Ei sängynpohjalle makoilemaan.
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001242467.html
jarppa ottaa todella kovat keinot käyttöön
12
132
Vastaukset
- 13-20
Oikeusopin laborantti on mennyt lopullisesti sekaisin. Hänen touhuihinsa olisi muun hallituksen syytä puuttua nopeasti. Oikea keino olisi palauttaa hänet kierrätykseen ministerin pallilta.
- Sanojensamittainen
Maalaisjärkeäkin tarvitaan politiikkaan.
- persueimyypersettään
Orjatyötä ja tempputyöllistämistä. Siinä perseiden ainoat ideat.
- ei-soininazi
Persut alkavat putsaamaan kortistoja Hitlerin malliin? Mihin pystytetään ensimmäiset peruSSkeskitysleirit työttömille ja muille köyhille sekä sairaille?
- Ongelmajäteministeri
No ilmankos se Jarppa fanittaa Tony Halmetta. Kuusaan sikaniska ansaitsee kaikkien halveksunnan ja tulee kyllä tipahtamaan eduskunnasta kuin kivi. Näin raakalaismaista politiikkaa ei ole Suomessa ajettu aikoihin, mutta mitäpä muuta tältä lakitieteen laborantilta voisi olettaakaan.
- Eitekemällälopu
"Työtä on liikkeellä" haluja puuttuu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022721183800_uu.shtml - Voimanostoa
Lindström: "Karenssien määrä on lisääntynyt samassa suhteessa. Minusta se on hyvä suunta." Persujen julmuudella ei ole mitään määrää.
Lindström on itse vetelehtinyt ansioturvalla vedoten mm. näennäisopiskeluun laboranttikoulutuksessa, tutkinto ei ilmeisesti tullut koskaan valmiiksi. Lindströmin ansioturva oli paperialan taustan vuoksi isompi kuin useimpien normaali palkka. - jos-haluu-
Ansioturva on tarkoitettukin lyhytaikaiseen työttömyyteen. Sellaiset jotka eivät kykene työelämään, eivät ole ansioturvan piirissi. Yrittäkää hyvät ihmiset pyrkiä töihin, vaikka väliaikaisesti, niin kyllä se ohjaa pitempiaikaiseen työhön lopulta.
- idioottejataas
Vitun kusipää.. Ensin pitää olla työpaikkoja.. Kysyntä luo niitä jota persut romuttaa. Muistelkas 80 lukua..
Miten sulla on mennyt noin tarkkaan ohi koko juttu. Ei ole työpaikkoja, ei sellaisia joihin pallkaisivat suomalaisia. Paikat ilmoitetaan kyllä, mutta kun niihin tulee hakijoita, heitä ei palskata, vaan on oltava jonkin tukien piirissä, joita "työnanataja" voi hyödyntää.
Odottavat kuitenkin Virolaisten, latvialaisten, Romanialaisten haleutuvan niihin "rasvahommiin", paremmat hommat taas on tehtävä "toiminimellä".
Tämä työpaikkojen lisääntymiskoohotus, on vain ja ainostaan temppu, jolla saadaan työttömien edut kurjistettua. Ns. ammettisuojan poistamisesta olen kyllä samaa mieltä, kunhan se tehdään järjellisesti. Eli konttoristia ei voi laittaa raksalle lautahommiin, toki sekin taitaa olla nykyisessä "tutkintoyhteiskunnassamme" jo mahdottomuuskin.
- ExPerttis
Ei vois vähempi kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973