Miksei siihen voi pelikohdeta pelaava lopputulosta?
Nettipelissä voi valita lopputuloksen, esim. 2 - 3, uudistuneissa pitkävetokupongeissa se ei onnistu ja on pyydettävä kassaa näppäilemään lopputulos manuualisesti koneelta, jonka jotkut tekevät nopeasti, toiset hitaasti, voi mennä 5 minuuttiakin, ollut pohjanoteetaus eräässä alepassa.
Sitten mun pitää näille selittää että miksi en täytä kupongile lopputulosta ja vastattava ettei sitä mahdollisuutta ole olemassa, lopputulosta ei pääse pelaamaan muuten kuin että kassa valitsee lopputuloksen.
Eräässä toisessa alepassa sain hitaan palvelun lisäksi vihamielisyyttä kassalta osakseni kun huomasin että antamani rivi poikkesi saamastani rivistä, eli tekevät toisinaan itse lisärivejä, joten tarkkana saa olla.
Loton he osaavat antaa sutjakkaasti pyytäessä mutta tulosvetokohteita pelatessa esiintyy hitautta ja aika usein pahoittleua osaamattomuudesta tai töykeällä äänen sävyllä kysymys miksen ole täyttänyt kuponkia itse? Luulevat että kiusallani pyydän heitä näpyttelemään sen vaikutelman tuosta on saanut.
Mikä on veikkauksen selitys asiaan ettei kupongille voi laittaa lopputulosvalintaa vaan siihen n voi laittaa pelikohteen ja panoksen ja sen jälkeen viedä se usein vastentahtoisen tai osaamattoman " asiakaspalvelijan " lopputäytettäväksi: Lopputulos 2 - 3, kiitos.
Sitten se voi alkaa, usein kyllä asia hoituu nopeastikin mutta on myös näitä paljon, jotka eivät osaa ja pyytävät " äitiä tai isää apuun."
Veikkauksen pitkävetokuponki
5
1044
Vastaukset
- IsoKivesJack
Kuinka pienet nyytit sulla on?
- Ähähähhää
Melkoinen nero täytyy olla, jos saa pelattua tulosvetoa pitkävedon kupongilla.
- TuuVittuNaamaasAukoon
Kokeilepa etsiä lisäkohteet miinus 1 tai plus 1 kohteilla paskakertoimilla!
Olisitpa nyt kanssani Fritzin rakentamassa salahuoneesaa niin pistäisin sun äänijänteisiin liikettä! Se Itävallassa tytärtään panneen Fritsin kämpää meinaan !
- Viisas55
Alepassa olen myyjää opettanut ja hyvin toimii! Mutta älkää menkö yhdellekään r-kioskille! Ne on täynnä IDIOOTTEJA ja odotan päivittäin koska se ROSKALÄÄVÄ menee konkurssiin! Yrjöttää pelkkä ajatuskin !
- Hjfghhu
R-kioski YRJÖTTÄÄ JOTEN PAINUKAA VITTUUN!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808