Onko kukaan tehnyt makarylli pissaa, on muuten hyvä ja toimiva.
Reseptejä voi kirjoitella alle.
Makarylli pissa
11
611
Vastaukset
- AinakinSavossa
Voi, että olet sitten lystikäs savitatti. Oikein makarylli pissaa....kyllä pistää iloksi.
Veikkaan, että sinä saat oikeat reseptit kunnanlääkäriltä.- makaryllipissa
Mitä sekoilet, oletko ihan kunnossa?
Vastatkoon ken tietää.
Tuossa on esimerkkejä, nolottaako?
https://www.google.fi/search?newwindow=1&q=makaronipizza&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwiE_-nk6uTOAhXkbZoKHa5MAjkQvwUIFCgA&biw=768&bih=916 - PasinHerkku
Täytteeksi makarylliä ja kalapuikkoja.
- Voiyhrenkerran
Ei nolota, makarylli pissaa sinulla on korvien välissä, ei missään muualla.
Pasta ja pizza ovat asioita joilla ei leikitä, ei edes savitattimaassa.- makaryllipissa
Ei nolota vaikka olit väärässä?
Osasitko avata lnkkiä edes, mitä siellä lukee?
Teen huomenna kinkku makarylli pissaa.
- vitun_kusimuusi
Makaryllipaska sinä olet, saatanan sönkköturpa vittuaivo. Puutostautinen pissaperse kusipää. SE ON MAKARONIPIZZA, SAATANAN KIRJOITUSTAIDOTON HUORAAJA!!!!
- pissamiess
Hei sinappikone, e on makarylli pissa.
- NagaM
Onko täytteenä pyllimakkaraa..??
- Anonyymi
joskus tehny. ihan paskaa oli.
- Anonyymi
En syö tai juo pissaa, mutta pizzaa syön joskus ravintolassa tai omatekoisena.
- Anonyymi
Ruskean talon touhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482