Auttakaas nuoret likat vanhempaa insinöörisetää?

Vanhempi-insinööri

Minulla on kysymys nuorille likoille alta 30 ikävuoden.

Olen 60 ja toimin firmassa erikoisasiantuntijana ja projektipäällikkönä.

Tässä eläkepäiviä odotellessani tehtäviini kuuluu myös osaamiseni ja kokemukseni siirtäminen nuoremmille insinööritieteen harjoittajille. Useat heistä ovat uransa alkupuolella olevia naispuolisia insinöörejä, minun näkökulmastani lapsosia.

Kun toimin mentorina nuorille likoille, joudun usein selittämään heille kahdenkesken kaikenlaista asiaan liittyvää. Esimerkiksi neukkarin pöydän yli kurkotteleva tyttönen saattaa jäädä minun eteeni tutkimaan papereita ja röhnöttää edessäni häpeilemättä kyynärpäidensä varassa, melko avoimessa puserossaan. Kyllä kai tämän lapsosenkin on pakko tajuta, että vanha setä joutuu samalla katselemaan tyttösen tissejä, jotka ovat siinä asennossa melko anteliaasti esillä? Ja niin edelleen, muissa vastaavissa tilaneissa, kurkottelua ja kumartelua.

Herää kysymys?

Eikö tyttönen vain tajua, että vanha setä joutuu tahtomaattaan tarkkailemaan lapsosen intiimejä alueita? Ja jos tajuaa, niin yrittääkö hän vedättää vanhaa setää saadakseen itselleen kaiken sympatian ja hyviä neuvoja?

Entä jos vanhan insinöörimiehen itsehillintä pettäisi ja hän tarraisi kiinni tyttösen tisseihin? Rientäisikö lapsonen heti syyttämään työpaikkahäirinnästä tai jostain vielä pahemmasta? Tälläinenkin on käynyt mielessä heikkoina hetkinä. Kenen on syy ja vastuu?

Näitä tilanteita riittää. Nauravatko tyttöset kaljatuopin ääressä vanhalle sedälle ja vaihtavat kokemuksia siitä, kuka on vedättänyt pappaa parhaiten?

Näissä mietteissä. Kertokaa.

6

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kannattaa pitää näppisi erossa ja etenkin jos olet naimisissa oleva mies.
      Haloo !

• KäyKimpuunVaan

Ota vastaan kaikki, mitä sulle ilmaiseksi tarjotaan.

• HuohEiNäin

Pukukoodit ja niiden puuttuminen kuulostaa HR:n piiriin kuuluvalta asialta. Tissit itsessään on vähän niinkuin läskistä koostuva kasvain, joille niiden omistaja ei voi mitään, kuten ei myöskään painovoimalle.

Taitaa muuten olla ergonomiassakin ongelmia, jos toimistotöissä kovin joutuu kumartelemaan. Muka insinööritoimisto, eikä tuon paremmin osata...

• 45yui

Pane niin, että pese sauhuaa, ettei sitten eläkkeellä harmita.

• NuoretLikat

Neuvomme estää toteuttamaan vapautuneesti omaa seksuaalisuuttaan.

• uskoisinnäin

Sun pitää esitellä erektiotasi lahkeessa yhtä vapautuneesti. Eiköhän tylleröt tajua erheensä tai innostu, jos se on takana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe