1. Olisinko valmis hankkimaan vuokrahevosen? Olen ratsastanut vähän yli kolme vuotta. Olen mennyt kaikkia askellajeja, käyntiä ja ravia volteillakin, laukkaa uralla. En ole vielä hypännyt.
2. Olisiko n. 165cm kokoinen hevonen minulle sopiva? Olen itse n. 145cm pitkä ja painan n. 35kg.
Sopiva hevonen/vuokrahevonen?
1
110
Vastaukset
- z--
Vuokrahevoseen ei ole mitään yleistä tasovaatimusta. Yksityisihmiset vuokraavat hevosia ja jokainen omistaja päättää itse millaisen vuokraajan ottaa. Jos vuokrahevosen vain löydät, niin toki sellaisen voit ottaa. Toki nuoren ja melko vähän ratsastaneen voi olla vaikea sopivaa löytää.
Muista että vuokrahevosenkin kanssa kannattaa käydä tunneilla! Eli ei kannata vaihtaa ratsastuskoulutunteja kokonaan pelkästään itsenäiseen ratsasteluun. Joko käy vuokrahevosne kanssa tunneilla tai sitten jatka ratsastuskoulussa.
Kyllä voit ratsastsaa tuonkin kokoisella hevosella, vaikka toki pienemmälläkin pystyt menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 40464