Löysin peris sen verran hauskan uutisen palstaan liittyen, niin oli ihan pakko ilmoittaa tästä myös sulle.
Oli sitten joku tatuoitu liivimäiseen asuun pukeutunut mies uhkaillut Penetrators MC:n liivijengillä:)))
Mitä luulet, että onkohan tässä ollut luunmurskaaja-Kake, paksuniska-Make vai joku muu Bicky Royal-miehen kavereista:)))))
Onkohan tämä inssi sen sijaan ollut joku Timpan tai Ekin kavereista:))) Ollut varmaan Bicky Royal-mies valmiina lähtemään käymään vierailulla tuolla katsastusasemalla:)))
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082622228290_uu.shtml
Totuus2016: Mies uhkaili liivijengillä
7
206
Vastaukset 7
Odotellaan itse Bicky Royalin vastausta tähän asiaan. Oliko luunmurskaaja-Kaken, Penetraattori-Peten tai jonkun muun kaverisi tytär mokannut inssiajon, kun piti alkaa sua hätiin pyytelemään:)))
Oliko muuten tuo inssi Timpan ja Ekin kavereita:))Haha! Ei vittu mikä tunari. Mä läpäisin ajokokeen kerralla vaikka olen tälläinen pieni suomalainen hinttari. Olisin toki ottanut inssiltä poskeenkin mutta kun sillä oli sellainen valkoinen mikropenis ettei siitä olisi ollut mitään iloa ja se oli niin säälittävä ihonväriltään koko äijä xD
Opetelkaa muijat imemään sitä inssin nysää niin pääsette kokeesta läpi!- Kunnollinen-mies
Tässä samassa kerrostalossa asuu liivijengiläinen joka hakkasi vaimonsa viime yönä. En ennen kiinnittänyt mitään huomioo mutta aamulla kun kävin kaupassa ja se mies tuli alaovella vastaan niin näin sen liivin tekstit ja tajusin että se on helvetin jengiläinen. Iso pitkä mies 185 cm ja sillä on sellainen 165 cm hento nainen.
- mies_86__
Tuskin se uhkailija sentään oli Bicky tai joku sen kavereista. Siinä tapauksessa se tyyppi sieltä autokoulusta tuskin olisi uskaltanut viedä asiaa eteenpäin oikeuteen.
Niin voi tosiaan olla, sillä tuskin olisi tämä autokoulun tyyppi uskaltanut alkaa viemään tota asiaa eteenpäin, jos Bicky tai joku sen kavereista olsi ollut kyseessä:)))
Tai eihän sitä koskaan tiedä, sillä onhan Bickykin joutunut oikeuden eteen ja kertoi tässä ihan vähän aikaa sitten luunmurskaaja-Kaken olevan paraikaa lusimassa:)
- Timppatietää
Timpan kavereita on.
No odotellaan vielä Timpan kommenttia asiaan:)) Timppa on siellä sanonut vaan, että oi-voi voi, kun hänen kaveria on uhattu liivijengillä:))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481220- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11934- 37638
- 73625
- 26441
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30401Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?52392- 23387
- 44377