Suomi- Ruotsi maaottelu.

Yleistäjä

Mitenkähän nuo naiset tuolleen töpeksi eilen. Kallur vei Neziriä mennen, tullen. Sitten keihäskisankin voitti Ruotsin mimmi.
Ei kait niitä vain jännitä. Jotain outoo on joka tapauksessa.

8

74

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepulliss

      Eiku Seppo Rätyjä ja Ossi Karttusia, Vireeniä y.ms. Reijo Stolberggia, Jari Kuoppaa, Pentti Kahmaa.
      Naisissa Tiina Lillakkia, Ringa Ropoa j.n.e. Semmosia suomalainen yleisö kaipaa, eikä mitään itkijäporukkaa, perhana.

    • yleisurheilussa

      Suomalaiset rypevät pohjamudassa. Eikös tämän huippu-urheilutiimin pitänyt nostaa suomalaiset huipulle? tässä kävikin päinvastoin.

      • kentänlaid

        Suomen keihäänheitossa varsinkin miesten puolella on huolestuttavia piirteitä sikäli, että meillä ei ole uusia nuoria lupauksia tulossa. Nämä nykyiset pystyvät vielä muutaman vuoden jotenkuten pysymään lähellä huippua, mutta entä sitten. Naisissa J. Kangas saattaisi olla potentiaalinen huippu tulevaisuudessa, jos hän saisi lisää voimaa käsivarsiin ja keskivartaloon. Yleisesti ottaen se löllömäisyys vartalossa pitäisi saada pois niin nais- kuin mieskeihäänheittäjiltä. Nykyaikana läskeillä ei saada enää huipputuloksia.


    • Tsuks

      Nokelainen voi saada jotain aikaan naisten keihhääheitossa ja Kangas myös. Mutta kyllähän se nyt on nähtävissä aivan selvästi, että suomalaiset nuoret ovat tänäpäivänä älyttömän vetelää sakkia. Ei ole semmosta iskua päällä, eikä voitontahtoa, jota vielä löytyi -70-80 luvuilla.
      Nyt on tulleet muut aktiviteetit, niinkun tuo kännykän räplääminen ja sitten se, että yhtään mitään ei tarvii tehä, siis työtä, ei kotona, eikä muutenkaan. Jos ihmispentu on tekemättä mitään ensimmäiset 10-20 vuotta, niin ei tarvii ihmetellä tuommosia tuloksia, mitä nyt urheilukentillä näkyy.
      Olen itse viiskytlukulainen ja väitän että Suomi-Ruotsi maaottelussa ei ollut yhtään semmosta urheilijaa, joka olisi minut voittanut esim. hiihtokilpailussa, kun olin 18v.
      Se kunto tuli metsätöissä, ojankaivussa ja älyttömässä reenamisessa, koska sitä piti olla älyttömän kova jätkä. Kyllä tuli ladunvarteen oksennettua muutama kerta, vaan suksikin kulki.

      • Tsuktsi

        Ihan varmaan ei kukaan sinua olisi hiihdossa voittanut juu. Itse olen nelikymppinen ja sanoisin että kirjoitat puhdasta paskaa.


      • MrJuha82outolintu
        Tsuktsi kirjoitti:

        Ihan varmaan ei kukaan sinua olisi hiihdossa voittanut juu. Itse olen nelikymppinen ja sanoisin että kirjoitat puhdasta paskaa.

        Tuon voi kääntää henkiseksi väkivallaksi, mitä sanot hänelle.
        Mistä voit tietää puhuuko totta vai ei, eli siis miksi hitossa pitää kommentoida noin?????
        Yleensähän hyväntahtoiset tyypit vastaa ystävällisemmin.
        Sinä et ole hyväntahtoinen.
        Pahan karman haju haisee tänne asti.


      • MrJuha82outolintu
        Tsuktsi kirjoitti:

        Ihan varmaan ei kukaan sinua olisi hiihdossa voittanut juu. Itse olen nelikymppinen ja sanoisin että kirjoitat puhdasta paskaa.

        Ylipäänsä tommosiin kommentteihi ei kannattas vastata edes, koska ei voi olla täysin varma puhuuko totta vai ei ja jos vastaa, niin vastaa ystävällisesti.

        Muista se ensi kerralla, kun kommentoit.

        Tuon edellisen viestin LOPPUOSA on puhdasta huumoria.


    • MrJuha82outolintu

      Pääkoppa ei kestä suomalaisilla!
      SE ON NÄHTY USEIN.

      Muuten oomme ihan ok urheilijoita.
      Ei voi moittia liikaa, seki pitää muistaa.
      Silti voi antaa kritiikkiä.
      Ei tarvi haukkua kuitenkaan.

      Suomi-Ruotsi maaottelussa häviö tuli niin sekä naisissa että miehissä.
      Ohan se surkuhupaisaa hieman.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe