Miksi jatkuvasti törmään tyhmiin naisiin, siis jatkuvasti, heidän tekemisissä ja sanomisissa ei ole järkeä tai mitään johdannaista logiikkaa. Onko olemassa älykkäitä naisia joilla ei ole omaa sisäänrakennettua kaavaa tai sääntöä tai periaatetta minkä mukaan he toimivat. Onko olemassa naista joka osaa käyttää aivoja johdonmukaisesti tunteiden sijaan.
System Idiotica
8
68
Vastaukset
"Mies joka sanoo ymmärtävänsä naisia on joko väärässä tai valehtelee pyrkiessään uimaan liiveihin."
- naisista.kiinnostunut
Minua ovatkin aina kiinnostaneet kaikki selvittämättömät mysteerit.
- Plurparlandaa
naisista.kiinnostunut kirjoitti:
Minua ovatkin aina kiinnostaneet kaikki selvittämättömät mysteerit.
Tarkoititko selittämättömät
- miksi.en.olisi
Plurparlandaa kirjoitti:
Tarkoititko selittämättömät
Tarkoitin
- viisaatväistää
Sulla on liian vahvat rillit.
- yksinainen_yksinäinen
Mua ainakin kiinnostaa miksi joku ei voisi mua ymmärtää. Olen mielestäni ihan looginen :D
Mutta siihen olen kyllä itsekin törmännyt, että jotkut naiset heittäytyvät tyhmiksi, kun argumentit loppuu. Ja sitten jotkut tyhmät miehet vain nielee sen että ne muka on tyhmiä vaikka oikeasti ne vain esittää kun haluaa hallita eikä myöntää tappiotaan :D Vaikka kyllä niitä vallanhaluisia miehiäkin on, jotkut osaavat hyvin ahdistelun jalon taidon. Pelottelevat niin että menee toisen elämä pilalle.
Ei mulla muuta, jatkakaa.- kuules.lady
Kirjoitit niin mukavasti, että voitaisko olla kahdestaan yksinäisiä? Kaikki on kivempaa kahdestaan (paitsi paskalla käyminen)?
- Huutiukko
Jospa tuo on vain sinun ongelmasi, plurparlandaa,...jotain syystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860