Feministi Saara Särmä

456754

41

479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi minkä näkönen. :D

    • keittiöekspertti

      Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa.

      • JossainMuualla

        Niin, tai valot ovat unohtuneet päälle.

        Vakavasti puhuen, ei minua hänen naamansa tai muu ulkoasunsa harmita.

        Vastenmielisyyteni kohdistuu hänen aatemaailmaansa.


      • aivangauhee

        VOI HERRA ISÄ MINKÄ NÄKÖINEN MATAMI !!! (ö)

        Tuon naisen (kai tuo on nainen ?!) aatemaailma on tosiaan ainoa joka on vielä etovampi kuin sen ulkoinen habitus. Tuo tätihän (?!) näyttää kuin atlantista olisi nostettu ryhävalas ja laitettu se tuoliin istumaan. Mutta se todellinen rumuus tulee siitä saatanan tulehtuneen pillun punaisesta kommari-vihervasemmisto-suvakki-femakko asenteesta.

        BTW, tuo tankki oli just tänään la 24.9 klo 17.00 telkkarissa ja siinä kävi niin että kun näin sen, niin nyt on silmät kuin olisi pippurikaasua saanut ja kun kuulin sen femakko propagandaa niin tärykalvot puhkesivat ja korvat vuotaa nyt solkenaan verta. Voi vittu että vituttaa kun erehdyinkin näkemään ja kuulemaan.


    • Ex------Pua

      Kunpa pääsisin panemaan :'(

      • Multinikkaavakurppa

        Panisitpa minuakin jos kerran olet alkanut panna rumia naisia!


      • Raakatotuus
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Panisitpa minuakin jos kerran olet alkanut panna rumia naisia!

        Kurpat haluavat expuan kanssa sänkyyn vaikka eivät ole miestä ikinä nähneetkään. Vähintään nyt putoaa pohja niiltä väitteiltä että expua olisi neitsytsetä.


    • Krapu83df
    • sano.se

      Miksi feminisit on lihavia?

      • Siksi_

        Koska ruoka on hyvää.


    • eikehumista

      Ajattelen kaikkea negatiivista.

    • En ajattele häntä lainkaan.

    • Voi olla ihan kiva nainen! :) Mitä te miehet kaikki naisia ulkonäön pohjalta arvostelette! Sitä paitsi järkevä feminismi on ihan jees! :D Junkfeminismi kuulostaa vähän ihmeelliseltä kylläkin, mutta jokainen tavallaan.

      • totuuskomissio

        Et ole ko. naisen aivopieruihin ja toimintaan yhtään tutustunut.


    • Se "all male panel"-juttu on hauska.

      Sitä voisi katsella useamminkin, kun siitä tulee niin hyvä mieli.

      • Vilkaisin tuota blogia ja kerrankin sokea Reetta on löytänyt jyvän. :-)


      • erkki-täti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Vilkaisin tuota blogia ja kerrankin sokea Reetta on löytänyt jyvän. :-)

        Mistä löysit blogin?

        Minä en ainakaan tuolta aloittaja linkistä löydä. Siellä on jotain kuvakollaaseja tms.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Mistä löysit blogin?

        Minä en ainakaan tuolta aloittaja linkistä löydä. Siellä on jotain kuvakollaaseja tms.

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=all male panel saara särmä

        En varsinaista blogia, mutta monta juttua siitä. Luin mm. tuon Hesarin jutun, jossa homman sisältö kävi selväksi.


    • erkki-täti

      Yhdelle asialle omistautunut ihminen?

      Täytyy kyllä tunnustaa, että en ole tutustunut hänen sanomisiinsa. Telkkarissa kun naama näkyy ja suu avautuu -> vaihdan kanavaa noin minuutissa. En osaa sanoa miksi näin käy, yritin miettiä.

      Eikä riitä kiinnostusta tutkia hänen kirjoituksiaan esim. netissä. Ehkä tässä vielä ryhdistäydyn, ja sitten osaan paremmin sanoa mitä mieltä olen.

    • HullummaksiVainMenee

      Särmän ja muiden susirumien läskifeministien uusin painopiste hourailussaan on uhriuttaa läskit naiset ja syyllistää yhteiskunta ylipainoisten naisten paino-ongelmista. Esimerkiksi YLE Puheella on kokonainen tunnin ohjelma viikottain, jossa läskit feministinaiset keksivät näitä tekosyitä läskien naisten läskiydelle.

      Kerrataanpa femakkojen mieliksi hienon ideologiansa eräs ydinteeseistä:

      Nainen on aina uhri, vailla vastuuta mistään
      Nainen on aina uhri, vailla vastuuta mistään
      Nainen on aina uhri, vailla vastuuta mistään
      etc

      • helgamies

        Kiimavittu uhriuttaa naisen. Ja Särmä vahvistaa mielikuvaa tyypillisestä femakosta.


    • m-i-e-s

      En halua ajatella häntä. Nyt hän on piirtynyt verkkokalvoihini pelottavalla tavalla, ei uskalla nukkua enää tällä viikolla, saattaisin nähdä painajaisia. Parempi jäädä työpaikalle maanantai aamuun asti turvaan.

      Hollywoodin karmivimmatkin kauhuelokuvat ovat komediaa tuon rinnalla. =P

    • Hohhoohhoh

      Feministit on yhtä sairaita, kun sovinistit. Joku hallusinaatiokapina kehittyvän yhteiskunnan kulloistakin tilaa tai alistava asenne, kauna ja katkeruus vastakkaista sukupuolta kohtaan on putkiälynkäytön ja emotionaalisen kehittymättömyyden huono esimerkki, mut ainahan näitä riittää.

      Mitä luulette, tuleekohan koskaan aikaa, jolloin omien mielipiteiden ja edun etsinnän kantimena ei olisi vastapuolen tai kanssaihmisten kyykyttäminen?

      Ihmiset on tympeän yksinkertaisia, rasittavia, kun kiimaset kehitysvammaset pikkulapset, siltä tuokin muija naamasta näyttää.

      • heihaloonyt

        Feministi ei ole sovinistin vastakohta. Feministi ei aja naisten ylivaltaa vaan tasa-arvoa


      • helgamies
        heihaloonyt kirjoitti:

        Feministi ei ole sovinistin vastakohta. Feministi ei aja naisten ylivaltaa vaan tasa-arvoa

        Feministit nimenomaan ajavat naisten ylivaltaa, eivät tasa-arvoa. Jo termi femi ja nisti paljastaa mistä on kyse.


      • m-i-e-s
        helgamies kirjoitti:

        Feministit nimenomaan ajavat naisten ylivaltaa, eivät tasa-arvoa. Jo termi femi ja nisti paljastaa mistä on kyse.

        Höpö höpö, feministit ajavat itse asiassa mm. minun nurmikkoani. Tasa-arvon nimissä minulla käy vannoutuneita feministejä leikkaamassa nurmikkoani noin 2vk välein, toki joutuisivat käymään kerran viikossa, sillä maaperäni on selvästi hedelmällistä sillä nurmikko kasvaa nopeasti. (Eikä huolta, sitä nurmikkoa kyllä riittää.)

        Käytän ja feministit käyttävät minua (muutenkin kuin seksuaalisesti) on mielestäni täysin tasa-arvoista tai epätasa-arvoista jos minä käytän useampaa feministiä ja feministit käyttävät vain minua.


      • helgamies
        m-i-e-s kirjoitti:

        Höpö höpö, feministit ajavat itse asiassa mm. minun nurmikkoani. Tasa-arvon nimissä minulla käy vannoutuneita feministejä leikkaamassa nurmikkoani noin 2vk välein, toki joutuisivat käymään kerran viikossa, sillä maaperäni on selvästi hedelmällistä sillä nurmikko kasvaa nopeasti. (Eikä huolta, sitä nurmikkoa kyllä riittää.)

        Käytän ja feministit käyttävät minua (muutenkin kuin seksuaalisesti) on mielestäni täysin tasa-arvoista tai epätasa-arvoista jos minä käytän useampaa feministiä ja feministit käyttävät vain minua.

        Ok, sinun Saara Särmäsi on siis kätevä käsistään vaikka ulkonäkö ei ehkä vastaa miehisen miehen naisihannetta;)


      • m-i-e-s

      • helgamies

      • m-i-e-s
        helgamies kirjoitti:

        Onko femismi kehittynyt muualla maailmassa eri suuntaan kuin suomessa, mielenkiintoista

        Pitää ehkä kirjoittaa merkityksillä joita ymmärrät. Feministeilläkin on alemmantason-feministi ja ylemmäntason-feministi. On feministejä joilla on aivot ja feministejä joilla ei ole. Äänekkäimmät ääri-telaketju-feminatsit ovat ihan oma haaransa ja edustaa itseään. Tämä on se näkyvin ja kuuluvin, jota sinä olet selvästi seurannut ja mistä sinä olet tietoinen. (Muilla osastoilla on järkeä olla hiljaa myötähäpeässä naamapalmua tehden. Parempi odotella että Saarojen kivekset laskeutuu ja sitten yhteenlaskea aiheutetut haitat. =P)


      • helgamies
        m-i-e-s kirjoitti:

        Pitää ehkä kirjoittaa merkityksillä joita ymmärrät. Feministeilläkin on alemmantason-feministi ja ylemmäntason-feministi. On feministejä joilla on aivot ja feministejä joilla ei ole. Äänekkäimmät ääri-telaketju-feminatsit ovat ihan oma haaransa ja edustaa itseään. Tämä on se näkyvin ja kuuluvin, jota sinä olet selvästi seurannut ja mistä sinä olet tietoinen. (Muilla osastoilla on järkeä olla hiljaa myötähäpeässä naamapalmua tehden. Parempi odotella että Saarojen kivekset laskeutuu ja sitten yhteenlaskea aiheutetut haitat. =P)

        Aha, eli femakkonaisesi on alemman tason femakko, nimittäin Saara Särmä on HC-ylemmäntason femakko;)


    • WeetiHuorala

      Taide on kyllä hyvää täytyy sanoa!

    • Käyttämätön

      Ajattelen että siinä on taatusti neitsyt.

      • Anonyymi

        joo kun vaaka räjähti ja härkä luhistui alta


    • enåanis

      En panis

    • TekeeNiiPahaa

      Höpöhöpö "tieteen" tohtori. Ruma kuin piru, siksi femakko. Kärsii kroonisesta kullin puuttesta. Ihmisvihaaja, hyi YÖKS.

    • Ei tossa pallossa särmiä oo.

    • 4456666

      Hän on suuri tiedenainen

      • wet.pussy

        No suuri se ainakin on, ei voi kyllä sitä kieltää. Ei mahda säkki jauhoja riittää märän hakuun, sikäli kun sitä edes sillä on olemassakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe