Ei voi kuin nauraa näille Kemin kommareille

olette.idiootteja

kun suurin ongelma on joku mitätön Odin-järjestö, joka ei siis itse toiminnassaan ole aiheuttanut mitään ongelmia kaduilla. Odin on ajan ilmiö, ei mitään kummallista, ja toiminta varmaan hyytyy. Mutta vasureilla on nämä huuhaa-ongelmansa.

Sen sijaan anarkistien toiminta ei hyydy, eikä mamujen.

Turussa hurja viikonloppu: Kaksi raiskausepäilyä, ahdisteluja ja pahoinpitelyjä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082922236389_uu.shtml

14

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kfkfkfkfkfkfif

      Toivottavasti ootilaisten tekemät rikoksetkin hyytyy.

      • Onko sua joku ootilainen panne perseeseen, kun joka viestissä niistä hoet?
        Sattuko? Tsi,tsi,tsih, hih hiii!


      • oioioioioioi
        Unnah_Anumemah kirjoitti:

        Onko sua joku ootilainen panne perseeseen, kun joka viestissä niistä hoet?
        Sattuko? Tsi,tsi,tsih, hih hiii!

        Noilla punikeilla on pakkomielle odineista, kertoo älyn puutteesta myös.


      • Nfkfkskskskjddjjd

        Jotenkin vaan tulee monenlaisista rikoksista heti ooti-pullukat mieleen. Mistähän mahtais johtua?


      • Ahahhaahaaa

        Johtuu suvakkiraasun sokeasta uskosta juhlapaikanhakijoiden tuhannen ja yhden yön satutarinaturinoista.


      • sdfgasdfgsdfg
        Unnah_Anumemah kirjoitti:

        Onko sua joku ootilainen panne perseeseen, kun joka viestissä niistä hoet?
        Sattuko? Tsi,tsi,tsih, hih hiii!

        Ei ole pannut, mutta enpä ihmettelis jos noinkin kävis. Toisaalta olishan persepanokin parempi vaihtoehto kuin naisten sairaalaan pieksäminen, joka tuntuu olevan Odinilaisten suosituinta ajanvietettä.


      • media-hyysää
        Nfkfkskskskjddjjd kirjoitti:

        Jotenkin vaan tulee monenlaisista rikoksista heti ooti-pullukat mieleen. Mistähän mahtais johtua?

        Jos media kertoisi vaihteeksi näiden anarkistien rikoksista ja rikostaustasta, niin mitäs sitten?


    • Tourism.rules

      Eniten häiritsee se, että natsipartiot karkoittavat turistit ja muokkaavat Kemin imagoa vastenmieliseen suuntaan. Turismi on ollut jo vuosikymmeniä ainoa kasvava elinkeinohaara Meri-Lapissa. Kukaan ei halua tulla lomalle kaupunkiin, jossa häiriköivät univormupukuiset humalaiset natsit.

      • Turvapaikkaturismi

        Natsipartioita oli viimeksi 1940-luvulla.
        Nykyisin on vain geelitukkaisten juhlapaikanhakijoiden laumoja.


      • Ahhahahahhaha

        Miksi kutsua surkeiden pikkurikollisten joukkoa natsipartioksi?


      • Ohhohoohoohoo

        Katos siksi ku yritetään johtaa pois keskustelut näistä aavikon vieraitten edesottamuksista, tämä olis jokapäiväistä ilman Soldier Of Odineita: Poliisi: Kuusi epäiltyä ahdistelutapausta tutkinnassa - nuoria naisia kosketeltu.


      • voe.voe
        Ahhahahahhaha kirjoitti:

        Miksi kutsua surkeiden pikkurikollisten joukkoa natsipartioksi?

        Todennäköisesti suurimmalla osalla siitä porukasta, ei ole mitään rikollista taustaa. Mutta mediahan on näyttävästi retostellut sitten näillä muutamilla ooteilla joilla sitä on.

        Väkisin on haluttu leimata ooteja, että muslimien sikailut unohdettaisiin.


      • asdfgasdfgs
        Ahhahahahhaha kirjoitti:

        Miksi kutsua surkeiden pikkurikollisten joukkoa natsipartioksi?

        Miksi natseja ei saisi kutsua natseiksi? Miksi natsia hävettää olla natsi?


    • hehhehhee

      On ne ootinin potilaat surkeita tapauksia kun jaksaa vain valittaa koko ajan. Aloituskin lienee kyseisen homoklubilaisen kirjoittama.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe