Mikä urheilun katsomisessa viehättää?

eitajuu

Jaksan katsoa viisi minuuttia, sitten kyllästyy. Eli mikä esim olympialaisissa kiinnostaa niin paljon että tuijottaa noita urheilijoita tuntitolkulla?

12

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadskdjh

Mä harrastan aktiivisesti urheilua. Kiinnostaa urheilijoitten suoritukset, koska tajuaa mitä ne vaatii.

• tylsääon

Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?

• tylsääon
        tylsääon kirjoitti:

Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?

Niin. En huomannut heti vastauksessasi : Mä Mä Mä Mä Mä.
        Miksi olet Mä, etkä Minä?
        "urheilijoitten"??????
        Eli kun aivoja ei ole niin treenataan lihaksia sitten?

• Pindar

Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.

• opettelee
        Pindar kirjoitti:

Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.

Taitaa vasta opetella suomen kieltä.

• KriittinenUuno

Senkin ajan voisi käyttää vapaaehtoistyöhön.

Voisi olla vaikkapa Angolassa rakentamassa kaivoja. Pelastaisi ihmishenkiä. Olisi hyödyllinen ihminen.

Mutta ei. Pitää istua kotona ja katsoa jotain Slovakia-Uruguay lentopallo-ottelua. Se on ihan helvetin tärkeää!

• olympialaisetennenmuita

No mene sinä Afrikkaan niitä kaivojas kaivamaan jos kiinnostaa minulle ainakin on paljon tärkeämpää katsoa olympialaisia kuin tehdä vapaaehtoistyötä.

• dsgssdaers

Mikä siinä on niin tärkeää?

• Pindar

Urheilun seuraaminen viehdättää ihmisiä, vuosituhansien historialla. Mikä teitä viehättää happamien ja hieman typeränoloisten nettikommenttien kirjoittamisessa? Kuka tällaisen "huvin" on keksinyt ja miksi? Vaikuttaa siltä, että siinä ei ole edes kyse mistään viehätyksestä tai ilosta vaan pikemminkin näiden vastakohdista.

• uimaaari

"Mikä siinä on niin tärkeää?"

Urhailijat saavat naisia, maailmanparantajat eivät -> kuolevat sukupuuttoon.

• guukkeli

Riippuu urheilulajista, saako naisia.

Siinä on iso ero, pelaako pingistä vai lätkää.

• typeryyskö.fittiä

"Maailmanparantajat" ylläpitävät elämää, oman nenänsä näköesteeksi kasvattaneet typerykset tuhoavat sitä.

Urheilun seuraaminen ei kuitenkaan liity tähän, vaan siinä on kyse viihteestä, joka voi toimia hyvin esimerkiksi työstä rentoutumisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3497
    2. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      35
      2978
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      146
      2842
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2317
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1565
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1094
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1036
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      79
      1024
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      39
      847
    Aihe