Svingissä lyön poikkeuksetta joko maahan pallon eteen tai suoraan palloon. Pallon takaa ei nurmi lennä. Olen vasta- alkaja ja kurssin jälkeen otin yhden tunnin prolta juuri svingiin. Silloin sujui kohtuullisesti. Yritän pitää pallon keskellä jalkoja. Ranteet käännän menosuuntaan. Pään yritän pitää paikallaan ja katseen pallossa. Saattokin onnistuu ja loppuasento on kuin golffarilla. Ahdistaa.
aloittelijan svingiongelma
Kaakkoisgolffari
1
183
Vastaukset
- Golfopettajako
Just juu - muista pitää pää alhaalla ja katse pallossa. ja mikään ei suju.. maailman turhin golfohje !!
Sulla on pahanlaatuinen rytmihäiriö.. Tämä tulee kun GC:n saa muropakettien kylkiäisenä eikä opettajia kiinnosta kun se eurokasa jonka oppilas jättää taakseen.
Useimmilla ei minkäälaista ammattiylpeyttä (vai osaamista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832