Jotta pituudella olisi Suomessa markkina-arvoa kohottava vaikutus tulisi miehen olla tällä hetkellä vähintään 189cm pitkä. Mutta esim. Hollannissa, jossa nuorten miesten keskipituus lähentelee jo 190cm on MA kohottava pituusvaatimus tietenkin korkeampi.
Kantasuomalaisten keskipituus tulee nousemaan selvästi tulevaisuudessa. Lapsia syntyy vähemmän kuin koskaan, mutta heistä tulee pidempiä kuin koskaan. Tämä on pääasiassa seksuaalinen ilmiö. Naiset pariutuvat ylöspäin ja pituus on yksi, varsinkin tavallisen miehen tärkeimmistä resursseista. Ilmiö on selvästi nähtävissä. Monessa Suomen kaupungissa alkaakin olemaan alle 185cm pitkä nuori perheenisä jo harvinaisuus. Lisäksi monet vanhemmat pyrkivät oikeanlaisella ruokavaliolla maksimoimaan lastensa pituuskasvun.
Miehen oltava väh. 189cm
74
3076
Vastaukset
- Ex----------PUA
Totta puhut.
Tämä on eräs hypergamian muoto, joka tulee yleistymään huomattavasti tulevaisuudessa.
Aiempi raja taisi olla 180cm, mutta nyt tosiaan on jo tuo 190cm kuten sanoit.
Luultavasti kun naisten keskiarvo pituudessa nousee, vastaa naisille yksi sentti miesten 5 senttiä, joten pian ollaan jo parissa metrissä.
Sitten taas inistään kuinka sekin on miesten syytä. - Tuplatreffittt
Makunsa kullakin. Ite tykkään,et miehen ei tarvi olla kuin ehkä pari senttiä mua pitempi,eli jotain 163,sänkyhommat on parempia,kun ollaan samankokoisia, isot miehet on kömpelöitä ja liian raskaita mun makuuni,syövät kerralla jääkaapin tyhjäksi.Ylipainoa voi olla max 10 kiloa,ei vielä haittaa.
Etsit siis aisuria. Miehen ulkoisilla ominaisuuksilla ei siinä vaiheessa ole naiselle niin suurta merkitystä. Tärkeintä on että mies luovuttaa ison osan rahoistaan nöyrästi naisen käyttöön ja noudattaa naisen määräyksiä orjallisesti.
- etkömuutakeksinyt
super-atm kirjoitti:
Etsit siis aisuria. Miehen ulkoisilla ominaisuuksilla ei siinä vaiheessa ole naiselle niin suurta merkitystä. Tärkeintä on että mies luovuttaa ison osan rahoistaan nöyrästi naisen käyttöön ja noudattaa naisen määräyksiä orjallisesti.
Tyhmät miehet tekee niin.
etkömuutakeksinyt kirjoitti:
Tyhmät miehet tekee niin.
Naiset siis pitävät tyhmistä miehistä, koska suuri osa miehistä on aisureita.
- etkömuutakeksinyt
super-atm kirjoitti:
Naiset siis pitävät tyhmistä miehistä, koska suuri osa miehistä on aisureita.
Miehet haluaa olla aisureita. Nainenhan siitä hyötyy.
etkömuutakeksinyt kirjoitti:
Miehet haluaa olla aisureita. Nainenhan siitä hyötyy.
Jotkut miehet joutuvat tyytymään tasoaan huonompaan naiseen ja olemaan aisureita elleivät sinkkuja halua olla.
Naiset eivät kannata tasa-arvoa.- kysyy
super-atm kirjoitti:
Jotkut miehet joutuvat tyytymään tasoaan huonompaan naiseen ja olemaan aisureita elleivät sinkkuja halua olla.
Naiset eivät kannata tasa-arvoa.Miten tasa-arvo liittyy asiaan?
- kysyy
super-atm kirjoitti:
Naiselle kuuluu itsensä tasoinen mies.
Taso ja tasa-arvo on kyllä ihan eri asioita.
Muutenkin jos nainen haluaa ja saa itseään ns. tasokkaammin miehen niin kai tuolla miehelläkin on siihen sanottavansa. Miehellä ei ole siis palstan mukaan oikeutta haluta alempitasoista naista vaan hänen pitää jättää kyseinen nainen? Tämäkinkö on tasa-arvoa? kysyy kirjoitti:
Taso ja tasa-arvo on kyllä ihan eri asioita.
Muutenkin jos nainen haluaa ja saa itseään ns. tasokkaammin miehen niin kai tuolla miehelläkin on siihen sanottavansa. Miehellä ei ole siis palstan mukaan oikeutta haluta alempitasoista naista vaan hänen pitää jättää kyseinen nainen? Tämäkinkö on tasa-arvoa?"Taso ja tasa-arvo on kyllä ihan eri asioita."
Kyllä. Mutta liittyvät olennaisesti toisiinsa silti.
"Miehellä ei ole siis palstan mukaan oikeutta haluta alempitasoista naista vaan hänen pitää jättää kyseinen nainen? Tämäkinkö on tasa-arvoa?"
Naisten hypergamiasta johtuen lähes jokainen mies joutuu joko olemaan sinkku tai tyytymään huonompitasoiseen mitä itse on. Niistä on oikeus valita.- kysyy
super-atm kirjoitti:
"Taso ja tasa-arvo on kyllä ihan eri asioita."
Kyllä. Mutta liittyvät olennaisesti toisiinsa silti.
"Miehellä ei ole siis palstan mukaan oikeutta haluta alempitasoista naista vaan hänen pitää jättää kyseinen nainen? Tämäkinkö on tasa-arvoa?"
Naisten hypergamiasta johtuen lähes jokainen mies joutuu joko olemaan sinkku tai tyytymään huonompitasoiseen mitä itse on. Niistä on oikeus valita.No voivoi. Mies ei siis saa haluta sitä alempitasoista naista? Mitä naisten hypergamia siihen liittyy?
kysyy kirjoitti:
No voivoi. Mies ei siis saa haluta sitä alempitasoista naista? Mitä naisten hypergamia siihen liittyy?
"No voivoi."
Istu peukkuus.
"Mies ei siis saa haluta sitä alempitasoista naista?"
Ei juuri kukaan mies tietenkään halua itseään alempitasoista kumppania, mutta olosuhteiden pakosta joutuu sellaiseen tyytymään jos ei halua sinkkuna olla.
"Mitä naisten hypergamia siihen liittyy?"
Naiset vaativat aina että mies on heitä tasokkaampi. Naiset eivät todellisuudessa kannata tasa-arvoa vaan vaativat itselleen lisää etuoikeuksia.
- Herbahuora
Kyllä kyllä kyllä näyttää olevan jo 190 se keskipituus!
- Ookkonäki.Oulusta
Itse olen 169 cm ja ainakin täällä Keski-Suomessa Oulussa alle puolitoistametrisiä naisia on todella paljon. Vaikka on miehiäkin.
Se on täällä tuo rotu valikoitunut vähemmällä toimeentulevaksi vuosisatojen kovissa olosuhteissa raatajien säilyessä. Pitkät ja veltot ovat kuolleet elämän kilpailussa pois. Vain sitkeimmät ja olosuhteisiin parhaiten sopeutuneet ovat jalostuneet säilyäkseen nykyaikaan asti.
- MitenPärjään
Itse olen 187cm. Voi harmi. Läheltä liippasi : D.
- Aika-jutut-teillä
Lasketaanko kengät mukaan kuten amerikkalaiset koripallonpelaajat tekevät? Itse 188 cm. Paljain jaloin. Tosin perhe on ja lapset tehty, joten ei koske minua.
- Naisasialooseri1
Pitkästä pituudesta on hyötyä vain jos kasvot ovat komeat.
- Äädämi11111
Ei vittu, olen 2cm liian lyhyt. Se siitä sitten. Hyvästi pillu!
- dhrtjrehe
Siitä se kai sitten johtuikin. ;-)
Naiset nauraa meille lyhyille alle 170 cm miehille
- Hymy-Pekka.168cm
Silloinhan ne tykkää! Jos nainen hymyilee, se tykkää. Jos se nauraa, niin se tykkää vielä enemmän!
Eipä hätää, ongelma on ratkaistu jo kauan sitten.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/uusi-kauneusleikkausten-aaripaa-luut-poikki-lisapituuden-toivossa/2165148- KevytÄtmi
https://yle.fi/uutiset/3-10014306
"Japanilainen astronautti kasvoi avaruudessa 9 senttiä kolmessa viikossa – Pelkää, ettei mahdu aluksen istuimeen.
Ihmisen pituus kasvaa usein avaruudessa painovoiman puutteen takia. Maan pinnalla he palautuvat entiseen pituuteensa."
Tuohan todistaa sen, että ihminen on kuin jousi, jonka maan vetovoima vetää lyttyyn ja avaruudessa jousi vapautuu ja antaa ihmiselle 9cm lisää pituutta.
Todellisuudessa olen siis 179cm pitkä, kun olen 170cm pituinen.
Jos asia on noin, että ihmisen pituus kerran kasvaa avaruudessa, niin täytyy mennä sitten sellaiseen hoitopaikkaan, jossa on laite, jossa ihmistä voidaan venyttää.
Jos kerran avaruudessa ihmisen pituus kasvaa, niin voi silloin ihmisen pituuttakin venyttää venytys laitteessa, ei siinä ihminen katkea, jos kerran on senttikaupalla venytys varaa.
Eurooppalainen varmaan venyy yli 10 cm.
- sfhgfhg
ongelmansa kullakin
192 cm ei koe jäävänsä koskaan muiden varjoon ;D - 163N
Ihan kummallinen aloitus taas.
Suuri pituusero on nolon näköistä (sori pitkät miehet).
Olen 163 cm enkä missään nimessä halua yli 185 cm. - pete81_
no voi paska jäi yhestä sentistä kiinni, 188cm
- tavisnainenn
On se meillä naisilla helppoa kun vaan valkata pisin ja komein.
- suomenpitkätpojat
Miesten maailmanlaajuinen keskipituus on 166 cm.
- KevytÄtmi
Meikäläinen on 170cm ja 64kg painoa, joten lyhyt tynkä olen.
Painoa olen yrittänyt nostaa, mut ei se paino vaan nouse, vaikka syöt mitä vaan ja kuinka paljon vaan ja treenaat kovasti.
Lyhyellä miehellä ei ole mahiksia edes aasialaisten naisten suhteen, joiden pituus on 140-160 cm ja paino 40-50kg.
Katselin tässä aasialaista deittipalstaa ja siellä aasialaisilla lyhyilläkin naisilla oli pituus vaatimus miesten suhteen yli 175-185 cm ja painoa vaatimus mieheltä yli 70kg.
Mut pitkä ja painava mies on kömpelö, kun taas lyhyt ja kevyt mies notkea ja nopea.
Että se etu lyhyydestä ja keveydestä on ja lisäksi ei tarvi raahata oman kehon suurta massaa mukana eli kevyt mies on myös kestävämpi.
Mut naiset haluaa varmaan painavan miehen, kun painavan miehen alla on mukavampi maata.- aasian_matkaaja
Olen itse 170 cm/ 62 kg.
Pitkään elin pakkosinkkuudessa, mutta nyt minulla on aasialainen vaimo.
Joten kyllä Aasiasta voi edelleen saada vaimon tälläkin pituudella, vaikka suominaiset tosiaan ovat niin hölmöjä, että kävelevät onnensa ohitse vain siksi, että mies on keskipituutta lyhyempi.
Joten tee sinäkin loppu sinkkuudestasi: Älä tuhlaa aikaasi nirppanokkaisiin ja asennevammaisiin suominaisiin, vaan varaa heti lento Aasiaan.
Pelkkään lomailuun kelpaa Thaimaakin, mutta jos haluat naimisiin, Filippiinit on todennäköisesti Thaimaata parempi vaihtoehto naimisiin pääsyn suhteen, joskin kaikki muut asiat ovatkin sitten Filippiineillä huonommin.
Esimerkkejä:
3G on kelvoton, joten mobiilidatalaitteeksi tarvitset 4G:n.
Smart ja Sun Cellular = kierrä kaukaa, datakäyttöön kelvottomia ja lisäksi Smart kusettaa asiakkaitaan "rajattomalla" puhepaketilla, vaikka siinä on raja joka on noin 90 min / vrk.
Globe = vähän parempi, vaikka tämänkään datasiirron laatua ei voi kehua.
Saunalahden hitain datapaketti hakkaa Globen laadussa mennen tullen !
Ja silti se Globe maksaa enemmän kuin Saunalahti Suomessa.
Ja ihan vertailuarvona:
Filippiineillä käskin Opera -selaimen imuttaa palvelimelta linuxin asennus-DVD:n imagetiedoston (n 4 gigatavua).
Opera arvioi, että ADSL -yhteydellä latausaika on n. 14 vrk.
Helsingissä Welhon kaapelimodeemin halvimmalla ja hitaimmalla vaihtoehdolla sama kestää n. 5 tuntia.
