Jaksan katsoa viisi minuuttia, sitten kyllästyy. Eli mikä esim olympialaisissa kiinnostaa niin paljon että tuijottaa noita urheilijoita tuntitolkulla?
Mikä urheilun katsomisessa viehättää?
12
176
Vastaukset
- jadskdjh
Mä harrastan aktiivisesti urheilua. Kiinnostaa urheilijoitten suoritukset, koska tajuaa mitä ne vaatii.
- tylsääon
Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?
- tylsääon
tylsääon kirjoitti:
Mutta eihän ne vaadi kuin pieniä aivoja ja dopinkia?
Niin. En huomannut heti vastauksessasi : Mä Mä Mä Mä Mä.
Miksi olet Mä, etkä Minä?
"urheilijoitten"??????
Eli kun aivoja ei ole niin treenataan lihaksia sitten? - Pindar
Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.
- opettelee
Pindar kirjoitti:
Onko sinulla "tylsääon" jotain ratkomattomia ongelmia itsesi kanssa? Kuulostat siltä.
Taitaa vasta opetella suomen kieltä.
- KriittinenUuno
Senkin ajan voisi käyttää vapaaehtoistyöhön.
Voisi olla vaikkapa Angolassa rakentamassa kaivoja. Pelastaisi ihmishenkiä. Olisi hyödyllinen ihminen.
Mutta ei. Pitää istua kotona ja katsoa jotain Slovakia-Uruguay lentopallo-ottelua. Se on ihan helvetin tärkeää!- olympialaisetennenmuita
No mene sinä Afrikkaan niitä kaivojas kaivamaan jos kiinnostaa minulle ainakin on paljon tärkeämpää katsoa olympialaisia kuin tehdä vapaaehtoistyötä.
- dsgssdaers
Mikä siinä on niin tärkeää?
- Pindar
Urheilun seuraaminen viehdättää ihmisiä, vuosituhansien historialla. Mikä teitä viehättää happamien ja hieman typeränoloisten nettikommenttien kirjoittamisessa? Kuka tällaisen "huvin" on keksinyt ja miksi? Vaikuttaa siltä, että siinä ei ole edes kyse mistään viehätyksestä tai ilosta vaan pikemminkin näiden vastakohdista.
- uimaaari
"Mikä siinä on niin tärkeää?"
Urhailijat saavat naisia, maailmanparantajat eivät -> kuolevat sukupuuttoon.- guukkeli
Riippuu urheilulajista, saako naisia.
Siinä on iso ero, pelaako pingistä vai lätkää. - typeryyskö.fittiä
"Maailmanparantajat" ylläpitävät elämää, oman nenänsä näköesteeksi kasvattaneet typerykset tuhoavat sitä.
Urheilun seuraaminen ei kuitenkaan liity tähän, vaan siinä on kyse viihteestä, joka voi toimia hyvin esimerkiksi työstä rentoutumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860