Miten edetään fyysiseen kontaktiin baarissa.

asdiqwjroqrhahnnjzxcnasd

Otetaas esimerkkitilanne.

Katot missäpäin baaria olisi pari kivan näköistä tyttöä ja istut pöytään juoman kanssa ja alat siinä sitten jutustelemaan. Hetken vitsejen heiton ja flirttailun jälkeen huomaat että tyttö voisi olla ehkä kiinnostunut ja sitten...

Mitä? Miten siitä edetään sillä lailla fiksusti lähemmäs koetellen ettei mene ahdistelun puolelle.

4

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maikkismuiskis

      Kosket nätisti naisen selkää, silität? Tai kättä (voit kysyä, että onko ok jos kosket, ei se haittaa se on vaan herrasmiesmäistä). Ja oot vaan edelleen ystävällinen, ja jos yhtään olet tanssimiehiä, niin tanssilattiallahan pääsekin jo lähelle :) Ole selvinpäin! Tsemppiä! Vaikutat fiksulta etkä niljakkaalta, hyvin se hoituu.

    • maikkismuiskis

      Itse asiassa kerronpa tähän ihan todellisen aiemmin sattuneen lähestymistilanteen. Olimme ravintolassa tyttöfrendien kanssa ja eräs miekkonen siinä sitten kiinnostui minusta. Juttelimme pöydän molemmin puolin vastatusten. Minun kädet ja hänen kätensä olivat pöydän kannella, pyörittelimme kesäillassa laseja käsissämme ja yhtäkkiä tämä söötti mies silitti minua todella kauniisti, hieman arasti ja ujosti kädestä. Aijai! Eipä siinä muuta tarvittu, ten points vaan hänelle. Kohteliasta ja kaunista, ainakin miulla pyörähti korkkarit jalassa ;) :) Ei mitään limaista örveltämistä todellakaan.

    • 25vnainen

      Itse olen pitänyt siitä, kun mies on jotenkin rennosti kysellyt, että millä mielellä liikkeellä tms. Ja tähän on voinut vastata, että avoimin mielin, jonka jälkeen mies on vähän lähennellyt. Ja homma on siitä edennyt omalla painollaan.

    • keittiöekspertti

      Varmin tapa hukata mahdollisuus on paljastaa omat korttinsa liian aikaisin.

      Keskity naiseesi täysin äläkä mieti peliliikkeitä. Kun nainen viihtyy seurassasi, sulla on jo vertauskuvallisesti sormi pimpissä. Et juo liikaa vaan puhut, kuuntelet ja katsot suoraan silmiin.

      Kun yhdessä jutustelu sujuu jouhevasti, tulet huomaamaan että myös naisella alkaa pyörimään päässä ajatus yhteisestä rietastelusta. Tuossa vaiheessa teitä ei estä mikään, kaikki tiet vievät teidät samojen vällyjen väliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe