Tumma mies

parga

Hei, haluaisin suhteeseen tumman miehen kanssa. Olen sinkku 50 vuotias tytön tyllerö. Elämää vielä edessä. 1lapsi, jo teini-ikäinen. Nyt minä haluan elää ja nauttia ja kaipaan hellyyttä ja seksiä ja kainaloa mihin käpertyä.

16

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-13

      Niin ja varmaan aloittaja tarkoittaa tummaihoista miestä ja ehkä itseään nuorempaa.

    • Niin minäkin.

    • haaleetakaalee

      Ellet tarkoita näitä meidän tummia, niin joku deittipalsta vois olla parempi kuin tämä esim.vaikka www.afrointroductions.com tai sit ihan badoo

    • Teinitohtori

      50-vuotias ylipainoinen mummo ja kutsuu itseään tytöksi. Tähän on tultu.

    • SenssipalstaOver50

      Yhä enemmän naisten palsta jotka eivät oikein kelpaa normaaleille miehille vaikka olisivat sellaista 50 kevättä etsinyt.

    • wanhaa

      Tällä palstalla ei kukaan hae yli viiskymppisiä.

      • päivän_piristys

        Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.


      • ChinaDragon
        päivän_piristys kirjoitti:

        Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.

        Se on sitä rakkautta ensi silmäyksellä:)

        Olen vissiin puolison valinnassa vähän kranttu, piti seurustella pari vuotta ennen kuin menin naimisiin...no, jotkut miehet tunnustuvat rakkauttaan nopeammin ja myös menettävät sen nopeammin...kumpi liene pahasta?


      • Suomi-sankar61
        päivän_piristys kirjoitti:

        Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.

        No se varmaan imarteli kun nkri puhutteli mammaa.

        Itse aikanaan olin hyvin otettu (tämä on tosi juttu) kun paikallisjunassa 19 v sitten keväällä Amsterdamissa eräs kiinalaisen näköinen tyttö yritti iskeä. Istuimme junassa vastakkaisilla penkeillä, ja minun matkani oli kovin lyhyt. Jäin poissa Scipholin asemalla, joka on lentoaseman vieressä. Olin paluumatkalla Suomeen.
        Hän ehti jo kysellä yhteystietojani, mutta en ehtinyt tuikata hänelle osoitettani. Toisaalta muijani ei ehkä olisi pitänyt uudesta "tuttavuudestani". Itsekään en jaksanut innostua luisevasta opiskelijatytön tyyppisestä naisesta.
        Muuten, olen aika hulluna aasialaisiin nuoriin naisiin. Nyt olen jo niin vanha mies, että kannattaa unohtaa koko juttu. Jos saisin lotossa päävoiton, voisin ehkä harkita muijan vaihtoa. Jos ajatellaan, pystynkö täysmääräisesti hyödyntämään naissuhteita, niin eipä taida maksaa vaivaa (ikä painaa sekä minua että jormaa).


    • hffdkfdjk

      hivilihaa nylkytät hieromoissa sika

    • varoitanvaan

      Jos et edes tunne koko henkilöä, niin voitko jo nyt tietää että haluatko? Haaveet ei aina ole samassa linjassa totuuden kanssa. Tuntuu, että kaikki menee vain elämässä lopullisesti ja pahanpäiväisesti sekaisin tummien miesten kanssa. Loppupelissä aina varovat paljastumasta. Ei kannata antautua mihinkään kuumaanhuumaan mukaan ihan noin vaan. Heillä on useimmiten omat rakkaat, nykyiset ja entiset sekä veljiensä ja kavereidensakin vararakkaiden luurangot piilossa sängyn alla.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1602
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      906
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      798
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe