Uusi eines ponnahti Pahimmat TOP 3 -listalle

Testailija82

Hei,

Olen vuosien ajan koostanut listaa surkeimmista elintarvikkeista, joita kaupassa myydään. Tälle listalle otetaan raadin valinnan ja pitkäaikaisen testauksen myötä sellaisia tuotteita, joille ei vain voi keksiä mitään käyttöä. Ovat siis epäonnistuneita ja ihmisravinnoksi kelpaamattomia.
Listalle on päätynyt aikaisemmin yksi tuote, mutta nyt uutuutena Maissikebakko.
http://www.saarioinen.fi/tuote/maissikebakko-200-g/

TOP 1 - Euroshopper Pikakahvi (Kontula, K-Market) Arvosana 0.104
- Ei ihmisravinnoksi kelpaavaa. Palanutta, karstaista, pahaa. Maidolla ei voi peittää mitään. Toimii huonona esimerkkinä.

TOP 2 - Saarioinen Maissikebakko (Lohja, S-Market) Arvosana 0.243 UUTUUS!!!
Tuulentuneen maissin ja kylmän maissipuuron makuista höttöä, joka muistuttaa lahoa pesusientä tai rakennusjätettä. Tabascotestillä makua ei voi peittää. Yhden voi syödä aivan väkisin, mutta siitä tulee morkkis pitkäksi aikaa.

TOP 3 - Ei vielä riittävän pahaa löytynyt

Bubbling under

- Koff Lite
- Pirkka italian salaatti
- Pirkka pakastesushi

5

530

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nälkäsyödessä

Naurettavuuden huippuja ovat Kylmäsen poronliha- ja hirvenlihakeitot. Oletin niiden olevan samaa kuin esim. Atrian lihakeitto. Mitä vielä! Hirvenlihakeitossa oli kai teelusikallinen jotain tummaa hitua. En tiedä oliko se hirvenlihaa vai mitä. Yhtään lihakimpaletta ei löytynyt.

• Läskimkj

Siis mikä vika maissikebakoissa minä kyllä tykkäsin samoin kun koff litestä

• Mitenkäniin

Eilen pyörittelin tuota Pirkka pakasteshushia kädessäni, mutta en ostanut, koska se on mielestäni kallis. Itse en kaikkia pakasteita miellä edes eineksisksi, jos niissä ei esimerkiksi ole lainkaan lisäaineita. Siis sillä periaatteella ylipäätään mitään kaupasta ostan, että siinä ei saa olla mitään, mikä ei kyseiseen elintarvikkeseen luontaisesti kuulu.

Naurattaa nämä ruokakermamainokset, jossa vakuutetaan samassa lauseessa, että tässä on "vain" kermaa ja tärkkelystä eikä mitään muuta. Mitä vit**a se tärkkelys siinä tekee? Ja mistäs se "kerma" olikaan tehty? Onko lehmästä vaiko prosessoitua ruokaöljyä?

• Oksennuttaa

Atria 450g XL Texas Pulled Pork

Siinä on niin pahaa mättöä, ettei kelpaa edes koirille. Hyi hitto..

• surkeaa

Mitä vanhukset syö:
      Pakosta joudun nyt turvautumaan einesruokaa ja vesi kiellä löysin
      Saarioinen klassikko kaali liha laatikko = riisilaatikko, jossa kaali ja jauheliha käyneet kääntymässä. Ei kyl maar klassikkoon-perinteiseen koskaan mitään kiilloitettua riisiä lisätty. Jos lisättiin se oli hiukan ohraa - makukin mitäänsanomaton. Onneksi oli rutkasti puolukkaa, koira sai loput.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe