Kuinka muuttaa tiedostotyyppi Movie Makerissa

Cleavage

Leikkelin haluamani pätkän ja Movie Maker tallensi sen .wlmp -muodossa. Jotenkin olin muistellut olleen mahdollista valita jokin muukin tiedostomuoto...

Onko jotain helppoa tapaa muuttaa klippi takaisin .mp4 muotoon?

9

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhakeohjelma

Tää on tätä Microsoftin nykypolitiikkaa. Niin perseestä!
      Turhake ohjelmia !

Julkaise valinta, vai pitääkö sekin ostaa erikseen nykyään? Mutta silti.. Niin paska ohjelma kuin voi olla!
      Kuvanlaatu onnetonta. äänet paskat

Ilmaisohjelmat.fi löytyy parempia!

• Kakkalaatuun

Samaa mieltä, Movie Makerilla vain pilaa vidoeonsa.

• Kummallista_on

Mistä se johtuu, että minun Windows-7 elokuvatyökalu tekee Mp4?
        Alkuperäinen on MOV.
        Haiskahtaa taas näiltä linukshihhulien propagandalta.....†

• Paljonkokeillut

Kerran kokeilin ja viimeisen kerran. Laatu huononee, on ohjelmia jotka toimii.

• Cleavage

Kiitos vastauksista. Se oli yllätys, että laatukin huononee. Täytyy siis etsiä toinen ohjelma tilalle.

Onko muuten ehdotuksia mahdollisimman helppokäyttöisestä (siis lähinnä klippien teko YouTube -videoista ja tallentaminen VLC media playerin ymmärtämään muotoon)?

• VideoToVideo

http://www.videotovideo.org/
        Tuo on oikeasti ilmainen konvertteri, osaa käsitellä suurta määrää formaatteja, eikä sisällä mainoskrääsää.
        Onnistuu myös yksikertainen leikkely.

• KDENLIVE

KDENLIVE

• dirtyd

Kummallista. Minun Movie Makerin tallennusvaihtoehdot (eli kun laitan sen tekemään valmista elokuvaa) ovat MPEG-4/H.264-videotiedosto ja Windows Media Video-tiedosto. Jälkimmäisen tiedostopääte on .wmv. Olen käyttänyt jälkimmäistä vaihtoehtoa koska laatu pysyy parempana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe