Youtubessa on voittajien levyttämiä kappaleita.Tässä heistä muutamia,paras minun mielestä on Ville Kortesalmen Vielä löytyykö rakkautta,Helena Räsäsen Jos vielä kerran,muita voittajia Esko Koivuluoma,Milla Bruun,Susanna Mommo,Sauli Kortesalmi,Kari Ahola ym....
Tähtiartistikisan voittajat....
10
348
Vastaukset
- E.v.v.k
EVVK
- Karaokeako
Karaokeako he siellä Youtubessa laulavat?
- m.b
Terve! Tähtiartisti Kuningatar vuodelta 2013 lähettelee täällä teille terveisiä. Klikatkaappa tuosta, jos haluatte kuulla mitä minulle kuuluu tänä päivänä.
https://youtu.be/KDJYD_llZr0 - lavatanssahtelija
Kuuntelin noita voittajien levyytyksiä youtubesta,tuo Helena Räsäsen jos vielä kerran on minun mieleen,harrastan lavatanssia ja sanoissakin on kiva tarina.
- Eikuulutänne
Näiden mainostus ja arvostelu ei kuulu KARAOKEpalstalle!! Etsikää joku muu paikka tällaisille!
- tangotane
Tämä kirjoitusketju on tähtiartisti kilipailusta ja nämä henkilöt ovat voittaneet sarjansa.Kilpailu on osaksi karaokea joten siitä voi keskustella tällä palstalla.
- Pieni.Ero
tangotane kirjoitti:
Tämä kirjoitusketju on tähtiartisti kilipailusta ja nämä henkilöt ovat voittaneet sarjansa.Kilpailu on osaksi karaokea joten siitä voi keskustella tällä palstalla.
Ja Tähtiartisti-kilpailu kun ei edes ole karaokekilpailu!
- puoleksikaraokea
Pieni.Ero kirjoitti:
Ja Tähtiartisti-kilpailu kun ei edes ole karaokekilpailu!
Alkukilipailu ja aluefinaali on karaokena,eli puolet kilipailusta on karaokea,siten tähtiartistikilipailu on puoleksi karaokekilipailu!!.
- EipäEi
Siinä vain hyödynnetään karaoketaustoja säestyksenä kisan alkuvaiheessa. Sama systeemi, kuin mm. arvostetussa ja korkeatasoisessa Iskelmämestarit kisassa. Finaalia säestää tasokas orkesteri ja sinne asti ei ole asiaa sellaisilla tyypeillä, jotka ei kykene muuta kuin myötäilemään jotakuinkin sitä tuttua ja turvallista karaoketaustaa sekä tollottamaan sanapalkkia. Niin ja myös The voice of Finland hyödyntää karsintakiertueellaan karaoketaustoja. Nämä kaikki ovat sitten vissiin niitä karaokekilpailuja...
- Anonyymi
VILLE KORTESALMI, kohteliaimmin pyydän, että lopetat loppuvedätyksen laulussasi. Se on valitettavasti hyvin teennäisen oloista, joudut jopa nostamaan olkapäitäsi ja tärisyttämään kehoasi saadaksesi tuon romanilaukusta tutun jodlauksen. On siis paljon parempi jättää koko "ä ä ä ä ä ä ä äää" romanivedätys pois, kun ei se sinulta luonnostaan tule. Jos et heti ymmärrä, mitä tarkoitan, niin katso esityksesi viime kertaisilta iskelmäviikkojen karsinnoista, kun laulat "ei rakkaus yötä pelkää". Kun olet itse katsonut ja analysoinut laukusi, niin hyvin tiedät mitä tarkoitan. "Ä ä ä ä ä äää"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249