Rehti tunnustus

terveysetusijalla

Moni tietää varmaan entisen kehonrakennus huipun Marko Savolaisen joka oli todellinen massa hirviö. Mies on jälkikäteen myöntänyt käyttäneensä aineita, kukapa ei sitä tekisi ison rahapussin toivossa kun pääsee maailman huippujen kanssa samalle lavalle. Nuorimmat käyttäjät kuulemma 16 vuotiaita kuka uskoisi. Mullekin niitä nuorempana tyrkytettiin kun kävin salilla jossa aineita pyöri...onneksi nykyinen avopuoliso sanoi että jos käytät tai otat tulee ero...silloin ajattelin että turha pilata terveyttä ja suhdetta isomman lihaksen takia. Suuri määrä kuitenkin painosta ja koosta tulee esim. kasvuhormoonin aiheuttamasta turvotuksesta, kun kopetat lihas lähtee mutta turvotus ja pöhötys jää. Olen näitä muutamia tapauksia nähnyt, ei niin kaunista katsottavaa. Selvää on että ilman aineita ei kukaan pääse niin järkyttävän isoon kokoon eikä pysy siellä ilman käyttöä kuten Britti ex hiuppu kehonrakentaja Dorian Yates totesi omasta käytöstään. Olen tyytyväinen omaan kehitykseen ja lihaskasvuun joka on tullut puhtaasta ruuasta vuosien saatossa...Noin 15kg, kelpaa mulle.

19

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KivaOllaTerveKuntoilija

      Aika moni douppareista kuolee 50-kymppisenä tai joka tapauksessa reilusti ennenaikaisesti. Vaikka dialyysikoneen välttäisikin, uhkia on monia muita, kuten toispuolisesti kasvava sydänlihas ja sen sidekudoksen lisääntyminen, mitä steroidit aiheuttavat. Patti on kivaa, mutta terveys paaaljon tärkeämpää. Nuorille pitäisi kertoa koulussa aivan kuin tupakastakin ne seuraukset.

      • jjkjjhjj

        Ei muuten pidä paikkaansa. Noihin aineisiin kuolee suht harvoin (löytyy kyllä tilastoja). Ja useampi noista aineistahan on ihan laillisia reseptillä hankittavia aineita. Joita käytetään jatkuvasti ympäri maailmaa. Bodareilla terveyteen eniten vaikuttavat aineet liittyvät painon pudotukseen, ei niinkään lihaksen hankintaan...


      • ywgflh
        jjkjjhjj kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa. Noihin aineisiin kuolee suht harvoin (löytyy kyllä tilastoja). Ja useampi noista aineistahan on ihan laillisia reseptillä hankittavia aineita. Joita käytetään jatkuvasti ympäri maailmaa. Bodareilla terveyteen eniten vaikuttavat aineet liittyvät painon pudotukseen, ei niinkään lihaksen hankintaan...

        Se että lääkettä saa reseptillä ei tee sitä terveelliseksi. Lääkkeet ovat vain välttämätön paha sairastuneille, lääkkeet eivät edistä terveen ihmisen terveyttä, päinvastoin.


      • otaselvää6
        jjkjjhjj kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa. Noihin aineisiin kuolee suht harvoin (löytyy kyllä tilastoja). Ja useampi noista aineistahan on ihan laillisia reseptillä hankittavia aineita. Joita käytetään jatkuvasti ympäri maailmaa. Bodareilla terveyteen eniten vaikuttavat aineet liittyvät painon pudotukseen, ei niinkään lihaksen hankintaan...

        Nimenomaan noihin juuri kuolee...diureetit jotka poistaa nestettä kehosta...jotkut jopa kuolleet lavalle kuten massa mies Mohamed Benazisa. Monet kuolleet sydänkohtaukseen kun epohormoonit ovat tehneet tehtävänsä sydämmen suhteen...kipulääkkeet ja muut doupattavat aineet, on turha väittää että saa reseptillä. Jotkut huiput yleiurheilussa saavat käyttää jotain lääkäriltä saadun erikoisluvan kanssa jonka kansaivälinen yleisurheiluliitto ja wada hyväksyy.


      • Kjjhhghjk
        otaselvää6 kirjoitti:

        Nimenomaan noihin juuri kuolee...diureetit jotka poistaa nestettä kehosta...jotkut jopa kuolleet lavalle kuten massa mies Mohamed Benazisa. Monet kuolleet sydänkohtaukseen kun epohormoonit ovat tehneet tehtävänsä sydämmen suhteen...kipulääkkeet ja muut doupattavat aineet, on turha väittää että saa reseptillä. Jotkut huiput yleiurheilussa saavat käyttää jotain lääkäriltä saadun erikoisluvan kanssa jonka kansaivälinen yleisurheiluliitto ja wada hyväksyy.

