Miksi esim pepsin, pringlesin tai muitten vastaavien tuotteiden makuja ei tuoda Suomeen? Onko tämä joku EU:n tuontikielto joka kieltää että Suomeen ei saa tuoda vaikkapa Fantan tai Pepsin eri makuja. Tämä ei sinänsä minua haittaa mutta haluaisin tietää syyn tähän.
Onko tämä jokin tuontikielto?
9
80
Vastaukset
- TortillaFlat
Ei ole kiellettyjä, kysyntä on se joka ratkaisee. Kaikkia ko tuotteita voi tilata netin kautta. Esim Suomesta saa Pringlessejä 10 eri makua ja Saksasta 13.
- vitunmaahantuojat
Luin joskus jostain että eri maihin tuodaan niitä makuja joista oletetaan sen maan kansan tykkäävän.
Arvaa vituttaako toi mua. Mulla on kokeileva ja erilainen maku kuin suurimmalla osalla suomalaisista jotka haluu vaan syödä makkaraa ja muusia koko ikänsä.- MuusiJaMakkara
Voi hurja, oikein kokeileva maku, miltä se kokeileva maku maistuu? Internet näyttää olevan kuitenkin tuttu, eli älä ruikuta vaan tilaa netistä, kauppoja on tuhansia ja tuhansia. Syökö joku tuttusi makkaraa ja muusia koko ikänsä? Minun ei.
- hahh-hah
MuusiJaMakkara kirjoitti:
Voi hurja, oikein kokeileva maku, miltä se kokeileva maku maistuu? Internet näyttää olevan kuitenkin tuttu, eli älä ruikuta vaan tilaa netistä, kauppoja on tuhansia ja tuhansia. Syökö joku tuttusi makkaraa ja muusia koko ikänsä? Minun ei.
Ottaako koville olla tylsä ihminen? :D
- VtunTampio
Ilmeisesti tosi koville, kerro nyt kuitenkin miltä se kokeileva maku maistuu...
Luuletko todellakin olevasi varustettu jotenkin erikoisella makuaistilla?
Aika moni meistä syö hyvinkin kokeilevast ilman, perunalastu tai limukokeilujakin.
- mentholight
Jos ei Tarastia saa niin pitää tyyttyä Erkkiin.
- jerrytär
Joo minua ärsyttää tämä myös, lähinnä olen kyllä kaivannut noita Ben & Jerry's makuja, joita olisi aivan mahtavia saatavilla ja mitä meillä on: tylsät ja tavalliset, joihin lähes kaikkiin on sotkettu suklaata. Kuvitteleeko ne, että suomalaiset on niin tylsiä luolamiehiä, että niille suklaa on joku erikoisherkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1169899Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki775002Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694812Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73280Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j102478Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071720- 471516
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.541511Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591444Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661372