Mikä urheilun katsomisessa viehättää?

eitajuu

Jaksan katsoa viisi minuuttia, sitten kyllästyy. Eli mikä esim olympialaisissa kiinnostaa niin paljon että tuijottaa noita urheilijoita tuntitolkulla?

12

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadskdjh

Mä harrastan aktiivisesti urheilua. Kiinnostaa urheilijoitten suoritukset, koska tajuaa mitä ne vaatii.

• tylsääon

Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?

• tylsääon
        tylsääon kirjoitti:

Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?

Niin. En huomannut heti vastauksessasi : Mä Mä Mä Mä Mä.
        Miksi olet Mä, etkä Minä?
        "urheilijoitten"??????
        Eli kun aivoja ei ole niin treenataan lihaksia sitten?

• Pindar

Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.

• opettelee
        Pindar kirjoitti:

Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.

Taitaa vasta opetella suomen kieltä.

• KriittinenUuno

Senkin ajan voisi käyttää vapaaehtoistyöhön.

Voisi olla vaikkapa Angolassa rakentamassa kaivoja. Pelastaisi ihmishenkiä. Olisi hyödyllinen ihminen.

Mutta ei. Pitää istua kotona ja katsoa jotain Slovakia-Uruguay lentopallo-ottelua. Se on ihan helvetin tärkeää!

• olympialaisetennenmuita

No mene sinä Afrikkaan niitä kaivojas kaivamaan jos kiinnostaa minulle ainakin on paljon tärkeämpää katsoa olympialaisia kuin tehdä vapaaehtoistyötä.

• dsgssdaers

Mikä siinä on niin tärkeää?

• Pindar

Urheilun seuraaminen viehdättää ihmisiä, vuosituhansien historialla. Mikä teitä viehättää happamien ja hieman typeränoloisten nettikommenttien kirjoittamisessa? Kuka tällaisen "huvin" on keksinyt ja miksi? Vaikuttaa siltä, että siinä ei ole edes kyse mistään viehätyksestä tai ilosta vaan pikemminkin näiden vastakohdista.

• uimaaari

"Mikä siinä on niin tärkeää?"

Urhailijat saavat naisia, maailmanparantajat eivät -> kuolevat sukupuuttoon.

• guukkeli

Riippuu urheilulajista, saako naisia.

Siinä on iso ero, pelaako pingistä vai lätkää.

• typeryyskö.fittiä

"Maailmanparantajat" ylläpitävät elämää, oman nenänsä näköesteeksi kasvattaneet typerykset tuhoavat sitä.

Urheilun seuraaminen ei kuitenkaan liity tähän, vaan siinä on kyse viihteestä, joka voi toimia hyvin esimerkiksi työstä rentoutumisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      34
      4051
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1486
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1244
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1015
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      130
      1011
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      953
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      785
    Aihe