Päivä päivältä vastenmielisempää...

Jyrin kirjoittelu täällä muuttuu alati vastenmielisemmäksi. Jatkuvat iltapäivälehtilinkit ja niiden ympärille rakennetut aasinsillat evomoraalista ovat saaneet ainakin minut pysymään lähes kokonaan poissa täältä. Käytännössä koko keskustelun taso on romahtanut niin alhaiselle tasolle ettei tänne juuri kiinnosta edes kurkistaa.

Jos noita typeryyksiä ilmoittaa poistoon, mitään ei näytä tapahtuvan. Ilmeisesti yksi ilmoittaja ainakaan ei riitä.

Onnittelut siis Jyrille! Henkinen orgasmisi varmastikin on jatkuva asiaintila, kun saat toteuttaa itseäsi täällä loputtomasti.

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yställinenJyri

      Kuulehan veikkonen kun evoluutiopsykologia on ihan tieteeksi tunnustettu siinä missä evoluutioteorikin, joten ei siinä että tekee havaintoja evomoraalin ilmenemismuodoista ja seurauksista ole mitään moitittavaa. Pikemminkin kiitettävää sillä sehän avartaa evokkien näkmystä siitä että kannattiko omaksua täysin todistamaton evoluutioteoria omaksi uskomuksekseen kun siitä ei kerran seuraa muuta kuin harmeja koko loppuelämän ajaksi sillä sukupuolitudit tuppaavat jättämään jälkiänsä eivätkä äpäränruokot ole hetkessä maksettu. ¨

      Niin että kiittäisit Jyriä arvokkaasta opetuksesta josta voivat hyötyä kaikki eikä se edes maksa mitään toisin kuin evomoraalia tyrkyttävät kalliit Dawkinsin kirjat.

      • Ehkäpä maailmassa on oikeudenmukaisuutta ja sinut Jyri suljetaan täältä lopullisesti ulos.


    • "Jos noita typeryyksiä ilmoittaa poistoon, mitään ei näytä tapahtuvan. Ilmeisesti yksi ilmoittaja ainakaan ei riitä."

      Ilmeisesti systeemi toimii niin, että ylläpito reagoi vasta kun ilmoituksia on riittävä määrä.

      Noita jonninjoutavia lööppiketjuja olisi tosiaan syytä ilmoitella pois porukalla sen sijaan että niihin vastaillaan. Siitä ei ole mitään hyötyä kellekään, että yksi mielenterveysongelmainen sotkee palstaa jollain julkkisjuoruilla.

      Kannanpa nyt oman korteni kekoon ja ilmoittelen tuon tärähtäneen tuoreimmat lööppijutut.

    • DRHouse

      Itse ilmoittelen jyrin räikeimmät jutut yleensä suoraan poliisin vinkkipalveluun. Eiköhän sieltä ole porukkaa tulossa viemään jyrin riksun suljetulle nauttimaan suihkukäynneistä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe