Onko täällä muita hulluja kuten minä:
- ahdistuu kun tiedostaa oman tyhmyytensä
- pitää samalla kuitenkin itseään helvetin älykkäänä. (Nämä kaksi ominaisuutta tasapainottavat)
- pystyy tekemään vain kiinnostavia asioita. Kaikki muu on tuskaa
- ei uskalla mennä mensan testiin koska pelkää tuloksen olevan jotain hyvin keskinkertaista
- uskon kyllä edelleen olevani älykkäämpi kuin suurin osa
- mutta tuskinpa kun en akateemisestikkaan pärjää
- onpa vaikeaa myöntää ettei pärjää akateemisesti
- pärjäisin varmasti jos tekisin jotain sen eteen
- ei ehkä oikeasti kiinnosta?
Mikä olen?
Muita sekopäitä?
4
71
Vastaukset
- Löytyy
Mä tiedä mut kysyn olisitko mieluummin viisas vai älykäs? Älykkäillä voi olla hyvin pahoja ominaisuuksia noin muita ajatellen, tai ovat juuri siksi raa´an älykkäitä, viisaat ovat useimmiten ns. hyviksii.
- ProfX
Minä ainakin olen ihan hullu
- ahdistuu kun tiedostaa oman tyhmyytensä - Joo, kyllä usein ahdistaa
- pitää samalla kuitenkin itseään helvetin älykkäänä. (Nämä kaksi ominaisuutta tasapainottavat) - Joo, huippuälykäs silti olen
- pystyy tekemään vain kiinnostavia asioita. Kaikki muu on tuskaa - No jaa, suurimman osan aikaa ei tule tehtyä mitään järkevää
- ei uskalla mennä mensan testiin koska pelkää tuloksen olevan jotain hyvin keskinkertaista - Mensan testissä jäin kahden pisteen päähän jäsenyydestä
- uskon kyllä edelleen olevani älykkäämpi kuin suurin osa - Aivan samoin
- mutta tuskinpa kun en akateemisestikkaan pärjää - Tohtriksi olen väitellyt ja professorina työskentelen
- onpa vaikeaa myöntää ettei pärjää akateemisesti - Itse asiassa olen alkanut tajuta ettei minusta ole professoriksi, rahan huoraaminen yrityksiltä ei ole sitä minkä takia ryhdyin akateemiselle uralle
- pärjäisin varmasti jos tekisin jotain sen eteen - Joskus ajattelen samoin
- ei ehkä oikeasti kiinnosta? - Yhä vähemmän kiinnostaa mikään nyt kun on nähnyt ja kokenut Suomen yliopistojen akateemisen alasajon
Mikä olen? - En tiedä Paljon on yhteistä kanssasi!
Muutamassa kohdassa lievähkö ero, muuten tunnustan
Mutta hei, ei nuo kriteerit hulluksi tee! Hulluksi tekee se, ettei
ymmärrä itsestään noin paljon - oli puutteellisuuksia tai etuja.
Näet, hullun maailma on vääristynyt, hullulta ei voi odottaa
realistista minäkuvaa tahi maailmankuvaa - by definition.
Ihmiset ovat harhaisia, dementikkoja, neurootikkoja,
bipolaarisia kaikesta ahdistuvia olentoja - normaaleja sellaisia!
Sinun pitää ymmärtää ero: Hullu ei tee eroa tämän "normaalin"
todellisuuden ja unen välillä - hullun todellisuus on vääristynyt,
mitä ahdistuneilla, bipolaareilla yms. EI OLE.
Silti, jos pahalta tuntuu, niin lääkärin aika nopeasti vaan,
kyllä he ymmärtävät, heidät on koulutettu siihen- Nkkkifyi
Olet kani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412431Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891964Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1091457Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141351Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01052Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat21993- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63855- 43802