Että dataliikennepalvelut on Filippiineillä ihan perCstä.
Mutta vaimonhankintaan Thaimaata parempi paikka.
Suomalaisten ja eurooppalaisten keskipituus tulee laskemaan tulevaisuudessa kiitos maahanmuuton...
Ruottalaisten keskipituus on ruvennu laskemaan...- Pillujen--asiantuntija
https://www.seiska.fi/Uutiset/Brittimedia-hehkuttaa-suomalaista-Star-Wars-tahtea-punaisella-matolla-vaimo-esitteli
Miehen oltava 210 cm pitkä että saa edes kurppa naisen - Naisasialooser11
Väärin. Jos pitkä mies hankkii lapsen persjalkaisen tattinaisen kanssa(alle 175cm) niin myös poikalapsesta tulee tällöin pätkä.
https://inhabitat.com/ecouterre/wp-content/blogs.dir/26/files/2015/02/jaden-will-smith.jpg
Myös näiden lapsesta tulee lyhyt koska nainen on kääpiö
https://lovelace-media.imgix.net/getty/168286246.jpg
Kääpiönainen pilaa pitkän YT-miehen geenit omilla kurageeneillään. Pitkän YT-miehen ei pitäisi koskaan hankkia lapsia lyhyen tattinaisen kanssa vaan pariutua näyttävän ja pitkän huippumallin kanssa.- kääpiöjahujoppi
Olen 158cm ja mies oli 190cm. Pojastamme tuli 180 senttinen ja tyttärestä 163 senttinen.
- 3590077
kääpiöjahujoppi kirjoitti:
Olen 158cm ja mies oli 190cm. Pojastamme tuli 180 senttinen ja tyttärestä 163 senttinen.
Olittekin sitten hupaisan näköinen pari, olisko valokuvaa näyttää kun seisotte vierekkäin :)
- Liianlyhytsulle
Et yhtään pidempää miestä sitten löytänyt?
- kääpiöjahujoppi
Liianlyhytsulle kirjoitti:
Et yhtään pidempää miestä sitten löytänyt?
Ei sattunut löytymään.
Olet hypergaminen paska. Tuollaiselle kääpiönaiselle kuuluu lyhyt mies.
- kääpiöjahujoppi
super-atm kirjoitti:
Olet hypergaminen paska. Tuollaiselle kääpiönaiselle kuuluu lyhyt mies.
Olisit ollut paikalla silloin v.1975 kun tavattiin. Ei näkynyt super-sontiaista, sain pitkän miehen. Ähäkutti.
Olisit ollut paikalla silloin v.1975 kun tavattiin. Ei näkynyt super-sontiaista, sain pitkän miehen. Ähäkutti.
Oletko yksinkertainen? Ei hypergamialla kannattaisi kehuskella.
- hfdhdzf
Super-atm kulki vielä -75 tulevan isänsä kasseissa.
- matematiikkamies
Laskukaava:
M = Miehen (=isän) pituus
N = Naisen (=äidin) pituus
D = miesten keskipituus - naisten keskipituus.
T = tyttölapsen pituusarvio = ((M-D) N) / 2
P = poikalapsen pituusarvio = T D
Yksilöllisten vaihtelujen vuoksi ylläolevat ovat todellakin ARVIOITA !
Voihan olla, että Matti ja Pekka (= veljiä toisilleen), heidän pituuseronsa voi olla hyvinkin 20cm, ehkä ylikin !
Mutta arvion tyttö- / poikalapsen pituudesta aikuiseksi kasvettuaan voit laskea ylläolevien kaavojen avulla.
Onneks oon sen verran...huh...siis 16 cm sulka päässä...
Minä puolestaan olen jopa yli eli 194 senttimetriä, mutta oikeastaan haluaisin olla 183 cm. Se olisi minusta parasmitta toisin kuin 5 senttiä yli tuon aloituksessa ilmoitetun.
Siskollekin kelpaa joku 176 senttimetrinen. Molempien siskojen miehet ovat jokseenkin sen pituisia. Eli suvussa mennään yhteen jopa vähän keskimääräistä lyhyempien miesten kanssa. Minusta 170 senttiä ja jotain on erinomainen mitta monelle naiselle! :) Väittäisin, että 170 ja 180 alkavat saavat naisilta kaikkein parhaiten seksiä. Sitten vasta tulevat yli 190 senttimetriset ja heidän jälkeensä 160 senttimetrillä alkavat. Sen jälkeen mennään ehkä vasta yli 200 senttimetriisiin?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minä puolestaan olen jopa yli eli 194 senttimetriä, mutta oikeastaan haluaisin olla 183 cm. Se olisi minusta parasmitta toisin kuin 5 senttiä yli tuon aloituksessa ilmoitetun.
Siskollekin kelpaa joku 176 senttimetrinen. Molempien siskojen miehet ovat jokseenkin sen pituisia. Eli suvussa mennään yhteen jopa vähän keskimääräistä lyhyempien miesten kanssa. Minusta 170 senttiä ja jotain on erinomainen mitta monelle naiselle! :) Väittäisin, että 170 ja 180 alkavat saavat naisilta kaikkein parhaiten seksiä. Sitten vasta tulevat yli 190 senttimetriset ja heidän jälkeensä 160 senttimetrillä alkavat. Sen jälkeen mennään ehkä vasta yli 200 senttimetriisiin?No minusta noi on yhdentekeviä juttuja...
Siksi vitsailinkin niistä...Dissident kirjoitti:
No minusta noi on yhdentekeviä juttuja...
Siksi vitsailinkin niistä...No, oikeastaan täällä oli joskus kirjoittajana "Nainen_28v". Hänen miesihanteensa taisi olla jokseenkin sentilleen sinun pituuden tasolla. Noin itsensä pituisia miehiä hän elämäänsä etsi, eikä halunnut mitään yli kymmentä tai yli 20 senttiä itseään pitempää.
Vieläkö olet lomalla?Faith.Hope.Love kirjoitti:
No, oikeastaan täällä oli joskus kirjoittajana "Nainen_28v". Hänen miesihanteensa taisi olla jokseenkin sentilleen sinun pituuden tasolla. Noin itsensä pituisia miehiä hän elämäänsä etsi, eikä halunnut mitään yli kymmentä tai yli 20 senttiä itseään pitempää.
Vieläkö olet lomalla?No joillekin pituusasiat tärkeitä...
Joo. Vielä. Muksut oli viikonlopun ja perjantaihin asti mun luona. Just tultiin saunasta. Ja kauhee nälkä. Onneks on pakkanen... sieltä kaivoin grillitassuja. Menee nälkän hyvin.
Kävin pari tuntia sähläämässä kanssa tänään. Oli juuttaan hyvät pelit.Dissident kirjoitti:
No joillekin pituusasiat tärkeitä...
Joo. Vielä. Muksut oli viikonlopun ja perjantaihin asti mun luona. Just tultiin saunasta. Ja kauhee nälkä. Onneks on pakkanen... sieltä kaivoin grillitassuja. Menee nälkän hyvin.
Kävin pari tuntia sähläämässä kanssa tänään. Oli juuttaan hyvät pelit."No joillekin pituusasiat tärkeitä..."
Kyllä se pituus saattaa vaikuttaa joihinkin naisiin positiivisesti. Esimerkiksi yksi nuori nainen kerran yritti iskeä minut ehkä sen takia, että olin pitkä ja jossain määrin komea. Sitten kun menin myöhemmin ehdottelemaan `"hänelle" (olikin samannäköinen hänen siskonsa) treffejä, niin sain pakit. Oikeastaan kyselin vain treffeistä, sillä hän oli serkkuni jonkinlainen naisystävä. Olin tutustunut häneen serkkuni seurassa. En siis halunnut viedä serkultani tyttöystävää, mutta olin kiinnostunut hänestä. Myöhemmin serkkuni sanoi, että hän oli silloin hänen jonkinlainen tyttöystävänsä. Serkku oli pitkä, komea ja lisäksi ruskeasilmäinen - miksi en nuorena missään nimessä kilpailussa pärjännyt serkulleni. Hänelle nämä kaksi siskosta olivat kavereita ja mahdollisesti jopa seksikumppaneita.
Lohtullista oli se, että runsasta vuotta myöhemmin tästä tapauksesta minulla oli myös jonkinlainen tyttöystävä eli en ollut täysin yksin.
Mutta täytyy tunnustaa, että kaikille naisille se pituus ei merkitse kaikkea. Miehessä tarvitaan jotain muuta ominaisuuksia siihen, että on haluttu.
Loppujen lopuksi sinkkuus saattaa loppua siihen, että homma toimii käytännössä. Nainen valitsee miehestä sellaisen kunnon miehen, joka sopii isäksi? Nainen etsii miestä, joka kykenee huolettimaan muksuista, tuomaan rahaa jossain määrin yhteiseen talouteen ja harrastamaan jotain liikuntaa esimerkiksii salibandyä oman kuntonsa vuoksi? Minusta miehen ei tarvitse olla pitkä vaan jotenkin toimiva paketti hyvillä ominaisuuksilla, kunnon mies?
- AB320
Haha. Må olen 174. Saman mittanen kun esim Mark Wahlberg tai Sean Penn. Vaimo on 175. Ja kaunis. Mua 10v nuorempi. Ei haittaa että olen lyhyempi. Sitä psitsi ne sentit on jossain muualla 😁. Ai niin, vaimo on venäjältä ja siellä ei haittaa jos mies on lyhyempi. Suominaisten pituusvaateet on huvittavia. Työskentelen lentoperämiehenä ja näissä hommissa saa olla 165-185cm.
- Micaeee
Onko toi 165-185 miksi? Ei ainakaan hävittäjän heittoistuimen takia ettei jää jalat cocpittiin
- miestenmielikuvitus
Suomimiehet ne kuvittelee että miehen pitää olla naisen mielestä kaksimetrinen.
Ei pidä paikkaansa koska ihan tavan tappeja miehet on parisuhteissa kun ihmisiä katselee. Vai pitäisikö olla niin ettei yksikään pitkä mies pääsisi parisuhteeseen?
- AB320
Vastaus on se, että raajat pitää olla sen mittaset että sun pitää ulottua ohjaimiin yksin tarvittaessa. Ei toki jaloilla muuta kun polkimiin mutta kädet pitää ulottua tarvittaessa yli oman tontin.
Giljotiinin keksijä oli jostain syystä mies.
Mitä sitä nyt kursailemaan. Kerralla vaan kolmimetrinen kun saa kerta pyytää :')
Tai siis, että missä menee yläraja?
Mun asunto on n. 3m. Sisäkaton korkeus...On oltava tarkkana joulukuusen ja miehen kanssa...Kuuseen on saatava tähti ja miehelle lakki."Tai siis, että missä menee yläraja?"
Minusta se yläraja on kaksi metriä noin. Sen jälkeen pituudesta on haittaa - ellei ole koripalloilia tai lentopallon pelaaja. Miksi? Kaikki taitaa olla asunnossa suunniteltu noin kaksi metrisille ja sitä lyhemmille. Itse kerran yhdessä museossa iskin pääni ovenyläkarmiin, koska sen ulkomuseon oviaukot oli tarkoittettu muille kuin yli 190 senttimetrisille. Sen pituisena ulkomuseotaloissa on ollut pienemmät mitat. Oviaukot nykyään on vähän yli kaksimetrisille sekä esimerkiksi lamppujen korkeudet. Itse isken monesti pään huomaatta lamppuun, kun olen 194 cm pitkä.
Haluaisin olla 183 cm mies, en 194 cm! Siinä jo mennään hyvästä ylärajasta ohi?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Tai siis, että missä menee yläraja?"
Minusta se yläraja on kaksi metriä noin. Sen jälkeen pituudesta on haittaa - ellei ole koripalloilia tai lentopallon pelaaja. Miksi? Kaikki taitaa olla asunnossa suunniteltu noin kaksi metrisille ja sitä lyhemmille. Itse kerran yhdessä museossa iskin pääni ovenyläkarmiin, koska sen ulkomuseon oviaukot oli tarkoittettu muille kuin yli 190 senttimetrisille. Sen pituisena ulkomuseotaloissa on ollut pienemmät mitat. Oviaukot nykyään on vähän yli kaksimetrisille sekä esimerkiksi lamppujen korkeudet. Itse isken monesti pään huomaatta lamppuun, kun olen 194 cm pitkä.
Haluaisin olla 183 cm mies, en 194 cm! Siinä jo mennään hyvästä ylärajasta ohi?Ohhoh! Mä en yllä (158 cm) ja sinä yllät liikaakin, huh. Ootpas pitkä mies...
Kadulle pitkälle töröttävät markiisit on teille pahoja. Niitä kannattaa pitää silmällä, ööm, tai siis ei silmällä, erossa silmästä ;) Yhtä sun pituista paikkaillut Tampereella kun kesämenoissa lippa tuli vastaan, au..misspönttöuuni kirjoitti:
Ohhoh! Mä en yllä (158 cm) ja sinä yllät liikaakin, huh. Ootpas pitkä mies...
Kadulle pitkälle töröttävät markiisit on teille pahoja. Niitä kannattaa pitää silmällä, ööm, tai siis ei silmällä, erossa silmästä ;) Yhtä sun pituista paikkaillut Tampereella kun kesämenoissa lippa tuli vastaan, au..Oikeastaan tuo pituus ärsyttää. Esimerkiksi Suomen Turussa yliopiston suuren salin mitat on minusta suunniteltu kääpiöille. Et ole kääpiö, mutta minulle Turun tilat sopivat huonommin kuin Sinulle. Onneksi Joensuun Carelia-salin tenteissä voi kirjoittaa vastauksi ihmisen mitoissa, sillä sen mitat on laskettu ilmeisesti noin 180 senttimetriselle miehellä. Yksi sinun pituinen nainen ensimmäisen lukuvuotensa aikana valitti, että mitat on hänelle liian suuria. Careliatalo on rakennettu joskus 1980-luvulla ja silloin ihmiset olivat isompia kuin kymmeniä tai satoja vuosia sitten.
Oletko hoitsu, kun paikaille minun pituista Tampereella?
Jos on mua lyhyempi niin on pätkä..
Jos on mua pitempi niin on latvasta laho.
:DÖh...mies vai nainen?
Musta on tuntunut viime aikoina, että olen kutistunut (naurua)
Vai mitä se sitten on jos ei yllä kassalla siihen maksupäätteelle...mä yritin leukaa nostaa ja nostaa, se tuntu niin kuin tapahtuneen yhden yön aikana...
Ergonomiakassat on sitten petollisia. Bonusta kyllä annetaan, mutta samalla ihmistä pienennetään. Wtf.misspönttöuuni kirjoitti:
Öh...mies vai nainen?
Musta on tuntunut viime aikoina, että olen kutistunut (naurua)
Vai mitä se sitten on jos ei yllä kassalla siihen maksupäätteelle...mä yritin leukaa nostaa ja nostaa, se tuntu niin kuin tapahtuneen yhden yön aikana...
Ergonomiakassat on sitten petollisia. Bonusta kyllä annetaan, mutta samalla ihmistä pienennetään. Wtf.Mies.. :D
Itsellä pitää monesti kyyristyä että yltää kunnolla johonki. :D
Mun entisessä vuokrakämpässä oli kaikki tasot n. 20senttiä alempana kuin normaalisti.
Kysyin kiinteistönvälittäjältä esittelyssä että miksi tää kämppä tuntuu niin oudolta..
Se naikkonen naureskeli kun katto mun könyämistä keittiössäki.
Edellinen asukas oli pikkunen vanha muoriska. :D
Siinä hobittikämpässä oli alhanen vuokra. :DKonnaKettu kirjoitti:
Mies.. :D
Itsellä pitää monesti kyyristyä että yltää kunnolla johonki. :D
Mun entisessä vuokrakämpässä oli kaikki tasot n. 20senttiä alempana kuin normaalisti.
Kysyin kiinteistönvälittäjältä esittelyssä että miksi tää kämppä tuntuu niin oudolta..
Se naikkonen naureskeli kun katto mun könyämistä keittiössäki.
Edellinen asukas oli pikkunen vanha muoriska. :D
Siinä hobittikämpässä oli alhanen vuokra. :DNo voi veljet. Olen nähkääs tehnyt tuon samaisen katalan tempun jollekin tulevalla miesasukkaalle; mun piti mataloittaa n. 5-10 cm asunnon tasoja rakennusvaiheessa. Keittiössä, kylppärissä. Kyllä. Ja sama tapahtui myös yhdelle oviaukolle (siis en tiedä miksi, mut tuntu jotenkin isolta kololta mennä aina siitä kaks metrisestä oviraamista).
Vaikka kaikkia mataloitettiin, niin silti ne on mulle liian korkealla. Tulee niskat kipeiks kun yrittää pestä naamaansa lavuaarin yllä tai pilkkoa keittiötasolla jotain kun hartiat on korvissa enkä yllä yläkaappeihinkaan.
Raksamestari oli kaksmetrinen ukko ite, niin voit arvata mille korkeudelle se peilit asensi. Mä näen hät' hätää otsan. :D
hAH, voin kuvitella sinut siellä mökissäs kyykkimässä, sitähän se sitten on :D
- huuuuuuoooo
Itse oon 235cm mies enkä saa naista siltikään
Eikös nuo hujopit ole enemmän tai vähemmän sellasia klonkssuja..Vähän kun tulee ikää niin aletaan kulkea kaksin kerroin. Vähän alta 180 senttinen pitää kutinsa pidempään, nimittäin pituus lisää myöskin painoa ja nivelet kun ei ole sen lujemmat pidemmällä kuitenkaan..
Toisekseen ne on jotenkin koomisen näkösiä pareja kun on liikaa pituuseroa.
Tää alotus on puppua muutenkin Sanotaan, et jos oot lähellä 175-183cm, niin se on aikalailla optimi sille mitä naiset hakee yleisesti ottaen.
Sanotaan, et kun mies on naista sen 10cm pidempi, niin on aikasta hyvin kohillaan..- ilpoo
Kyllä ainakin parisuhteessa elävien nuorten miesten (alle 25 vuotta) keskipituus on varmasti lähempänä 190cm kuin 180cm.
- ilpoo
suomalaisten nuorten miesten
Tuo on kyllä totta. Se johtuu naisten hypergamiasta. Nuorina parisuhteeseen pääsevät vain komeat ja/tai pitkät miehet. Vanhemman aisurimiehen ei sitten tarvitse olla niin pitkä, kunhan rahaa löytyy jolla elättää nainen ja toisten miesten äpärälapset.
- Älyhoikokemusta
Miehen pitkä pituus ei takaa älyä.
Miehen älykkyydellä ei ole naisille juuri koskaan yhtään mitään merkitystä. Ainoastaan jos mies hyödyntää älykkyyttään ansaitakseen rahaa ja antaa sen naiselle, niin nainen arvostaa periaatteessa miehen älykkyyttä. Nainen voi myös arvostaa miehen älykkyyttä koska voi kehuskella sille kavereilleen ja tähdä heidät kateellisiksi.
- älyjä
super-atm kirjoitti:
Miehen älykkyydellä ei ole naisille juuri koskaan yhtään mitään merkitystä. Ainoastaan jos mies hyödyntää älykkyyttään ansaitakseen rahaa ja antaa sen naiselle, niin nainen arvostaa periaatteessa miehen älykkyyttä. Nainen voi myös arvostaa miehen älykkyyttä koska voi kehuskella sille kavereilleen ja tähdä heidät kateellisiksi.
Riippuu naisesta. Jos nainen pitää syvällisistä älykkäistä keskusteluista,luulisi miehen älyllä olevan väliä.Vähemmän miehet arvostaa naisessa älyä.
älyjä kirjoitti:
Riippuu naisesta. Jos nainen pitää syvällisistä älykkäistä keskusteluista,luulisi miehen älyllä olevan väliä.Vähemmän miehet arvostaa naisessa älyä.
Tietysti riippu naisesta. 99% naisista arvostaa miehissä samoja ominaisuuksia ja suosii samoja miehiä (ulkonäkö, raha ja status). 1 % naisista voi arvostaa jotain muuta, ehkä, mutta tuskin kuitenkaan.
- älyjä
super-atm kirjoitti:
Tietysti riippu naisesta. 99% naisista arvostaa miehissä samoja ominaisuuksia ja suosii samoja miehiä (ulkonäkö, raha ja status). 1 % naisista voi arvostaa jotain muuta, ehkä, mutta tuskin kuitenkaan.
"Tuskin kuitenkaan".Arvelet vahvasti siis joka naisen olevan joko ulkonäön, rahan statuksen tai kaikkien kolmen perään?Mut on meinaan joskus hurmattu pelkällä älyllä ja huumorilla.
älyjä kirjoitti:
"Tuskin kuitenkaan".Arvelet vahvasti siis joka naisen olevan joko ulkonäön, rahan statuksen tai kaikkien kolmen perään?Mut on meinaan joskus hurmattu pelkällä älyllä ja huumorilla.
"Arvelet vahvasti siis joka naisen olevan joko ulkonäön, rahan statuksen tai kaikkien kolmen perään?"
Niin se on.
"Mut on meinaan joskus hurmattu pelkällä älyllä ja huumorilla."
En usko.
- hikipeppu
Huh huh kun on suuria lukuja. Oma parin sentin siittimeni kalpenee kateudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362394
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191699
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971489- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko911303