UPEAA TERO

Erkkivittu

HIENOT KARSINTAHEITOT. IHAN EI RIITTÄNYT FINAALIIN, MUTTA ARVOKASTA KOKEMUSTA TULI.

EI VITTU!!!!!!!!!!!!!

14

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AofD

Kun lähdetään vain kisaamaan...pitäisi mennä voittamaan. S.Räty heittää tod.näk tohmajärven pubin takapihalla vastaavia tuloksia. Suht hyvä verryttely oli, halooo....!!!

• Ristiaskel

Eläkeukko Rädyn selkä on romuna.

• pro-positiivisuus

Onneks meillä on Antti.
      Suomessa riittää valittajia vaikka myytäväksi asti, Antti on positiivinen ja sellasia ihmisiä tämä kansa tarttis enemmän!! HYVÄ ANTTI!

• fhsdkfs

Komppaan! Vihdoinkin joku kirjottaa jotain muuta kuin haukkuja urheilijoille.

• kkhjkgg

Sama täällä! Hienoa että antti pääs finaaliin ja tsemppiä manniolle ja pitkämäelle. Näitä "asiantuntijoita" jotka ties jo ennen joulua naaman väristä ja suupielen asennosta, että karsintaan jää. Tuntuu olevan koko ajan vaan enemmän ja enemmän... Mikä helv. Porukkaa vaivaa, kun pitää olla niin negatiivinen? Käykää ite kokeilemassa mistä tossa hommassa on kyse... Nyt vaan treenaamaan ja neljän vuoden päästä olympialaisiin, kun "se on niin helppoa" ja "valtio maksaa kaiken"...

• MrJuha82outolintu

Teron meriitit ovat KOVAT.

• Kattoonsylkijä

No onhan tää Teron sijoitus ihmejuttu. Kaksi viikoa treenannu mielikuvaharjoituksia ja ihan hyvin niissä pärjänny.

• Erkkivittu

Meriiteillä ei pääse karsinnoista läpi vaan tuloksella. Tero pitkämäki häpäisi Suomen kansan!!!!!!!!!

• Teylor

Tero Pitkämäki on ja pysyy tekstiili"urheilijana", urheilutoimittajat ovat ammattitaidottomia, kun jaksavat vuodesta toiseen hehkuttaa Pitkämäki, Pitkämäki ja vielä kerran Pitkämäki, vaikka penkkiurheilijana jo näkee, että pupu menee heti pöksyyn, kun joku heittää sentinkin pidemmälle kuin Tero on päässään suunnitellut. Häpäisyä tai ei - kaikki on toimittajien turhaa hehkutusta ja mitallien jakoa jo ennen lopputuloksia. Mitalli tai ei olen ehdottomasti Antin ihailija!

• Hupiukkooo

Erkki oot sie semmonen hupiukko

• miesiemiesie

Ehkä sinun välisarjan ukon mielestä meriiteillä pääsee, mutta oletkin jälkeenjääneitten jälkeläinen. Miksi muuten kaikki koulutuspohjiltaan elämän kova korkeakoulu kirjoittaa murteella. Murteilla kirjoittavat vain vitun typerät ja kouluttamattomat juntit.

• MrJuha82outolintu

Tuo oli kyllä hupaisa kommentti, että muka murteella kirjoittavat ois typerämpiä.
        Itse kirjoitan kirjakielellä ja myös murteita käyttäen.
        En näe siinä mitään tyhmää, jos käyttää murteita.
        Häpeällinen ilmaisu sinulta muuten.

• MrJuha82outolintu

Tiedän kyllä, että kommentillasi et tarkoittanu minua vaan tota hupiukkoa.

• SivistnytJohtaja

Ainoastaan lantalaiset moukat kirjoittavat murteilla. Olisin voinut kysyä kirjoititteko kirjoituksissakin murteilla, mutta niitä ei taida olla apukouluissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1713
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1113
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1087
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      801
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe