Onko ihan ok alottaa juokseminen tai kevyehkö hölkkääminen ilman minkäännäköistä lenkkeily taustaa. Voiko siitä olla muka jotain haittaa? Joskus jostain luin että ensin pari viikkoa kävelyä ja pikkuhiljaa alkaa vasta juoksemaan mutta siellä ei selitetty syytä. jos vaan jaksaa niin miksi ei. Vai miten se on tietäjät?
Vastaukset 4
- innostunut1
meni vahingossa kuntosali puolelle tämä mutta älkää siitä pahastuko, kiitos
- Baariryömijä
Ehkä voisit aloittaa vaikka ryöminnällä? Itse suosin baariryömintää, joka rasittaa lähinnä maksaa jättäen varsinaisesti lihasryhmät hieman pienemmälle rasitukselle. Pieniä kolhuja, ajoittaisia muistikatkoja ja milloin kenenkin vierestä heräämisiä kuuluu lajin luonteeseen ja sehän on pelkkää plussaa. Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat mukaan ensi viikonlopun aloittelijakurssille! Siihen muuten sisältyisi se milloin kenenkin vierestä herääminen 100% takuulla.
- innostunut1
Kiitos hyvästä neuvosta, kuulostaa paljon miellyttävämmältä kuin juoksu. Tarviihan maksakin tosiaan rasitetta siinä samassa kun lihaksetkin. Mistäköhän tälle kurssille voisi hakeutua?
- Anonyymi
Sorin baarissa on kurssit aina, kun paikka on auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591180
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7950- 96920
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5765Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27721Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192666- 71649
- 73627