Hei, haluaisin suhteeseen tumman miehen kanssa. Olen sinkku 50 vuotias tytön tyllerö. Elämää vielä edessä. 1lapsi, jo teini-ikäinen. Nyt minä haluan elää ja nauttia ja kaipaan hellyyttä ja seksiä ja kainaloa mihin käpertyä.
Tumma mies
16
435
Vastaukset
- 9-13
Niin ja varmaan aloittaja tarkoittaa tummaihoista miestä ja ehkä itseään nuorempaa.
Niin minäkin.
- haaleetakaalee
Ellet tarkoita näitä meidän tummia, niin joku deittipalsta vois olla parempi kuin tämä esim.vaikka www.afrointroductions.com tai sit ihan badoo
- Teinitohtori
50-vuotias ylipainoinen mummo ja kutsuu itseään tytöksi. Tähän on tultu.
- SenssipalstaOver50
Yhä enemmän naisten palsta jotka eivät oikein kelpaa normaaleille miehille vaikka olisivat sellaista 50 kevättä etsinyt.
- wanhaa
Tällä palstalla ei kukaan hae yli viiskymppisiä.
- päivän_piristys
Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.
- ChinaDragon
päivän_piristys kirjoitti:
Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.
Se on sitä rakkautta ensi silmäyksellä:)
Olen vissiin puolison valinnassa vähän kranttu, piti seurustella pari vuotta ennen kuin menin naimisiin...no, jotkut miehet tunnustuvat rakkauttaan nopeammin ja myös menettävät sen nopeammin...kumpi liene pahasta? - Suomi-sankar61
päivän_piristys kirjoitti:
Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.
No se varmaan imarteli kun nkri puhutteli mammaa.
Itse aikanaan olin hyvin otettu (tämä on tosi juttu) kun paikallisjunassa 19 v sitten keväällä Amsterdamissa eräs kiinalaisen näköinen tyttö yritti iskeä. Istuimme junassa vastakkaisilla penkeillä, ja minun matkani oli kovin lyhyt. Jäin poissa Scipholin asemalla, joka on lentoaseman vieressä. Olin paluumatkalla Suomeen.
Hän ehti jo kysellä yhteystietojani, mutta en ehtinyt tuikata hänelle osoitettani. Toisaalta muijani ei ehkä olisi pitänyt uudesta "tuttavuudestani". Itsekään en jaksanut innostua luisevasta opiskelijatytön tyyppisestä naisesta.
Muuten, olen aika hulluna aasialaisiin nuoriin naisiin. Nyt olen jo niin vanha mies, että kannattaa unohtaa koko juttu. Jos saisin lotossa päävoiton, voisin ehkä harkita muijan vaihtoa. Jos ajatellaan, pystynkö täysmääräisesti hyödyntämään naissuhteita, niin eipä taida maksaa vaivaa (ikä painaa sekä minua että jormaa).
- hffdkfdjk
hivilihaa nylkytät hieromoissa sika
- varoitanvaan
Jos et edes tunne koko henkilöä, niin voitko jo nyt tietää että haluatko? Haaveet ei aina ole samassa linjassa totuuden kanssa. Tuntuu, että kaikki menee vain elämässä lopullisesti ja pahanpäiväisesti sekaisin tummien miesten kanssa. Loppupelissä aina varovat paljastumasta. Ei kannata antautua mihinkään kuumaanhuumaan mukaan ihan noin vaan. Heillä on useimmiten omat rakkaat, nykyiset ja entiset sekä veljiensä ja kavereidensakin vararakkaiden luurangot piilossa sängyn alla.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576