvä ettei yrittänyt jos kerran koko Mäntsälää ei ole olemassakaan. Vaan millähän asemalla ne konekiväärit vedettiin sitten esiin?
tänään päivällä kun etsin guuglemapista Mäntsälää, näin virhreällä planeetan kaareutuvalla pinnalla kuvion. Sen muodosti varis, varpunen ja västäräkki. Yhdessä kuvion kulmassa oli aivan selvästi varis. Se oli selvästi kookkaampi kuin ne kaksi muuta. Tein havaintoni klo 15:18. Tarkistin sen kellostani. Nämä kuvion muodostaneet linnut olivat täysin paikallaan noin 2 sekunnin ajan, kunnes varpunen pyrähti läheiseen pensaaseen ja katosi. Kysyisinkin S24 tähtitiedemiehiltä, että mikähän tuo kuvio mahtoi olla ja miltä planeetalta. En ole koskaan nähnyt vastaavaa(!)OK
- bluewaters
Uimahalli tekee paikan. Mäntsälässä ei ole uimahallia, joten se on epä-paikka, joka tulee olevaksi vasta jos uimahalli rakennettaisiin.
- nimimerkki.toinen
Jos ei ole paikkaa, johon uimahalli voitaisiin rakentaa, niin missä se halli rakennettaisiin? Jossain Hausjärvellä? Ja sitten ruvettaisiin hivuttamaan sitä jonnekin Kotkan suuntaan?
- Lucianaaa
Mitä helvettiä? Ihmiset puhuu tosissan tästä? Mitä helvettiä oikeasti!?
- Ex-Lucianeito
Sitä Hinnomin laaksoa, että kyseessä on parodia väitteelle "Kuussa ei ole käyty"
Palstan kirjoittajat (fiksummat) osaa heittäytyä kuusalkkarien älykkyystasolle ja pudottaa keskusteluaiheen arkiseen tuttuun ympäristöön ja parodoida sen kautta kuusalkkarien väitteitä.
Toisin päin asia on mahdoton. Kuusalkkari ei ikinä kykene rämpimään ylös kognitiivisen kehittymättömyytensä ja tietämättömyytensä pohjattomasta suosta voidakseen keskustella meidän kanssamme tasavertaisesti.
Sitä hornaa ja infernoa tässä oikeesti.
- PureMunAnanasta
Minusta Kuusalkkari voitti tämän ketjun jutustelun.
Hyvä Cenddi, sä voitit!- Olipa_yllättävää
Tuosta yllättyneet nostavat käden ylös NYT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815