Onko kukaan käyttänyt tätä taktiikka?
Itselläni on kokemus, että erotessa miehestä, olen ollut ottamatta yhteyttä kokonaan ja jatkanut elämääni ja tehnyt kivoja juttuja. En ole ronkunut takaisin tai mitään. Kokonaan lopettanut vain yhteydenpidon. Joka kerta miehistä on kuulunut 1-3kk sisään ja heillä on kamala ikävä ja haluavat palata yhteen.
No contact rule-kokemuksia toimiiko?
15
4289
Vastaukset
- omallajärjellä
Minnehän ovat kaikki "aidot" ihmiset kadonneet.. ja sitten vielä ihmetellään päälle kun on luottamuspulaa yms.
Aivan käsittämätöntä. - Trintin
Mul on toiminut :)
- kääntöhomma
Voihan sen kääntää noinkin päin, että nainen laittaa kokemuksensa miehestä, vaikka oikeesti kokemuksensa kertoo mies....
- Näinkinvoiasiannähdä
Ehkä sulle jättäjän roolissa on ollut helppoa erota ja mennä eteenpäin, mutta jos tulet itse jätetyksi, niin varmasti kaipaat ja ikävöit samalla tavalla kuin nuo miehet. Eikä se ole mikään taktiikka, vaan eroon kuuluu olla erillään ja käydä niitä tunteitaan läpi sekä hyväksyä tapahtunut. Joskus se yhteenpalaaminenkin on mahdollista, jos ne tunteet eivät ole kuolleet ja kumpikin on miettinyt siltäkin osin suhdettaan tahoillaan ja ymmärtänyt käyttäytyneensä väärällä tavalla ja haluaa kasvaa ihmisenä virheistään. Itse olen lopettanut yhteydenpidon kokonaan, kun olen tullut petetyksi ja jätetyksi, ja se on pitänyt ja olen ollut tyytyväinen, että sain käsiteltyä eron rauhassa koska tunnekirjo oli valtaisa, enkä myöskään häirinnyt eksän uutta suhdetta. Eikä ole ollut mitään mieltä siinä, että olisin ottanut yhteyttä häneen vuosien jälkeenkään. Joskus voi kaveriksikin jäädä, jos molempien tunteet suhteessa ovat laimentuneet ja molemmat osapuolet ovat samaa mieltä siitä, että mitä kaveruus on.
- jölkjjuk
Ootko sanonut suoraan, ettei saa ottaa yhteyttä enää. Ei se auta , että et vastaa toiselle. Tokihan se toinen mankuu takasin , kun sillä toisella on tunteita ja ei oo päässyt eteenpäin. Pitää tehdä selkokielellä selväks toiselle.
- amen_
Siis tarkoitat "taktiikalla"? Tähänkö pyrit: "heillä on kamala ikävä ja haluavat palata yhteen."? Vai mihin?
Jos haluan mietiskellä yksin onko suhteella (melko tuoreella) ns. tulevaisuutta, niin sanon sen suoraan. En tietysti tapaa. Jos vaikuttaa, että yksin on kivempaa kuin tuossa suhteessa, sanon senkin. Vaikka toinen olisi halukas jatkamaan, niin en jatka, mikäli niin olen päättänyt. On-off suhteet ovat kamalia. - Ainatapahtuu
Ap:
Molemmin päin on käynyt. Jätetty ja olen jättänyt. Totuus on varmasti juurikin noin, että kun on ollut erossa toisesta ihmis estä ja ollut aikaa miettiä asioita vähän kauempaa. Olo helpottuu ja muistaa ne hyvät jutut. Olen palannut yhden kanssa jopa takaisin ja asiat oli paremmin. Pitää osataantaa toiselletilaa.- eiseautaku
Mutku aloittaja haluu taktikoida ja tehdä kivoja juttuja.
- kldfö
Hauska kommentti, eiseautaku!
- jokurajasentään
Joo ei sen toisen olekaan niin väljä, kunhan itsellä on asiat hyvin. Taktiikka tai ei. Ei tunteetonkaan saa olla. Olla vastaamatta toiselle eroa se ei toinen ole päässyt käsittelemään ja itse olet.
Pitäs keksiä joku toinen taktiikka kuin olla tunteeton. - juuupelis
Tunteettomia ihmisiä on paljon.
Mikä sen hienompaa on, kun itse pääsee jatkaa elämäänsä. - Kunetannaarvoa
Et osaa sitoutua ja etsit aina parempaa. Sinulle voi käydä, tai oikeastaan tuleekin käymään niin, että kaivat näillä kertakäyttösuhteillasi itsellesi aika syvän kuopan. Sinulta jää nykyisellään oppimatta ne taidot, joilla suhde pidetään kasassa ja läheisenä, silloin kun sen haluaisit säilyvän pysyvänä.
Jonain päivänä nimittäin tulet itkemään sinun jättäneen perään, kovaa, ja silloin tajuat, kuinka pinnallisesti olet siihen päivään mennessä elänyt.
Näppärältä kuulostava sääntösi, "no contact rule", tulee silloin vaikuttamaan sinullekin yhtä typerältä, kuin se minulle nyt näyttäytyy.
Tämä ei ole varoitus, vaan toteamus. Niin sinulle tulee käymään. Ja kun niin käy, kohtaat itsesi yksin ja aidosti, koska sinulle ei jää ketään muuta jota voisit epäonnistumisestasi syyttää. No eikös se tuo ole taas ihan "parisuhteilun" perusjuttuja. Kun erotaan, niin erotaan kunnolla.
Olen kyllä neuvonut muutamaa (3) miestä, joille vaimo on ilmoittanut , että "tämä oli sitten tässä", olemaan mahdollisimman neutraali ja hoitamaan asiat asioina ilman kiukuttelua ja tunnekuohuja ja hoitamaan oma elämä kuntoon.
Jos vituttaa, niin hoitaa sen vitutuksen ihan muualla.
Jokaisessa tapauksessa ( omassa erossani) vaimoa on ruvennut eron helppous ja miehen välinpitämättömyys harmittamaan ja ihmetyttämään.
Minä sain alle puolen vuoden kännipuhelun ex vaimolta, jossa minun kerrottiin olleen niin hyvä ja hänen olleen sekopää erotessaan.- kldfö
"Kun erotaan, niin erotaan kunnolla."
Ap:n juttu ei tainnut olla ihan perussellainen. Siinä erottiin "kunnolla", oltiin ilman mitään kontaktia, jolla pyrittiin tähän lopputulokseen "Joka kerta miehistä on kuulunut 1-3kk sisään ja heillä on kamala ikävä ja haluavat palata yhteen."
- Salapanojariittää
Miehet osaavat olla säälittäviä nais suhteissaan. Tiedän miehen joka pitää peliä kahden naisen kanssa. Onpahan mihin mennä jos toinen nakkaa ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904