Kamuttaja. Miksi poistatit sen avauksen

voiotkokertoa

missä sinua kehuttiin monipuolisimmaksi Lieksassa koskaan eläneeksi henkilöksi kun ei siinä mitään valetta tai haukkumisia ollut. Perusteluna on se, että tuskin kukaan muu lieksalainen on koskaan harrastanut haukoilla metsästämistä tai luennoinut jenkeissä korkea-arvoisille henkilöille kansojen historiasta. Ja kaikkea muuta erikoissta mitä olet tehnyt.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiotkokertoa

On tuolla ketjuissa paljon pahempaakin herjaa sinusta, ihan avauksena jopa mutta niitä et ole poistattanut !!! Mikä siinä jonka poistatit oli niin erityisen pahaa, voisitko kertoa, eikö sinua saa kehua, haukkuako pitäisi?

• En osaa vastata alotuksen kysymykseen, mutta voin kertoa, että minä en ole koskaan poistattanut minua koskevia tai omia aloituksiani. Joku lukijoista on poistattanut useita minun tekemiäni aloituksia, vaikka niissä ei ole koskaan ollut mitään sääntöjen vastaisuutta. Olen joskus maininnutkin, etten koskaan herjaa, moiti, arvostele, tai nimittele ketään. Ehkä asiallisuus on jollekin liikaa Lieksan palstalla. Asiattomat aloitukset ja viestit ovat pysyviä ja ylläpidon suojeuksessa.

• Sen voin sanoa kirkkain silmin, ettei minulla ole mitään tekemistä poiston kanssa.
      En ole pyytänyt, enkä tiedä kuka on pyytänyt.
      En ole koskaan pyytänyt yhdenkään minua koskevan kirjoituksen poistoa, en loukkaavienkaan.

• KamuttajanMummo

Vale vale valehtelija valehtelee vale pop.

• Sen vielä korjaan aloittajalle, etten sanonut itse harrastaneeni haukoilla metsästystä, luehan tarkemmin ja ajattele mitä sanomani tarkoittaa.

Poistoon ei minulla ole osaa eikä arpaa.

• eikunheikun

Ei ylläpito mitään muuten poista jos ei rekattu nikki itse pyydä.

• enkä.rekkaa

Kyllä poistaa. En ole rekattu ja olen saanut monta rasse ja perisavausta pois.

• sinäsanotniin

"etten sanonut itse harrastaneeni haukoilla metsästystä, luehan tarkemmin ja ajattele mitä sanomani tarkoittaa."

Lue ite vaan, kyllä siinä niin seisoo että sinä ite.

• Onks.sul.joku.häiriö
        sinäsanotniin kirjoitti:

"etten sanonut itse harrastaneeni haukoilla metsästystä, luehan tarkemmin ja ajattele mitä sanomani tarkoittaa."

Lue ite vaan, kyllä siinä niin seisoo että sinä ite.

Kerron vielä sen, että Suomessa erittäin harvinaisella haukkapyynnillä olen myös joskus saanut saalista (fasaaneita).
        Tämä on kopio hänen sanoistaan 29.8

Etkö tajua suomen kieltä.
        Hän on ollut haukkapyynnillä mukana ja saanut siellä jotain, mutta ei sano itse pyytäneensä haukoilla. Kamuttaja on niitä miehiä jota täytyy lukea tarkemmin ja ajatella mitä sanoo eikä keksiä omiaan jos ei satu ymmärtämään.
        Mites nyt vääristelet kun kävin kopsaamassa hänen alkuperäisen sanontansa???

• näin-suomeksi

"olen myös joskus saanut saalista"

Noin sanotaan silloin kun ITSE on saanut saalista. Jos minä sanon, että "kävin tuossa joella kalassa ja sain saalista" niin ei kai sitä saalista silloin kukaan muu ole saanut ja lahjoittanut tai myynyt sitten minulle niitä kaloja.

Opiskele suomee jos olet mamu/matu, höh !

• näin-suomeksi
        näin-suomeksi kirjoitti:

"olen myös joskus saanut saalista"

Noin sanotaan silloin kun ITSE on saanut saalista. Jos minä sanon, että "kävin tuossa joella kalassa ja sain saalista" niin ei kai sitä saalista silloin kukaan muu ole saanut ja lahjoittanut tai myynyt sitten minulle niitä kaloja.

Opiskele suomee jos olet mamu/matu, höh !

Lisätään vielä toinen juttu. Muija sanoo olleensa marjassa ja saaneensa 10 litraa puolukoita niin miten jokainen suomalainen ajattelee, hänkö itse ne poimi vai joku toinenko?

• hirvvii
        näin-suomeksi kirjoitti:

Lisätään vielä toinen juttu. Muija sanoo olleensa marjassa ja saaneensa 10 litraa puolukoita niin miten jokainen suomalainen ajattelee, hänkö itse ne poimi vai joku toinenko?

Minäkin olen ollut joka syksy hirvimetsällä ja saanut aina hirvenlihaa yli oman tarpeen. Ai niin en ole itse ampunut yhtään hirveä. Miten tämän selität vai valehtelenko?

• näinsevainon
        hirvvii kirjoitti:

Minäkin olen ollut joka syksy hirvimetsällä ja saanut aina hirvenlihaa yli oman tarpeen. Ai niin en ole itse ampunut yhtään hirveä. Miten tämän selität vai valehtelenko?

Jos sanot olleesi hirvimetsällä ja saaneesi saalista, kuten Kamuttaja sanoo, niin tietenkin valehtelet. Jos sanot vain saaneesi lihaa niin se on jo ihan eri sanonta.

• tutki.ja.tajua.nyt
        näinsevainon kirjoitti:

Jos sanot olleesi hirvimetsällä ja saaneesi saalista, kuten Kamuttaja sanoo, niin tietenkin valehtelet. Jos sanot vain saaneesi lihaa niin se on jo ihan eri sanonta.

Yrität viilata pilkkua väärästä kohtaa. Jos on ollut yksin niin silloin on Niinkuin Sinä sanot, mutta jos on ollut ryhmän mukana silloin on Niinkuin Kamuttaja sanoo. Se on puhuttua kieltä jota metsästäjät käyttää.

• kysyniinopit
        tutki.ja.tajua.nyt kirjoitti:

Yrität viilata pilkkua väärästä kohtaa. Jos on ollut yksin niin silloin on Niinkuin Sinä sanot, mutta jos on ollut ryhmän mukana silloin on Niinkuin Kamuttaja sanoo. Se on puhuttua kieltä jota metsästäjät käyttää.

Jos on haukkapyynnillä vain mukana pyörimässä niin silloin ei voi sanoa saaneensa saalista. Mene kurssille Finnish for foreigners ja kysy opelta.

• mettästäjä
        kysyniinopit kirjoitti:

Jos on haukkapyynnillä vain mukana pyörimässä niin silloin ei voi sanoa saaneensa saalista. Mene kurssille Finnish for foreigners ja kysy opelta.

Luuletko että metsästäjät ovat mamuja? Heillä on oma slanginsa ei tarvitse mamujen kielioppia tunkea heille.

• Ei poistopyyntöön tarvitse olla rekisteröity nimimerkki.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      517
      1580
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe