Miksi kirkkohäät on ateisteille niin tärkeitä

takkikovaimikä

On jotenkin huvittavaa seurata miten paljon ateistit ja muut esim kirkkoon kuulumattomat ovat käyttäneet viime aikoina palstatilaa sihen miten tärkeää homoille on saada kirkkohäät :D

Ei jää paljon epäselväksi mikä tässä asiassa nyt on se ydinkohta .........

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaantepsi

      He ajattelee ttä kristillisyys loppuu jos he saa kirkkolaitoksen laimennettua vettä kaatamalla silloin tällöin viinin joukkoon

    • ateistit.tyhjiä

      Miksi yleensäkin ateistit matkivat kristittyjä? Mikäs se rippikoulun korvikeleirikin on missä lapsille opetetaan vasemmistolaista elämäntapaa?

      • Vasemmistolaisuus on silti kiljuuna kertaa parempi kun minkään luokan hihhulointi/huuhaa jumaluuksiin uskominen: se perustuu ihan oikeasti olemassa oleviin asioihin toisin kun uskontohihhulointi.


      • KTS--
        MrMorden_ kirjoitti:

        Vasemmistolaisuus on silti kiljuuna kertaa parempi kun minkään luokan hihhulointi/huuhaa jumaluuksiin uskominen: se perustuu ihan oikeasti olemassa oleviin asioihin toisin kun uskontohihhulointi.

        Noin puhuu kunnon kommunisti, HYVÄ!


    • >> Ei jää paljon epäselväksi mikä tässä asiassa nyt on se ydinkohta ......... <<
      No kerro jos tiedät. Etpä taida tietääkään.

      • etkömukatiedä

        Ydinkohta on kirkon ja kristittyjen hajonta. Ei mikään homojen liittoasia


      • etkömukatiedä kirjoitti:

        Ydinkohta on kirkon ja kristittyjen hajonta. Ei mikään homojen liittoasia

        Muista en tiedä, mutta itse toivon kirkon menettävän jäseniä ja sitä kautta yhteiskunnallista valtaansa. Tuo tasa-arvoinen avioliittolaki ja kirkko sattui sopivasti eli voisin kuvitella pienen konservatiivisen vähemmistön jättävän kirkon, kunhan muutama miespari on vihitty kirkossa.
        Pelkään, ettei konservatiiveilla tosin ole rohkeutta kuin uhkailla kirkosta eroamisella.


      • sinäsensanoit
        qwertyilija kirjoitti:

        Muista en tiedä, mutta itse toivon kirkon menettävän jäseniä ja sitä kautta yhteiskunnallista valtaansa. Tuo tasa-arvoinen avioliittolaki ja kirkko sattui sopivasti eli voisin kuvitella pienen konservatiivisen vähemmistön jättävän kirkon, kunhan muutama miespari on vihitty kirkossa.
        Pelkään, ettei konservatiiveilla tosin ole rohkeutta kuin uhkailla kirkosta eroamisella.

        No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi


      • sinäsensanoit kirjoitti:

        No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi

        Et taida vielä aavistaakaan, kuinka pieni pieni voi ollakaan. Mutta siinä olet oikeassa, että kyllä teille loppu tulee. Denialismi ei nyt vaan jaksa kiinnostaa kuin yhä harvempia.


      • mitäseteillekuuluu
        sinäsensanoit kirjoitti:

        No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi

        Mitä se luulis kirkkoon kuulumattomille kuuluvan, mitä siellä kirkossa tapahtuu. Jokainen seurakunta, yhdistys, puolue voi lainpuitteissa itse määrätä tehtävästään ja tarkoituksestaan.


      • räyh-röy-räyhikselle
        mitäseteillekuuluu kirjoitti:

        Mitä se luulis kirkkoon kuulumattomille kuuluvan, mitä siellä kirkossa tapahtuu. Jokainen seurakunta, yhdistys, puolue voi lainpuitteissa itse määrätä tehtävästään ja tarkoituksestaan.

        Niin kauan kun kirkko ja valtio ovat yhtä kirkon tekemiset kuuluu jokaiselle veronmaksajalle.


      • mitäseteillekuuluu

      • sinäsensanoit kirjoitti:

        No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi

        >> No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. <<
        Oliko kyse lopunajan merkeistä?
        Jos oli, niin ihan vinkisi sulle, että edes teidän pääguru Tapio Puolimatka ei usko kohta koittavaan lopunaikaan. Tapio kun sanoi, että tulemme näkemään spn-lain negatiiviset vaikutuksen 100-200 vuoden kuluessa.

        >> Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi <<
        Jos te testaisitte toistenne uskomukset vähänkään tarkemmin, niin vaikkapa sinne sinun uskomaasi taivaaseen ei pääsisi tuon seulasi läpi kuin yksi ainoa ihminen eli sinä itse.
        Pertsan taivaaseen mahtuu vain pertsa jne.
        Tuosta se ei oikeauskoisten seurakunta enää voi paljon pienentyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe