Käytännön turnoffeja?

esimerkitelämästä

Mitkä on olleet sellaisia asioita, jotka on käytännössä torpanneet jonkun jutun etenemisen? Eli ootte aluksi olleet kiinnostuneita, mutta sitten kiinnostus on loppunut johonkin eli mihin?

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liika_aika

Jos liian kauan aikaa on mennyt ja mitään ei ole tapahtunut katseista pidemmälle.

• heh.heh

Laita itse tapahtumaan :D

• totuuskomissio

Epävakaa kuuppa. Mielenterveyden ja käytöksen ongelmat. Huono seksi. Tavaran pihtaaminen tai seksillä kaupankäynti.

• kunnollinen.moraalinen

Seksiin kuuluu edetä vasta kun mahdolliset turn-offit on selvitetty.

• näinkösemenee
        kunnollinen.moraalinen kirjoitti:

Seksiin kuuluu edetä vasta kun mahdolliset turn-offit on selvitetty.

Eihän se seksuaalinen yhteensopivuus voi välttämättä paljastua ennen sänkyhommia itseään. Ja yhteensopimattomuus sillä saralla on erinomainen syy pistää homma jäähylle.

Moraali lämmittää hyvin yksinäisiä iltoja.

• jlkjlkjlkjlkj

Niin, ei välttämättä, mutta jos toista tuntee ees jonkin verran pintaa syvemmältä, niin voi sanoa, et kestääkö omat halut toisen luonteen kiemurat vai ei, koska siitä se on eniten kiinni. Aivot ovat ihmisen tärkein seksuaalinen elin. Ulkonäkökysymyksissäkin aivot ovat todelliset komppaajat. Jos ei olis näin, niin apina panis vaan ihan mitä tahansa reikää ja mässyttäis vaan päälle tyytyväisenä.

Itelläni suurin turnoff miehen valtapelitaipumukset naista kohtaan. jos näin menee, niin voi unohtaa koko homman sit samantien. Onneksi helppo huomata, kun ei ite pelaile.

• gfd
        näinkösemenee kirjoitti:

Eihän se seksuaalinen yhteensopivuus voi välttämättä paljastua ennen sänkyhommia itseään. Ja yhteensopimattomuus sillä saralla on erinomainen syy pistää homma jäähylle.

Moraali lämmittää hyvin yksinäisiä iltoja.

Ei kai se nyt kovin vaikea ole käydä läpi, millaisesta seksistä kumpikin pitää. Ei siihen kokeilua vaadita. Jos fyysistä yhteensopivuutta tarkoitat, niin kyllä se tappi reikään sopii käytännössä aina (tai jos ei niin on niin poikkeuksellista että senkin tietää kyllä etukäteen).

• Mystique-
        gfd kirjoitti:

Ei kai se nyt kovin vaikea ole käydä läpi, millaisesta seksistä kumpikin pitää. Ei siihen kokeilua vaadita. Jos fyysistä yhteensopivuutta tarkoitat, niin kyllä se tappi reikään sopii käytännössä aina (tai jos ei niin on niin poikkeuksellista että senkin tietää kyllä etukäteen).

Voi käydä läpi tottakai, suusanallisesti. Mutta sekään ei takaa sitä, että seksi sujuisi. On ollut tilanteita, että viestit ja puhelu olleet superkuumia, tapaamisessakin kihelmöi, ja kun päästään siihen odotettuun asiaan.. ei mitään. Ei kipinää, ei nautintoa, mikään ei ole samoin.
        Ja ehkä miehelle seksi on "tappi reikään", naiselle se on sitä kaikkea muuta, mitä sen ohessa tapahtuu, tai ei tapahdu.

• sinkkunainen--

Jos mies ei soita vaikka lupaa tai jos on sovittu joku meno ja mies lähteekin kaverin kanssa baariin.

• Se on usein katsos niin että bros before hoes.

• luottamuskatoaa

Rankka flirtti toisen kanssa, vaikka ei mitään vakavaa olis vielä keskenämme aloitettukaan.

• ToisinSanoen

Jatkuva itsensä kauppaaminen joka puolelle muualle.
        Joku hienotunteisuus ja ymmärrys pitäisi asioista olla.

• Joku33

Naisen ylipaino.

• TiinaKy

Mies laittaa liikaa viestejä. Jos oon vielä pienesti kiinnostunut, niin ei mulla ole energiaa ja aikaa chattailla niitä näitä läpi päivän. Tuollaisen kanssa se pieni kiinnostus voi hävitä kokonaan.
      Haluan toki että viestitellään, mutta ei massiivisesti. Elämässä pitää olla muutakin sisältöä.

• jokotutustutaantaiei

Eli et etsi seuraa tosissasi. Mikset anna heti kättelyssä pakkeja ja sano rehellisesti, että haluat pysyä yksin?

• yhtäpaljonhyvä

Mulla on kans niin, että en etsi ihmistä jolla on tarve liimautua toiseen 24/7 ja joka odottaa jatkuvaa sosiaalisessa valmiudessa oloa. Eli kommunikaation määrän pitää sopia yhteen, se on tärkeä asia.

• jklkjlkjlkjl

Niin mullakin. Itelläkin tulee tosin välillä suurempaa kiinnittymisen tarvetta, mut koitan olla rasittamatta toista sillä. Varmaan somekulttuuri lietsoo myös ylinopeutta kommunikaatioon.

Ite tuun ihan hulluksi, jos joku ihan sama kuka, tekstaa kokoajan, jos vaikka on samana päivänä jopa nähty. Rasittavaa.

Mut tykkään, jos suoraan sanotaan, et hei haluun olla sun kans tai et koska nähdään, eikä mitään kalastelua. Että sillain voi olla raskaasti sitova, kunhan ei oo rassaavasti ylisosiaalinen.

• TiinaKy
        jokotutustutaantaiei kirjoitti:

Eli et etsi seuraa tosissasi. Mikset anna heti kättelyssä pakkeja ja sano rehellisesti, että haluat pysyä yksin?

Kyllä mä pakkeja annan ihan selkeille tapauksille.

Mutta hyväkin tyyppi voi torpeedoida tutustustumisen sillä ettei anna toisella rauhaa tutustua omassa tahdissa. Ei kukaan voi olla valmiiksi ihastunut/rakastunut nettideittiin. Tunne syntyy asteittain. Ei minulla ole koko työpäivää aikaa chattailla nettideitin kanssa. Kyllä mä kerran ja kaksi vastaan päivän aikana, mutta en jokaiseen kilahdukseen. Jos kilahtelee ihan holtittomasti, niin kyllähän siihen väsyy ja alkaa miettimään onko parisuhdekin yhtä aikaa vaativa.

Elikkäs miehet/naiset kohtuudella viestittelyt ja rauha ihastumiselle.

• 4261
        TiinaKy kirjoitti:

Kyllä mä pakkeja annan ihan selkeille tapauksille.

Mutta hyväkin tyyppi voi torpeedoida tutustustumisen sillä ettei anna toisella rauhaa tutustua omassa tahdissa. Ei kukaan voi olla valmiiksi ihastunut/rakastunut nettideittiin. Tunne syntyy asteittain. Ei minulla ole koko työpäivää aikaa chattailla nettideitin kanssa. Kyllä mä kerran ja kaksi vastaan päivän aikana, mutta en jokaiseen kilahdukseen. Jos kilahtelee ihan holtittomasti, niin kyllähän siihen väsyy ja alkaa miettimään onko parisuhdekin yhtä aikaa vaativa.

Elikkäs miehet/naiset kohtuudella viestittelyt ja rauha ihastumiselle.

Ei heti tarvitsekaan olla ihastunut, mutta millä ihmeellä sinä muka tutustut sinä aikana kun et ole toisen kanssa tekemisissä?

Minä olen yhden naisen mies, ja on todella rasittavaa odotella päiväkausia vastauksia, kun se tarkoittaa että samalla on ainakin jossain määrin katkolla kaikista muista mahdollisista naisista, joita voisi löytyä. Mieluummin hoitaisi yhden tapauksen mahdollisimman nopeasti valmiiksi, niin voisi taas elää rauhassa ja vapaana uusiin mahdollisuuksiin.

• tässämuutama

mt-ongemat
      päinvastainen arvomaailma kuin mulla
      ylimielinen käytös

• ätmi136

oluen juonti, koira, lapset, valehtelu, tyhmyys, liian hidas vastailu viesteihin, ehdoton uskovaisuus, liika feminismi...

• Ikis__M

- Paljastuu että naisella onkin "joku" vaikka piti olla vapaa
      - Nainen kertoo että sillä on lapsi/lapsia

• Rahattomuus-non stop mediahässäkkä-huonosti hoidetut hampaat ja yleinen hygienia.......lista on loputon, jos olisi tehtävä kompromissejä, niin karvaton ja luottotiedot omaava voisi tulla kysymykseen.

• petettynytt

Olin hyvin ihastunut erääseen naiseen, kunnes karmea totuus paljastui: hameen alla olikin penis..

• lkdjlksdfjg

Mies halusi esitellä minut alakouluikäisille lapsilleen tyttöystävänään, kun olimme tavanneet vasta pari kertaa. Lapset eivät ole turnoff, mutta into liian aikaiseen esittelyyn on.

• viinamäenmiehet

Alkoholin liikakäyttö. Alussa se pysyi hällä hyvin hallinnassa, mutta kun valloitus oli tehty ja saattoi relata, alko alkoi viedä ihan liikaa. Juteltiin asiasta useampaankin otteeseen muttei siitä ollut mitään apua ja minusta ei ole hoitajaksi, joten lähdin nostelemaan.
      Onneks ei asuta enää samalla paikkakunnalla, sillä se tyyppi meinas alkaa stalkkaamaan.

• yks-riitti

Sama kokemus mullakin. Jotkut on ovelia peittämään sen varsinaisen ongelmansa. Exän kanssa koin todellisen shokin kun se yhtenä päivänä vaan "retkahti" eikä meinannut päästä enää jaloilleen. Sitä ennen oli aivan normaali käytös alkon suhteen. Kun jututin sen kaveria, se vihdoin paljasti, että jätkä on alkoholisti mutta vannotti häntäkin ettei saa paljastaa sitä koskaan minulle.

Uskomatonta, että ihminen tietää olevansa alkoholisti, eikä tee asialle mitään.
        Se riitti mulle. Ja sen jälkeen olen valinnut tarkoin tyypit joita olen lähelleni päästänyt.
        Deekuja, tissuja, piilo- ja tuurijuoppoja on tässä maassa ihan liikaa. Alkoholilla yritetään ratkoa ongelmia siinä missä muualla puhutaan ongelmista mieluummin ammattilaisen kanssa.

• deekujen_alut
        yks-riitti kirjoitti:

Sama kokemus mullakin. Jotkut on ovelia peittämään sen varsinaisen ongelmansa. Exän kanssa koin todellisen shokin kun se yhtenä päivänä vaan "retkahti" eikä meinannut päästä enää jaloilleen. Sitä ennen oli aivan normaali käytös alkon suhteen. Kun jututin sen kaveria, se vihdoin paljasti, että jätkä on alkoholisti mutta vannotti häntäkin ettei saa paljastaa sitä koskaan minulle.

Uskomatonta, että ihminen tietää olevansa alkoholisti, eikä tee asialle mitään.
        Se riitti mulle. Ja sen jälkeen olen valinnut tarkoin tyypit joita olen lähelleni päästänyt.
        Deekuja, tissuja, piilo- ja tuurijuoppoja on tässä maassa ihan liikaa. Alkoholilla yritetään ratkoa ongelmia siinä missä muualla puhutaan ongelmista mieluummin ammattilaisen kanssa.

Mä pidän alkoholisteina myös niitä, jotka juovat joka päivä kaljaa automatiikalla. Otapa se kaurapirtelö pois niiltä tai ehdota ettei osteta ruokakaupasta kaljaa koko viikkoon, niin näät kyllä heti miten megalomaaninen ongelma se lipittäminen on. Moni ei osaa hahmotta sitä, mitä alkoholismi on käytännössä.

• eikö.kunnollinen.kelpaa

Mitäs otit 'kohtuukäyttäjän' etkä kunnon miestä...

• Mies_sanoi_

"Kaikki naiset on samanlaisia".

Selvä, enempää ei tarvitse sanoa.

• Oksettavia

Jos naisella on värikäs/värikkäitä äpäröitä edellisistä suhteista.

• Toi vaatisi jo hieman luonneta ja asenteiden heittoa vessanpönttöön, jos alkais elättämään jotain muijaa ja sen zulimani äpärää :D

• Nella.999

Vain jännämies kelpaa minulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      278
      10429
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      332
      7352
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      1977
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      123
      1731
    5. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1586
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1531
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1191
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      48
      979
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      838
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      762
    Aihe