Ihastus lähti entisen vakiopanon matkaan.

huonostikävi

Eli tutustuin tässä kesän aikana yhteen naiseen. Meillä oli aivan pirun kivaa ekasta tapaamiseta lähtien. Ihastuminen oli molemmin puolista koko ajan . Tällä naisella oli ollu vuoden ajan säätöä sellasen jätkän kaa joka ei kuitenkaan halunnut kuin p*llua. Tää mun ihastus ois halunnu muutaki mutta oli päättänyt jo unohtaa tän jätkän ku tulin kuvioihin. Mutta tää ihastus päätti vielä kerran mennä tapaan sitä panoa siinä mielessä ettei kellekkään jäis huonot fiilikset. Sitte tää pano päättääkki että rakastaa sitä mun ihastusta yhtäkkiä. Mää muutuin heti saman tekeväksi ihan yhdessä illassa. Toivon salaa että tää sen pano ei ois tosissaan vaan pelais jotain peliä. Oon ihan maassa tän takia. Ei tollasta naista oo ennen mun tielle sattunu ja tekisin mitä vaan että saisin hänet takasin

8

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joojoo-o

      Jos asut vantaalla, puhu sille naiselle

    • alottaja

      En asu vantaalla mutta joooo-o ei tässä enään mikään auta, toinen oli parempi ja jäin kakkosesksi. Ärsyttää vaan ku tää jätkä vuoden ajan kohdellu miten sattuu tätä mun ihastusta ja nyt ku se oli melkeen unohtanu sen niin tää oli alkonu vannoon rakkauttaan sitä mun ihastusta kohtaan.

      • Panonjonkatiedän

        No jos se sattuu olemaan mun ukko joka käy panonsa tykönä niin älä huoli kyllä se lopettaa sen ajanmyötä. Tokihan se kertoo sille kuinka rakastaa sitä. Onhan se pitemmän aikaa sen uskonut. Tulee sitten sun luo kun saa taas todellisuuden nähdä. Eikä mun ukko ota eroa joten odottele rauhassa tulee se takaisin kun on taas saanut tarpeekseen ja mahdollisuuden jonka taas saanut ja uskoo siihen paskaa mitä kertoilee sille.


      • Lyytikkä

        Itellä tapahtu ihan samanlainen kuvio, mutta olin se tyttö.
        Päätös oli tosi paskamaista tehdä, ja edelleen välillä mietiskelen mitä mun ja sen uudemman ihastuksen jutusta ois voinu tulla, mikäli oisin siihen päätyny. Toisaalta miettisin asiaa varmaan toisinkinpäin.
        Loppujen lopuks kuitenkin itellä päätökseen vaikutti se, että vuodessa oli tunteita ehtiny kehittyä jo niin paljon tätä toista kohtaan, että vaikee sitä rakkaudentunnustusta oli sivuuttaa.
        Missään nimessä kysymys ei kuitenkaan ainakaan itellä ollu siitä, että tää toinen ois ollu jotenkin parempi. Tuskin sunkaan ihastukses asiaa niin ajattelee:/


    • opitästämies

      Hei, älä ikinä lähde noihin mukaan.

      Jos naisella on tollainen räkäinen vakipano, niin NAINEN EI OLE SEN ARVOINEN.

      Naista kiinnostaa tuon miehen mulkku ja se on kytköksissä siihen mulkkuun.

      Sinä olin jo alun alkaen kakkosvaihtoehto ja satutit itseäsi ihan omaa tyhmyyttäsi.

    • alottaja

      No eipä taida olla sun ukkos.. Mutta niin ei tää tyttö tosiaankaa ole munan perässä juoksia.. alentu seksisuhteeseen sen jätkän kaa vaa siksi ku ei muuhun kelvannu.. no sitte tulin minä kuvioihin ja se ois oikiasti halunnu kahtoa miten mun kans yhteiselo lähtis sujumaan. Hyvinhän meillä meniki siihen asti ku sen pano päättiki rakastaa sitä. Kai ovat jo onnellisesti yhesäj joten en jaksa vaivata päätäni sen enempää. Se ois vaan, ollu kaikin puolin täyellinen emäntä mulle. Oon 25v ja naisia on tullu ja menny mutta ei kenenkää aikasemman kaa oo ollu samanlaista hyvää tunnetta mitä oli tämän yhen kaa. Saa nähä tuleeko koskaan enään parempaa mun tiellä vastaan

    • totuustästä

      Ei se ois mennyt sen expanon luo, jollei sillä ois ollu tunteita sitä kohtaan. Ois laittanu vaikka viestiä muuten. Tämä panomies on varmaan taitava uskottelija ja tietysti sanoi nyt rakastavansa sitä muijaa, jotta sai ryöstettyä sen sulta. Kohta varmaan kyllästyy taas siihen ja tyttöraukkaa viedään kuusnolla. Tsemppiä! Etsi uus tyttö.

    • alottaja

      Juu sano ettei tajunnu että vois vielä olla tunteita sitä panoansa kohtaan.. kuiteski oli kokoajan rehellinen mulle kaikesta ja näin. Ja mistä sitä tietää vaikka se pano rakastaiski sitä ihan aidosti, sitä vaan en ymmärrä miksi piti vuoden verran vaan jahkailla.. voipi olla että tää jätkäki pitää vaan varalla tätä muijaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe