Auton huoltoa (webasto)

TimoAn

Tiedätkö jonkun jolla olisi innostusta ja osaamista vilkaista mun auton viallista webastoa? Vian syytä en tiedä. Ollut pitkään käyttämättä. Auto on 2001 ja webaston iästä ei ole tietoa, mutta luultavasti samalta vuodelta. Oikeeseen huoltoonkin voisi viedä, mutta hinnat tuntuu karkaavan ulottumattomiini.

7

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lamput

Harmi kun sei lopetti pikku korjaamonsa.Sieltä sai hyvää palvelua ja korjaaja oli ammattitaitoinen.Nyt pitää joka lampunvaihtoonkin lähteä viemään muualle ! Muuten en osaa auttaa kysymykseesi

• Työtäosaavalle

Ei ole meitä yksi eikä kaksi jotka kaipaamme SEO.n huoltopalvelua! Se oli ensiluokkaista ja luotettavaa, nyt on pakko käydä Sodankylässä tai Kemijärvellä, oli kuinka pieni tai iso ongelma auton kanssa! Nyt on taas pian mietittävä, miten saisi auton huollon teetettyä ja missä, niin ja kohta on jo talvirenkaiden vaihtokin ajankohtaista! Sekin kun meni ihan miettimättä ennen, kun asia hoitui Seolla!!!!

• Mörmötti

ViaNor

• TimoAn

Ei löydy Pelkosenniemeltä ja aloitusviestin jos lukee ajatuksen kanssa niin vastauskin on ehkä erilainen. Vai oliko tuolla viestillä jokin syvempikin merkitys?

• Naomit

Elikkä löytys semmonen kaveri joka ilmaseksi laittas webaston kuntoon.

• TimoAn
        Naomit kirjoitti:

Elikkä löytys semmonen kaveri joka ilmaseksi laittas webaston kuntoon.

No sehän olisi mukavaa, mutta en usko niin käyvän. Tietty huollosta maksaisisin sopivan hinnan. Ajattelin lähinnä jos olisi joku jolla on osaamista, liikaa aikaa ja liian vähän rahaa.

• Viehuoltoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4602
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1550
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      108
      1005
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1001
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      817
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4