Onko täällä muita hulluja kuten minä:
- ahdistuu kun tiedostaa oman tyhmyytensä
- pitää samalla kuitenkin itseään helvetin älykkäänä. (Nämä kaksi ominaisuutta tasapainottavat)
- pystyy tekemään vain kiinnostavia asioita. Kaikki muu on tuskaa
- ei uskalla mennä mensan testiin koska pelkää tuloksen olevan jotain hyvin keskinkertaista
- uskon kyllä edelleen olevani älykkäämpi kuin suurin osa
- mutta tuskinpa kun en akateemisestikkaan pärjää
- onpa vaikeaa myöntää ettei pärjää akateemisesti
- pärjäisin varmasti jos tekisin jotain sen eteen
- ei ehkä oikeasti kiinnosta?
Mikä olen?
Muita sekopäitä?
4
86
Vastaukset
- Löytyy
Mä tiedä mut kysyn olisitko mieluummin viisas vai älykäs? Älykkäillä voi olla hyvin pahoja ominaisuuksia noin muita ajatellen, tai ovat juuri siksi raa´an älykkäitä, viisaat ovat useimmiten ns. hyviksii.
- ProfX
Minä ainakin olen ihan hullu
- ahdistuu kun tiedostaa oman tyhmyytensä - Joo, kyllä usein ahdistaa
- pitää samalla kuitenkin itseään helvetin älykkäänä. (Nämä kaksi ominaisuutta tasapainottavat) - Joo, huippuälykäs silti olen
- pystyy tekemään vain kiinnostavia asioita. Kaikki muu on tuskaa - No jaa, suurimman osan aikaa ei tule tehtyä mitään järkevää
- ei uskalla mennä mensan testiin koska pelkää tuloksen olevan jotain hyvin keskinkertaista - Mensan testissä jäin kahden pisteen päähän jäsenyydestä
- uskon kyllä edelleen olevani älykkäämpi kuin suurin osa - Aivan samoin
- mutta tuskinpa kun en akateemisestikkaan pärjää - Tohtriksi olen väitellyt ja professorina työskentelen
- onpa vaikeaa myöntää ettei pärjää akateemisesti - Itse asiassa olen alkanut tajuta ettei minusta ole professoriksi, rahan huoraaminen yrityksiltä ei ole sitä minkä takia ryhdyin akateemiselle uralle
- pärjäisin varmasti jos tekisin jotain sen eteen - Joskus ajattelen samoin
- ei ehkä oikeasti kiinnosta? - Yhä vähemmän kiinnostaa mikään nyt kun on nähnyt ja kokenut Suomen yliopistojen akateemisen alasajon
Mikä olen? - En tiedä Paljon on yhteistä kanssasi!
Muutamassa kohdassa lievähkö ero, muuten tunnustan
Mutta hei, ei nuo kriteerit hulluksi tee! Hulluksi tekee se, ettei
ymmärrä itsestään noin paljon - oli puutteellisuuksia tai etuja.
Näet, hullun maailma on vääristynyt, hullulta ei voi odottaa
realistista minäkuvaa tahi maailmankuvaa - by definition.
Ihmiset ovat harhaisia, dementikkoja, neurootikkoja,
bipolaarisia kaikesta ahdistuvia olentoja - normaaleja sellaisia!
Sinun pitää ymmärtää ero: Hullu ei tee eroa tämän "normaalin"
todellisuuden ja unen välillä - hullun todellisuus on vääristynyt,
mitä ahdistuneilla, bipolaareilla yms. EI OLE.
Silti, jos pahalta tuntuu, niin lääkärin aika nopeasti vaan,
kyllä he ymmärtävät, heidät on koulutettu siihen- Nkkkifyi
Olet kani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6468736Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603366Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301395
- 341385
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66979