hemmetin pahvit
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001254971.html
ei sitten tullut mieleen käyttää kortsua
18
<50
Vastaukset
- kaikkea_sitä
Millainen tyttö päästää tuollaisen räkänokan pääleen ähkimään?
- pankaa.nussikaa
Vituttaako teitä kun ette itse pääse nussimaan naisia. Naiset antaa pillua vain fiksuille miehille.
Kyllä ne kaukana fiksuista miehistä joille naiset antavat. Tietysti jos fiksuus tarkoittaa lipevää öykkäriä niin se on sitten eri asia.
Tuossa aloittajan jutussa oleva Vili ei kylläkään ollut mies, vain nussiva lapsi.
- aikamiesATM
Helvetti, että vituttaa, kun tuollaiset keskenkasvuiset rääpäleet pääsee pumppaamaan naista, mutta minä en
- valtakunta
Pistin kanssa aloituksen kun en huomannut tämmöistä aloitusta mutta sillähän on asiat hyvin nyt se voi kouluttautua kun meni 10luokalle 😍
Ihan perheen mieheksi ryhtymässä pojot sille ja hyvä sen on tuoreena isänä hymyillä. Ukkoseni taas hoki että näytän teiniltä. Ei kiva.😱 - 1417
Niimpä niin. Ei mennyt palstatotuksien mukaan tuo.....
Tyttö ei huolinutkaan siitä viiskymppisestä setämiehestä, kuten olisi pitänyt. - Naisasialooseri1
Tyttö on sen näköinen, että joutaakin finnimaamoille. Komea vanhempi mies saakin sitten jo huomattavasti kauniimman naisen.
- amikset
Kortsut on homoille
Näin on, a real man ei naista tarvitse. Jos a real man haluaa tyydytystä, niin hän menee metsään, syö sieniä, marjoja, kalastaa, kiipeää puuhun pyydystää riistan käsin. Ja jos a real man haluaa seksiä, niin a real man rakastelee susien ja karhujen kanssa. Jännämiehen ähkimä nainen kohdatessaan a real manin, kusee alleen ja juoksee karkuun.
- molemmilleeeeee
Hieno tulevaisuus tiedossa!
- liiannopeaa
En mä oikein ymmärrä näitä, että "seurustellaan" pari kuukautta ja sitten lapsi.
- pummitsikiää
No tässä kuussa tulee taas saalista ääliö ja kuka maksaa viulut, sossu.
- Dgcvbv
Aika paljon yh äitejä joiden lapsilla isän nimi epävarma.
Sen verran on tullut itsekkin seikkailtua jotta olen huomannut että suurin osa naisista haluaa paljaalla.
Itse pelkään jo tauteja sen verran että aina on kumi ollut. - 3466777
On harvinaisen ruma kakara tuo Vili
- Naisasialooseri1
Kaikki tuon ikäiset "miehet"ovat. Kyllä se Vili siitä komistuu ja miehistyy parissa, kolmessakymmenessä vuodessa
Ikävä kertoa mutta on jo uutinen että erosivat viikon lapsen synnyttyä.
tuhma rouva,todennäköisesti sen uuden takia.
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001255901.html- yllätyitkö
Ei yllätä kyllä yhtään tuo tieto
yllätyitkö kirjoitti:
Ei yllätä kyllä yhtään tuo tieto
Olen harmissani kun inhoan tuota huonoa naista.
Niin kuin näkyy,halusi lapselle isän ja eroaa seuravan miehen takia.
Ajatteliko lasta :no, ei todellakaan.
Menee hetki kun se mies jättää tuon ja tuo jallittaa tuota poikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752