Mikä urheilun katsomisessa viehättää?

eitajuu

Jaksan katsoa viisi minuuttia, sitten kyllästyy. Eli mikä esim olympialaisissa kiinnostaa niin paljon että tuijottaa noita urheilijoita tuntitolkulla?

12

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadskdjh

Mä harrastan aktiivisesti urheilua. Kiinnostaa urheilijoitten suoritukset, koska tajuaa mitä ne vaatii.

• tylsääon

Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?

• tylsääon
        tylsääon kirjoitti:

Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?

Niin. En huomannut heti vastauksessasi : Mä Mä Mä Mä Mä.
        Miksi olet Mä, etkä Minä?
        "urheilijoitten"??????
        Eli kun aivoja ei ole niin treenataan lihaksia sitten?

• Pindar

Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.

• opettelee
        Pindar kirjoitti:

Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.

Taitaa vasta opetella suomen kieltä.

• KriittinenUuno

Senkin ajan voisi käyttää vapaaehtoistyöhön.

Voisi olla vaikkapa Angolassa rakentamassa kaivoja. Pelastaisi ihmishenkiä. Olisi hyödyllinen ihminen.

Mutta ei. Pitää istua kotona ja katsoa jotain Slovakia-Uruguay lentopallo-ottelua. Se on ihan helvetin tärkeää!

• olympialaisetennenmuita

No mene sinä Afrikkaan niitä kaivojas kaivamaan jos kiinnostaa minulle ainakin on paljon tärkeämpää katsoa olympialaisia kuin tehdä vapaaehtoistyötä.

• dsgssdaers

Mikä siinä on niin tärkeää?

• Pindar

Urheilun seuraaminen viehdättää ihmisiä, vuosituhansien historialla. Mikä teitä viehättää happamien ja hieman typeränoloisten nettikommenttien kirjoittamisessa? Kuka tällaisen "huvin" on keksinyt ja miksi? Vaikuttaa siltä, että siinä ei ole edes kyse mistään viehätyksestä tai ilosta vaan pikemminkin näiden vastakohdista.

• uimaaari

"Mikä siinä on niin tärkeää?"

Urhailijat saavat naisia, maailmanparantajat eivät -> kuolevat sukupuuttoon.

• guukkeli

Riippuu urheilulajista, saako naisia.

Siinä on iso ero, pelaako pingistä vai lätkää.

• typeryyskö.fittiä

"Maailmanparantajat" ylläpitävät elämää, oman nenänsä näköesteeksi kasvattaneet typerykset tuhoavat sitä.

Urheilun seuraaminen ei kuitenkaan liity tähän, vaan siinä on kyse viihteestä, joka voi toimia hyvin esimerkiksi työstä rentoutumisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4292
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2151
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe