Vatican oli huono satunnainen valinta
LadyMoon oli tyhjä, kun joskus kävin siellä. Ehkä huono aika
Milliclubilla on kyllä naisia, mutta ei ole ole onnistanut.
Mihin Helsingin baariin naista etsimään?s
37
9407
Vastaukset
- Ex----------PUA
Riippuu ihan mihin aikaan ja millä mielellä olet liikenteessä
Milliclubi toimii hyvin jos olet ulkomaalainen, vaikka toisaalta liikkuukin huhu että sinne ei pääse jos olet väärää väriä, ehkä nämä liittyvät toisiinsa. ;) Tosin, Aussibaarissa on näitä naisia jotka "tykkäävät miehistä joissa on monikulttuurista värinää ja kieli mielellään englanti".
Rock-henkisempi on Bäkkäri. Muita tämän sortin baareja ovat Loose ja The Riff.
Namussa puolestaan on kokoontuu yleensä Stadin PUA-piirit, joskin se on paikka jossa nimenomaan pärjää ulkonäöllä, mutta etenkin rahalla ja statuksella. Voit tehdä havaintoja julkimoista. Siksi en tajua mitä pupet tekevät siellä. Pukeudu hyvin ja varaudu rahan polttoon.
Sitten on myös Teatteri on myös sellainen missä voi näkyä statusta ja korkeampaa profiilia jos niin haluaa sanoa.
Sivummassa on sellainen klassikko kuin Stadintähti, mikä ei esittelyjä kaipaa.- hmmmmmmm
Et Helsingistä sitten ole? ;)
- Ex----------PUA
hmmmmmmm kirjoitti:
Et Helsingistä sitten ole? ;)
Eipä ole taas hankala arvata, että kuka ovelus siellä nuuhkii. :D
Tämä on kyllä käsittämätön pakkomielle. :D
Olenko sanonut että olisin stadilainen? En.
Enkä kyllä lähde tuohon "no oletko sitten sieltä"-arvailuun mukaan.
Mutta sen sanon, että ei tuo nyt vielä todista suuntaan eikä toiseen mitään jos nyt tiedän muutaman menomestan jostain.
Voihan olla, että huhut pitävät kutinsa ettei tarvitse olla Helsingistä, jotta sinne pääsee vaikkapa lähikunnista hyödyntäen joukkoliikennettä tai miksi ei kauempaakin. - hmmmmmmmmmm
Ex----------PUA kirjoitti:
Eipä ole taas hankala arvata, että kuka ovelus siellä nuuhkii. :D
Tämä on kyllä käsittämätön pakkomielle. :D
Olenko sanonut että olisin stadilainen? En.
Enkä kyllä lähde tuohon "no oletko sitten sieltä"-arvailuun mukaan.
Mutta sen sanon, että ei tuo nyt vielä todista suuntaan eikä toiseen mitään jos nyt tiedän muutaman menomestan jostain.
Voihan olla, että huhut pitävät kutinsa ettei tarvitse olla Helsingistä, jotta sinne pääsee vaikkapa lähikunnista hyödyntäen joukkoliikennettä tai miksi ei kauempaakin.Mutta kun marrnie kysyi yhdessä raportissasi että olitko black sabbathin keikalla. Et vastannut sille ja se keikka oli hesassa juuri tuohon ajankohtaan sopien. Kerroit myös että et hirveästi juonut sinne mennessä sillä otit matkallesi mukaan kaljan jonka joit menomatkalla sinne. Tulisi sellainen kuva että olisit mennyt sinne joko kävellen tai jollain julkisella että saat kaljan riittämään noin menomatkaksi. Tuskinpa joisit sitä ajellessasi sinne jostain muualta autolla tai jossain junassa tai muussa "lähikuntien joukkoliikennevälineessä". Siellä oli myös joku kamumuijasi, joten se sopisi siihen että te molemmat olette paikallisia. ;)
- vihatipunen
No esittelepä Stadin Tähti silti koska ainakaan minä en tiedä muuta kuin sen sijainnin?
- Luolasukeltaja
vihatipunen kirjoitti:
No esittelepä Stadin Tähti silti koska ainakaan minä en tiedä muuta kuin sen sijainnin?
Ei kukaan muu kuin Stadissa puhu Stadin tähdestä Stadin tähtenä kuin ulosottovirasto ja lääkäriliitto. Kaikille muille se on Städäri.
Städärin hyvä puoli on se että se on auki pitkään. Kallion muut putiikit ovat kahteen asti auki. Taas huono puoli on se että minä en käy siellä, koska se on luultavasti Vallilan etukulma, ja siten relativily kaukana.
Kerran kyllä kävin, kun vielä hengasin Joe Bobin kanssa.
Oli talvi ja kylmä ja kaiken lisäksi oli vielä jono. Samaan aikaan kun Joe Bob sanaili onkun ärsykkeen kanssa, mä kirjoittelin nettiin tuntemuksiani.
Käsiala oli huurteista.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Ei kukaan muu kuin Stadissa puhu Stadin tähdestä Stadin tähtenä kuin ulosottovirasto ja lääkäriliitto. Kaikille muille se on Städäri.
Städärin hyvä puoli on se että se on auki pitkään. Kallion muut putiikit ovat kahteen asti auki. Taas huono puoli on se että minä en käy siellä, koska se on luultavasti Vallilan etukulma, ja siten relativily kaukana.
Kerran kyllä kävin, kun vielä hengasin Joe Bobin kanssa.
Oli talvi ja kylmä ja kaiken lisäksi oli vielä jono. Samaan aikaan kun Joe Bob sanaili onkun ärsykkeen kanssa, mä kirjoittelin nettiin tuntemuksiani.
Käsiala oli huurteista.
( Reps )Sisäpuolella on aika tilavaa. Pimeänpunainen laaja luola ja aulassa narikka. Tanssilattia. Baaritiski taisi olla keskellä salia.
Mutta jos joku haluaa siirtää sen sivummalle, niin siitä vaan.
(Naurua ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Sisäpuolella on aika tilavaa. Pimeänpunainen laaja luola ja aulassa narikka. Tanssilattia. Baaritiski taisi olla keskellä salia.
Mutta jos joku haluaa siirtää sen sivummalle, niin siitä vaan.
(Naurua )Jos mun pitäisi joku mestari valita, niin syntyy kyllä ongelma. Täällä on niin paljon mestoja joka lähtöön, että jonkin tietyn valitseminen on aika iso probleemi.
Se riippuu täysin fiiliksestä ja vuodenajasta. Joskus on kiva vaan pölistä sitten taas joskus vaan hyppiä puolikuurona aamuyöhön.
Nyt jos pitäisi jonnekin suunnistaa niin suunnistaisin joko Ursulaan tai Sivukirjastoon, koska niissä on jotain joka on tätä hetkeä.
( Reps )
- Mies25aw
No sellasesta paikasta tykkäisin, josta naiset hakevat tälläisen ok-näköisen nuoren miehen väkisin :)
Millissä tosiaan ulkolaiset vei naiset....
Millanen paikka on Capital
Ja mitkä näistä on k18. Tykkään kyllä nuorista, mutta teen töitä nuorten kanssa, joten en halua niihin just 18 täyttäneisiin törmätä.- Ex----------PUA
Capitalhan on se entinen Tivoli?
No siellä ei pitäisi törmätä K18-kamaan, koska sinne muistaakseni ikäraja on 21v.
Ei kyllä muuten pahemmin juuri siitä kokemusta.
- Ikujyhtg
Olen vähän pihalla nykyään et liekö enää pystyssäkään mut Zetorista sai kuulemma ennen helposti. Oli parin kevytkenkäisemmän tutun lempimesta.. Tosin jos ihan pissiksiä etsii nii ei sit ok paikka. "Tavisten" aikuisten juttuja.
- Ex----------PUA
No juuri tuohan on se avain juttu, että löytää ns. varmat mestat.
Niitä tuli vuonna 2015 metsästettyä jokunen pokauspaikka ja kyllä ne yleensä on aina ne tietyt paikat joissa on kysyntää tai jotkat toimivat juuri sinulle. Kumma juttu. Tai johon naiset hakeutuvat itseään tyrkyttämään.
- Mies25st
Zetorista olen kuullut, mutta eikö se ole vanhusten paikka?
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Vanhusten ja junttien paikka.
Ja ulkomaalaisten miesten, kuulemma nykyään.
vihatipunen kirjoitti:
Ja ulkomaalaisten miesten, kuulemma nykyään.
Niitä alkaa olla joka paikassa. Myös Molly Malone's on täynnä ulkomaalaisia miehiä.
Mutta kyllähän ne sinulle varmasti kelpaa. Otat baarista mukaasi jonkun ison virtahevon kokoisen ulkomaan miehen, jolle kelpaa tukevampikin täti.- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Niitä alkaa olla joka paikassa. Myös Molly Malone's on täynnä ulkomaalaisia miehiä.
Mutta kyllähän ne sinulle varmasti kelpaa. Otat baarista mukaasi jonkun ison virtahevon kokoisen ulkomaan miehen, jolle kelpaa tukevampikin täti.Enhän minä kysynyt mistä saan miehen. Kunhan totesin.
vihatipunen kirjoitti:
Enhän minä kysynyt mistä saan miehen. Kunhan totesin.
Et kysynytkään, mutta kerroin silti. Kunhan totesin.
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Et kysynytkään, mutta kerroin silti. Kunhan totesin.
Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen.
- ensuosittele
super-atm kirjoitti:
Vanhusten ja junttien paikka.
Zetorista tullaan Keravalta, Järvenpäästä ja Hyvinkäältä. WT- juttuja. Antavat helposti, mutta ovat tautisianaisia lutkia
- 8plus18
Ennen oli Roballa vahva lihatiskin maine, sitä ei taida enää olla olemassa, olen asunut jo vuosia pohjois-suomessa. Sieltä tai suht helposti pillua jos oli supliikkipuoli kunnossa eikä ollut aivan ruma
- Mies25ss
Onko Itä-Helsingissä mitään? Olis lähempänä
- vihatipunen
Kontulan ostarilla on paljon pubeja. Ja taitaa siellä kai yks "yökerhokin" olla, Venla?
- Varma_junttipillu
Zetor — varma saanti, jos ei laadun suhteen nirsoile. Täynnä vanhempaa ja lihavampaa WT-ämmää täydessä pillunantovalmiudessa. Hei, pillu se on siallakin!
- tautisianaisia
Zetorista saa klamydian ja tippurin - huonolla tuurilla kupankin. Ne naiset on Helsingin tautisimpia.
- kenensyy
tautisianaisia kirjoitti:
Zetorista saa klamydian ja tippurin - huonolla tuurilla kupankin. Ne naiset on Helsingin tautisimpia.
Et voi syyttää muita kuin itseäsi.
- Vieno23
Hei sikamainen vastauksesi meni vessan pytystä alas ! Halaus karjulelle joka röhkii omassa karsinassa haikaillen femakkojen perään Hyvät sinne !
- qazs
Tässä se taas nähdään, miehet menee baariinkin vain pillua etsimään, eli ei mitään tarkoitusta löytääkään vakavasti otettavaa kumppania. Suurimmaksi osaksi naiset menevät baariin löytääkseen miehen kumppaniksi pitemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi. Ei naisia tuollaiset pillun etsijät kiinnosta.
"Suurimmaksi osaksi naiset menevät baariin löytääkseen miehen kumppaniksi pitemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi."
Jos naisilta kysytään niin he vastaavat etteivät ole mitään etsimässä, ainoastaan pitämässä hauskaa kavereiden kanssa.- ätmelssön
"Ei naisia tuollaiset pillun etsijät kiinnosta."
Jos ei kiinnostaisi, kukaan ei saisi pillua ja sen etsiminenkin loppuisi.
Tosiasiassa: juuri taitavimmat ja kokeneimmat pillun etsijät saavat naisia, myös niitä jotka haluaisivat suhteen.
- mies25ss
No kyllä minäkin näin miehenä mieluummin haluaisin ihan oikean tyttöystävän, mutta työn takia jatkuva muuttaminen tekee siitä vaikeaa. Tässä tilanteessa olisi kiva löytää edes halikaveria
- Anonyymi
Kyllä ne halaileeki maksusta.
- Jufuss
Alice, Il Treno, Finos, Rautagrilli, Kamppi, Hamlet, Arkadia, Rocktails, Cafe Metropol ja Old Bakers. Siinä muutamia hyviä.
- vihatipunen
Heh, heh. No Il Treno on kyllä googlen mukaan vielä hengissä, ja sehän on Idässä ja idän baarejahan aloittaja lopunviimeks halusikin tietää.
- vihatipunen
Poppis on kans hyvä paikka. Ja La Tour. Ja mitä näitä nyt on..Aladdin. Bohemia Itiksessä.
- 2minus1
Kaikenlaiset vanhukset nykyään enää pyörii yökerhoissa. Ei nuoret niissä enää liiku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517183Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424992HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002788- 1502103
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331660Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634- 201617
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4001566mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111347Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323