Eli kysymys kuuluu mikä on paras paikka kemi tällä hetkellä... älkää ylimieliset pakko kommentoijat vastatko... asiallisesti vastatkaa kiitos
Thai hieronta paikat
10
4896
Vastaukset
Riippuu siitä mistä jumittaa (roikkuu)?
- Tillhanden
Vetä Käteen!
- rottapääpää
aulan baari, jos ryssää haluaa. laatu nyt on mitä on. mutta näyttää kauppa käyvän. hyi saatana kuppasta ryssää.
- ovelimatti
missä se aula baari? tervaharjulla? Kainuun poika täss
- jghdgsf
Tiedä niiden parhaudesta kun en niitä harrasta? Menen niistä monesta usein ohi ja vain kerran olen nähnyt ukon tulevan sellaisesta ulos. No ehkä niissä liikenne on öisin enkä siksi näe? Joskus vain mietin että onko ne rahanpesu firmoja? Tuntuu vähän epäilyttävältä että noin moni "hieronta" paikka kannattaa näin pienellä paikkakunnalla.
- Anonyymi
Kemin thai paikoista saa syyhy punkkia ym. Nyt sitten hoidellaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kemin thai paikoista saa syyhy punkkia ym. Nyt sitten hoidellaan.
kävin just valtakadun paikassa, onkohan syyhypunkit nyt mulla
- Anonyymi
Paras on Nahkurinkadulla, vasemistoliiton viereinen ovi. Kuinkahan ovat ise erehtyneet ovista?
- Anonyymi
Aika tavalla vaihtelee nämä säännöt millä viestejä poistetaan eri aloituksista.
- Anonyymi
Auta armias jos sanot Sipilästä pahan sanan... välitön poisto...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258