        Tarkennetaan vähän, anaboliset steroidit, eivät juurikaan aiheuta kuolemia. Paitsi lopettaessa voivat hormooni tasot romahtaa, joka taas aiheuttaa masennusta. Joka taas voi johtaa itsemurhaan... Lisäksi hormonien tuottamat hyödyt kestävät vain käytön ajan ja lihas häviää yhtä nopeasti kuin tulikin lopetettua... Ja nimen omaan ne nesteen poistajat, speedi, yms. Ovat vaarallisia... Ja Esim. Testoa saa reseptillä apteekista...


    • wposdvzxv

      Köyhien ja kateellisten vikinää tämä ainainen steroidien mustamaalaaminen. Nykyään steroidit ovat varsin turvallisia jos omaa tarvittavat tiedot niiden käyttöön. Alkoholi ja tupakka ovat huomattavasti haitallisempia kuin steroidit. Läski, turvotus ja pöhö jää samalla tavalla niin naturaalille kuin lääkitsevälle kun lopettaa salilla käymisen.

      Savolainen ei todellakaan steroideja käyttänyt ison rahapussin toivossa vaan koska halusi yksinkertaisesti olla isoin.

      • itseasiassakuultua

        Sun kannattais sitten katsoa Markon klipsit netistä ...itse sanoo että raha houkuttaa ottamaan nappia kun lyödään tarpeeksi massia naaman eteen että pääsee pidemmälle...kyllä siinä se raha houkuttimena on


      • paskaatavaraa

        Kuurit tekevät tuhoja elimistöön ja tuhannet ukot on kuolleet kun pumppu tai sisäelimet ovat pettäneet. Lisäksi aineet aiheuttavat valtavan koukun eihän Mike Siren tunnu pääsevän aineista eroon pysyvästi ja tuskin Bull Mentula pystyy käyttöä lopettamaan vaikka mitään toivoa ei ole huipulle.


      • antaapalaa
        paskaatavaraa kirjoitti:

        Kuurit tekevät tuhoja elimistöön ja tuhannet ukot on kuolleet kun pumppu tai sisäelimet ovat pettäneet. Lisäksi aineet aiheuttavat valtavan koukun eihän Mike Siren tunnu pääsevän aineista eroon pysyvästi ja tuskin Bull Mentula pystyy käyttöä lopettamaan vaikka mitään toivoa ei ole huipulle.

        Ainakin lapsen teko vaikeutuu...kivekset surkastuneina ja sperma loppuneena on paha jatkaa sukua. Mielummin kyvyt tallella kun impotenttinä tuskin nainenkaan siitä mielissään olisi...etsisi miehen joka pystyy. Kyllä on tyhmä joka tuollaisten aineiden kanssa puuhaa...mutta tietty jos terveys ei merkkaa mitään ni sitten tietty...


      • VatsaRintaHauisPelle

        "Alexander Dale Oen oli maailman parhaita rintauimareita vuosina 2008–11. Hän kuoli sydämenpysähdykseen harjoitusleirillä Yhdysvalloissa 30. huhtikuuta 2012. "


      • Lokkhhjjh
        VatsaRintaHauisPelle kirjoitti:

        "Alexander Dale Oen oli maailman parhaita rintauimareita vuosina 2008–11. Hän kuoli sydämenpysähdykseen harjoitusleirillä Yhdysvalloissa 30. huhtikuuta 2012. "

        On totta, että hormonien aiheuttamat kuolemat ovat nykyään suht harvinaisia. Mutta riski on silti. Et voi tietää etukäteen viekö ne juuri sinun hengen vai ei... Lisäksi lihas häviää korkoineen, kun lopetat ja jälki hoidosta kannattaa huolehtia, ettei tule ihan älyttömiä masennuksen, ym... Aineet myös maksavat tuhottomasti. Et myöskään voi olla koskaan varma tuotteen laadusta, etkä edes siitä onko tuote sitä mitä väitetään...


    • TapansaKullakin

      Vain pellet käyttävät aineita. Itse en ole koskaan edes harkinnut käyttäväni, sen verran läheltä olen nähnyt mitä aineet saavat pahimmillaan aikaan. Ei riitä, että fysikkaa petää vaan se, että henkiset ongelmat ovat jopa pahempia. Sidenkalvojen kasvaminen, sydänlihaksen epämuodostumat, maksasyöpä, hormooniperäiset sairaudet, skitsofrenia jne. Ei kiinnosta ei todellakaan. 35 vuotta tasaista treenia, paino 115kg ja rasvaprosentti 15 (mitattu), olen tyytyväinen.

      • fairplayd

        Aina on vaaransa kun kehoon tumpataan sellaista ainetta mikä ei sinne kuulu luonnostaan...käyttäkööt toki ne jotka haluaa...olen niihin kavereihin törmännyt ja tunnenkin muutamia...ovat turvoksissa kun täyteen puhallettu ilmapallo, vähän kun tökkäisi niin puhkeais ja tulis mömmöt pihalle...sairasta on.


    • puhtaastivaan

      Kommentoin sen verran koska olen itse ahkera treenaaja ja haluan enemmän lihasmassaa tasaiseen tahtiin...olen muutaman kerran käynyt keskusteluja avovaimoni kanssa aineiden käytöstä...hän on siis kysynyt olenko käyttänyt tai käytänkö parhaillaan jotakin ei sallittua koska olen kasvanut...eli muutoksen huomaa. Olen sanonut että en koe tarvetta pilata terveyttä ja hän on puolestaan sanonut että eroaa ilman selittelyjä jos tulee ilmi että käytän. Tiedän yhden perheelisen miehen tai paremminkin hänen vaimonsa on tuttuni ja ollaan usein juteltu...hän on rehellisesti todennut että mies käyttää jotakin koska on usein ärtyinen ja eipä löydy tuota seisokkiakaan enää kun haluttaisi ja jos löytyy niin ei kauaa kestä. Kaveri on aika iso varmaan noin 105 kiloinen ja pituutta noin 180...kireä ja massaa löytyy olen salilla nähnyt joskus tositoimissa.

      • dhycvnx

        Käytön näkee salilla parhaiten penkkipunnerruksessa, jossa roinaaja tekee yleensä penkkiä yli 1.5xBW(bodyweight) sarjapainolla. Eli 100 kiloinen mies tekee 140 kilolla 8 toistoa. Tuollaiseen ei naturaali pysty kuin äärimmäisellä lahjakkuudella, sen sijaan roinaajalle suoritus on äärettömän helppo. Roina auttaa parhaiten juuri niihin lihaksiin, joita penkissä tarvitaan. Sen sijaan mave ja kyykky ovat paljon lähempänä naturaaleja.


      • kaksi.vuotta.treenannut
        dhycvnx kirjoitti:

        Käytön näkee salilla parhaiten penkkipunnerruksessa, jossa roinaaja tekee yleensä penkkiä yli 1.5xBW(bodyweight) sarjapainolla. Eli 100 kiloinen mies tekee 140 kilolla 8 toistoa. Tuollaiseen ei naturaali pysty kuin äärimmäisellä lahjakkuudella, sen sijaan roinaajalle suoritus on äärettömän helppo. Roina auttaa parhaiten juuri niihin lihaksiin, joita penkissä tarvitaan. Sen sijaan mave ja kyykky ovat paljon lähempänä naturaaleja.

        Höpöhöpö. Puoltoista kertaa omapaino ei ole mistään kotoisin kun opettelee treenaa oikein. Itse 70 kiloisena teen kolme kymmenen toiston sarjaa 120 kilolla täysin naturaalina. Ohjelmana Stronglifts.


      • KunhanArvailen
        dhycvnx kirjoitti:

        Käytön näkee salilla parhaiten penkkipunnerruksessa, jossa roinaaja tekee yleensä penkkiä yli 1.5xBW(bodyweight) sarjapainolla. Eli 100 kiloinen mies tekee 140 kilolla 8 toistoa. Tuollaiseen ei naturaali pysty kuin äärimmäisellä lahjakkuudella, sen sijaan roinaajalle suoritus on äärettömän helppo. Roina auttaa parhaiten juuri niihin lihaksiin, joita penkissä tarvitaan. Sen sijaan mave ja kyykky ovat paljon lähempänä naturaaleja.

        Lihasten tai jänteiden kiinnityspisteet vaihtelevat niin paljon, että vastaavilla lihaksilla joillakin vain nousee selvästi enemmän - ja joillakin vähemmän.

        Huomiota herättävän kokoiset epäkkäät (suhteessa muuhun) on yksi tuntomerkki, tosin kasvavathan nuo tietynlaisesta treenistäkin... Täysin varmoja tuntomerkkejä ei taida ollakaan. Insuliinimaha ehkä.


    • JanErikF

      Haluaisiko joku puristaa pakaralihastani ja työntää sormen sisään pakaroitteni välistä?

      • Svennu_ja_pojat

        Milläs salilla tällaista kivaa? Täytyy tulla poikien kanssa käymään... saako muuten lipasta kanssa? Slurps!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1947
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1330
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1083
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      986
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      53
      984
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      942
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      800
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      714
    Aihe