Auttakaas nuoret likat vanhempaa insinöörisetää?

Vanhempi-insinööri

Minulla on kysymys nuorille likoille alta 30 ikävuoden.

Olen 60 ja toimin firmassa erikoisasiantuntijana ja projektipäällikkönä.

Tässä eläkepäiviä odotellessani tehtäviini kuuluu myös osaamiseni ja kokemukseni siirtäminen nuoremmille insinööritieteen harjoittajille. Useat heistä ovat uransa alkupuolella olevia naispuolisia insinöörejä, minun näkökulmastani lapsosia.

Kun toimin mentorina nuorille likoille, joudun usein selittämään heille kahdenkesken kaikenlaista asiaan liittyvää. Esimerkiksi neukkarin pöydän yli kurkotteleva tyttönen saattaa jäädä minun eteeni tutkimaan papereita ja röhnöttää edessäni häpeilemättä kyynärpäidensä varassa, melko avoimessa puserossaan. Kyllä kai tämän lapsosenkin on pakko tajuta, että vanha setä joutuu samalla katselemaan tyttösen tissejä, jotka ovat siinä asennossa melko anteliaasti esillä? Ja niin edelleen, muissa vastaavissa tilaneissa, kurkottelua ja kumartelua.

Herää kysymys?

Eikö tyttönen vain tajua, että vanha setä joutuu tahtomaattaan tarkkailemaan lapsosen intiimejä alueita? Ja jos tajuaa, niin yrittääkö hän vedättää vanhaa setää saadakseen itselleen kaiken sympatian ja hyviä neuvoja?

Entä jos vanhan insinöörimiehen itsehillintä pettäisi ja hän tarraisi kiinni tyttösen tisseihin? Rientäisikö lapsonen heti syyttämään työpaikkahäirinnästä tai jostain vielä pahemmasta? Tälläinenkin on käynyt mielessä heikkoina hetkinä. Kenen on syy ja vastuu?

Näitä tilanteita riittää. Nauravatko tyttöset kaljatuopin ääressä vanhalle sedälle ja vaihtavat kokemuksia siitä, kuka on vedättänyt pappaa parhaiten?

Näissä mietteissä. Kertokaa.

6

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kannattaa pitää näppisi erossa ja etenkin jos olet naimisissa oleva mies.
      Haloo !

• KäyKimpuunVaan

Ota vastaan kaikki, mitä sulle ilmaiseksi tarjotaan.

• HuohEiNäin

Pukukoodit ja niiden puuttuminen kuulostaa HR:n piiriin kuuluvalta asialta. Tissit itsessään on vähän niinkuin läskistä koostuva kasvain, joille niiden omistaja ei voi mitään, kuten ei myöskään painovoimalle.

Taitaa muuten olla ergonomiassakin ongelmia, jos toimistotöissä kovin joutuu kumartelemaan. Muka insinööritoimisto, eikä tuon paremmin osata...

• 45yui

Pane niin, että pese sauhuaa, ettei sitten eläkkeellä harmita.

• NuoretLikat

Neuvomme estää toteuttamaan vapautuneesti omaa seksuaalisuuttaan.

• uskoisinnäin

Sun pitää esitellä erektiotasi lahkeessa yhtä vapautuneesti. Eiköhän tylleröt tajua erheensä tai innostu, jos se on takana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe