Jaksan katsoa viisi minuuttia, sitten kyllästyy. Eli mikä esim olympialaisissa kiinnostaa niin paljon että tuijottaa noita urheilijoita tuntitolkulla?
Mikä urheilun katsomisessa viehättää?
12
199
Vastaukset
- jadskdjh
Mä harrastan aktiivisesti urheilua. Kiinnostaa urheilijoitten suoritukset, koska tajuaa mitä ne vaatii.
- tylsääon
Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?
- tylsääon
tylsääon kirjoitti:
Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?
Niin. En huomannut heti vastauksessasi : Mä Mä Mä Mä Mä.
Miksi olet Mä, etkä Minä?
"urheilijoitten"??????
Eli kun aivoja ei ole niin treenataan lihaksia sitten? - Pindar
Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.
- opettelee
Pindar kirjoitti:
Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.
Taitaa vasta opetella suomen kieltä.
- KriittinenUuno
Senkin ajan voisi käyttää vapaaehtoistyöhön.
Voisi olla vaikkapa Angolassa rakentamassa kaivoja. Pelastaisi ihmishenkiä. Olisi hyödyllinen ihminen.
Mutta ei. Pitää istua kotona ja katsoa jotain Slovakia-Uruguay lentopallo-ottelua. Se on ihan helvetin tärkeää!- olympialaisetennenmuita
No mene sinä Afrikkaan niitä kaivojas kaivamaan jos kiinnostaa minulle ainakin on paljon tärkeämpää katsoa olympialaisia kuin tehdä vapaaehtoistyötä.
- dsgssdaers
Mikä siinä on niin tärkeää?
- Pindar
Urheilun seuraaminen viehdättää ihmisiä, vuosituhansien historialla. Mikä teitä viehättää happamien ja hieman typeränoloisten nettikommenttien kirjoittamisessa? Kuka tällaisen "huvin" on keksinyt ja miksi? Vaikuttaa siltä, että siinä ei ole edes kyse mistään viehätyksestä tai ilosta vaan pikemminkin näiden vastakohdista.
- uimaaari
"Mikä siinä on niin tärkeää?"
Urhailijat saavat naisia, maailmanparantajat eivät -> kuolevat sukupuuttoon.- guukkeli
Riippuu urheilulajista, saako naisia.
Siinä on iso ero, pelaako pingistä vai lätkää. - typeryyskö.fittiä
"Maailmanparantajat" ylläpitävät elämää, oman nenänsä näköesteeksi kasvattaneet typerykset tuhoavat sitä.
Urheilun seuraaminen ei kuitenkaan liity tähän, vaan siinä on kyse viihteestä, joka voi toimia hyvin esimerkiksi työstä rentoutumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va426681Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895242Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934835Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64659Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724505Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224086Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544057Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi174007Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1543976Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213540