On jotenkin huvittavaa seurata miten paljon ateistit ja muut esim kirkkoon kuulumattomat ovat käyttäneet viime aikoina palstatilaa sihen miten tärkeää homoille on saada kirkkohäät :D
Ei jää paljon epäselväksi mikä tässä asiassa nyt on se ydinkohta .........
Miksi kirkkohäät on ateisteille niin tärkeitä
13
<50
Vastaukset
- eivaantepsi
He ajattelee ttä kristillisyys loppuu jos he saa kirkkolaitoksen laimennettua vettä kaatamalla silloin tällöin viinin joukkoon
- ateistit.tyhjiä
Miksi yleensäkin ateistit matkivat kristittyjä? Mikäs se rippikoulun korvikeleirikin on missä lapsille opetetaan vasemmistolaista elämäntapaa?
Vasemmistolaisuus on silti kiljuuna kertaa parempi kun minkään luokan hihhulointi/huuhaa jumaluuksiin uskominen: se perustuu ihan oikeasti olemassa oleviin asioihin toisin kun uskontohihhulointi.
- KTS--
MrMorden_ kirjoitti:
Vasemmistolaisuus on silti kiljuuna kertaa parempi kun minkään luokan hihhulointi/huuhaa jumaluuksiin uskominen: se perustuu ihan oikeasti olemassa oleviin asioihin toisin kun uskontohihhulointi.
Noin puhuu kunnon kommunisti, HYVÄ!
>> Ei jää paljon epäselväksi mikä tässä asiassa nyt on se ydinkohta ......... <<
No kerro jos tiedät. Etpä taida tietääkään.- etkömukatiedä
Ydinkohta on kirkon ja kristittyjen hajonta. Ei mikään homojen liittoasia
etkömukatiedä kirjoitti:
Ydinkohta on kirkon ja kristittyjen hajonta. Ei mikään homojen liittoasia
Muista en tiedä, mutta itse toivon kirkon menettävän jäseniä ja sitä kautta yhteiskunnallista valtaansa. Tuo tasa-arvoinen avioliittolaki ja kirkko sattui sopivasti eli voisin kuvitella pienen konservatiivisen vähemmistön jättävän kirkon, kunhan muutama miespari on vihitty kirkossa.
Pelkään, ettei konservatiiveilla tosin ole rohkeutta kuin uhkailla kirkosta eroamisella.- sinäsensanoit
qwertyilija kirjoitti:
Muista en tiedä, mutta itse toivon kirkon menettävän jäseniä ja sitä kautta yhteiskunnallista valtaansa. Tuo tasa-arvoinen avioliittolaki ja kirkko sattui sopivasti eli voisin kuvitella pienen konservatiivisen vähemmistön jättävän kirkon, kunhan muutama miespari on vihitty kirkossa.
Pelkään, ettei konservatiiveilla tosin ole rohkeutta kuin uhkailla kirkosta eroamisella.No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi
sinäsensanoit kirjoitti:
No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi
Et taida vielä aavistaakaan, kuinka pieni pieni voi ollakaan. Mutta siinä olet oikeassa, että kyllä teille loppu tulee. Denialismi ei nyt vaan jaksa kiinnostaa kuin yhä harvempia.
- mitäseteillekuuluu
sinäsensanoit kirjoitti:
No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi
Mitä se luulis kirkkoon kuulumattomille kuuluvan, mitä siellä kirkossa tapahtuu. Jokainen seurakunta, yhdistys, puolue voi lainpuitteissa itse määrätä tehtävästään ja tarkoituksestaan.
- räyh-röy-räyhikselle
mitäseteillekuuluu kirjoitti:
Mitä se luulis kirkkoon kuulumattomille kuuluvan, mitä siellä kirkossa tapahtuu. Jokainen seurakunta, yhdistys, puolue voi lainpuitteissa itse määrätä tehtävästään ja tarkoituksestaan.
Niin kauan kun kirkko ja valtio ovat yhtä kirkon tekemiset kuuluu jokaiselle veronmaksajalle.
- mitäseteillekuuluu
räyh-röy-räyhikselle kirjoitti:
Niin kauan kun kirkko ja valtio ovat yhtä kirkon tekemiset kuuluu jokaiselle veronmaksajalle.
Suomessa kirkko ei ole valtion kirkkoa.
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/85BBFB4816F713BEC2256FEA003A7232 sinäsensanoit kirjoitti:
>> No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. <<
Oliko kyse lopunajan merkeistä?
Jos oli, niin ihan vinkisi sulle, että edes teidän pääguru Tapio Puolimatka ei usko kohta koittavaan lopunaikaan. Tapio kun sanoi, että tulemme näkemään spn-lain negatiiviset vaikutuksen 100-200 vuoden kuluessa.
>> Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi <<
Jos te testaisitte toistenne uskomukset vähänkään tarkemmin, niin vaikkapa sinne sinun uskomaasi taivaaseen ei pääsisi tuon seulasi läpi kuin yksi ainoa ihminen eli sinä itse.
Pertsan taivaaseen mahtuu vain pertsa jne.
Tuosta se ei oikeauskoisten seurakunta enää voi paljon pienentyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745