Oikeasti tuoretta lohta

Helppoakunosaa

Miksette hyvät ihmiset kalasta lohia itse? Uusavuttomat..
Mä en ole kaupasta ostanut yhtään lohta, ei muuta kuin vaappua tai lippaa veteen ja aina on oikeasti tuoretta kalaa pöydässä. Kaupasta ostettu kala on pyydetty aikaisintaan 2 päivää sitten... Ei tarvii pelätä antibiotteja.

9

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippuri-Tiina

      Ööö, ehkä siksi kun me kaikki emme asu Tenon varrella.

    • vitoskokki

      Helppoakunosaa, taidat lippaasi uittaa jossain saviprutakossa kasvattikalaa narraten?

    • vegaanikalastaja

      En kasvissyöjänä voi syödä petokaloja. Siksi en lohta kalasta.

    • pari_syytä

      Ei ole venettä , kalastusvälineitä, autoa, fileerausveistä. Tulee aika paljon halvemmaks ostaa kaupasta kun investoida noihin.
      Nyt muuten ostinkin ahvenia kauppa autosta, tänään pyydettyjä.
      Enkä muutekaan pelkää antibiotteja kuuri on päällä.

      • aikallista

        Paljonpa oli ahvenfileen kilohinta?


      • pari_syytä
        aikallista kirjoitti:

        Paljonpa oli ahvenfileen kilohinta?

        18.90 .. eli siis siedettävä ja jonkun paikallisen kalstajan "sivubisnes". On hyvää kun pannulla paistaa voissa


      • aikallista
        pari_syytä kirjoitti:

        18.90 .. eli siis siedettävä ja jonkun paikallisen kalstajan "sivubisnes". On hyvää kun pannulla paistaa voissa

        On varmasti hyvää. Mielummin tuon maksaa ahvenesta kuin Norjan lohesta 15 euroa kilolta.


    • Teenmitäosaan

      Käytkö sinä avaaja ollenkaan töissä?

      En minä jaksa töiden jälkeen mennä kalaan. Viikonloppuna sienestän, siivoan huushollia, haravoin pihaa, pesen pyykkiä, laitan ruokaa ja sitä paitsi asun meren rannalla, niin että kyllä täällä kalastajia piisaa ja tuoretta kalaa saa joka päivä.
      Minä teen töitä aivoillani, tehkööt ne käsillään, jotka haluaa.

    • AnttooranUkko

      Ei minulla ole varaa syödä lohta lainkaan, syömme eukon kanssa kuhaa koska se on halpaa. Käyn lähes päivittäin kalassa, olen tänäkin vuonna saanut salakkasyötillä varustetuilla pohjaongillani yhteensä liki 100 kiloa kuhaa. Tuo pohjaonki on halpa tapa kalastaa ja ne vähät kulut vielä laskee kun myy osan saaliista naapureille. Kuhasta saa kohtalaista ruokaa, esim. paistettu kuha suppilovahvero/kermakastikkeessa ja pottumuusi on meidän perheen halpaa herkkua, siihen on tyytyminen kun elää pienellä eläkkeellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe