joten antakaa jo etukäteen anteeksi kun kysyn, please, mutta tää on vaivannut mua tosi pitkään. Tää kysymys voi siis tuntua teistä, erityisesti pitkään kuntoilleilta, tosi tosi TOSI tyhmältä, joten oon äärimmäisen pahoillani mikäli koette kysymykseni jotenkin loukkaavaksi. Se ei ole tarkoitukseni, mutta en mahda mitään sille, jos onnistun aina esittämään kysymykseni jotenkin loukkaavaan sävyyn (perinteistä meikäläiselle!). Mua kiusattiin tosi paljon koulussa ja siksi oon nykyään tosi varovainen kysymyksieni suhteen, koska itsetuntoni on jäänyt tosi matalaksi ja pelkään palautetta, jota saan ihmisiltä, eikä se palaute ole aina hirveän kaunista. Siksi tällä kertaa pyydän, että suhtautuisitte kysymykseeni avoimin mielin ja suvaitsevaisuudella, vaikka kuinka typerältä se kuulostaisi. Mut jos kysymys on oikeasti tosi tyhmä teistä niin kertokaa heti sen sijaan että ootte niin kuin ei muka olisi ollut tyhmä, koska mulle jää tosi huono mieli jos musta tuntuu että joku on voinut loukkaantua ja vaistoan sen vastauksen sävystä jotenkin, enkä saa enää sen jälkeen nukuttua ja koko yö menee pilalle. Otankin aina yhden Tenoxin ennen nukkumaanmenoa, mutta siitäkin huolimatta asia jää helposti vaivaamaan ja kummittelemaan mieleeni ja itken koko tyynyn märäksi sen takia. ANTEEKSI TOSI PALJON ETUKÄTEEN KAIKILLE LUKIJOILLE JA VASTAAJILLE!
Tää on ehkä tosi tyhmä kysymys
yksipienikysymys
6
126
Vastaukset
- kysymystäkehiintack
No eipä tuosta nyt kysymystä saa tongittua esille, ei sitten useammallakaan lukukerralla. Valitan. Ja anteeksi jos loukkaan tällä huomiolla, se EI ole tarkoitukseni.
- hiemanihmettelen
Joo ei ollut yhtään tyhmä tuo sun kysymys.
Vastausta en tosin osaa antaa. - GossipGirl2003
Missä tuossa oli se kysymys
- ei_tyhmä_kysymys
Ei keneltäkään kannata pyytää anteeksi omaa olemassaoloaan.
- ÄläHuoli
Lasi lämmintä maitoa ennen nukkumaanmenoa, nallekarhu kainaloon, huilumusiikkia taustalle ja äipältä suukko otsalle. Hyvää yötä pikkuinen!
- Tyhmälö
Ja kysymys oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1598068Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1027333Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27306Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit357230Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217078Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t856826Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126512Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236334Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488