Minulla on kysymys nuorille likoille alta 30 ikävuoden.
Olen 60 ja toimin firmassa erikoisasiantuntijana ja projektipäällikkönä.
Tässä eläkepäiviä odotellessani tehtäviini kuuluu myös osaamiseni ja kokemukseni siirtäminen nuoremmille insinööritieteen harjoittajille. Useat heistä ovat uransa alkupuolella olevia naispuolisia insinöörejä, minun näkökulmastani lapsosia.
Kun toimin mentorina nuorille likoille, joudun usein selittämään heille kahdenkesken kaikenlaista asiaan liittyvää. Esimerkiksi neukkarin pöydän yli kurkotteleva tyttönen saattaa jäädä minun eteeni tutkimaan papereita ja röhnöttää edessäni häpeilemättä kyynärpäidensä varassa, melko avoimessa puserossaan. Kyllä kai tämän lapsosenkin on pakko tajuta, että vanha setä joutuu samalla katselemaan tyttösen tissejä, jotka ovat siinä asennossa melko anteliaasti esillä? Ja niin edelleen, muissa vastaavissa tilaneissa, kurkottelua ja kumartelua.
Herää kysymys?
Eikö tyttönen vain tajua, että vanha setä joutuu tahtomaattaan tarkkailemaan lapsosen intiimejä alueita? Ja jos tajuaa, niin yrittääkö hän vedättää vanhaa setää saadakseen itselleen kaiken sympatian ja hyviä neuvoja?
Entä jos vanhan insinöörimiehen itsehillintä pettäisi ja hän tarraisi kiinni tyttösen tisseihin? Rientäisikö lapsonen heti syyttämään työpaikkahäirinnästä tai jostain vielä pahemmasta? Tälläinenkin on käynyt mielessä heikkoina hetkinä. Kenen on syy ja vastuu?
Näitä tilanteita riittää. Nauravatko tyttöset kaljatuopin ääressä vanhalle sedälle ja vaihtavat kokemuksia siitä, kuka on vedättänyt pappaa parhaiten?
Näissä mietteissä. Kertokaa.
Auttakaas nuoret likat vanhempaa insinöörisetää?
6
160
Vastaukset
- yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Kannattaa pitää näppisi erossa ja etenkin jos olet naimisissa oleva mies.
Haloo !- KäyKimpuunVaan
Ota vastaan kaikki, mitä sulle ilmaiseksi tarjotaan.
- HuohEiNäin
Pukukoodit ja niiden puuttuminen kuulostaa HR:n piiriin kuuluvalta asialta. Tissit itsessään on vähän niinkuin läskistä koostuva kasvain, joille niiden omistaja ei voi mitään, kuten ei myöskään painovoimalle.
Taitaa muuten olla ergonomiassakin ongelmia, jos toimistotöissä kovin joutuu kumartelemaan. Muka insinööritoimisto, eikä tuon paremmin osata... - 45yui
Pane niin, että pese sauhuaa, ettei sitten eläkkeellä harmita.
- NuoretLikat
Neuvomme estää toteuttamaan vapautuneesti omaa seksuaalisuuttaan.
- uskoisinnäin
Sun pitää esitellä erektiotasi lahkeessa yhtä vapautuneesti. Eiköhän tylleröt tajua erheensä tai innostu, jos se on takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915