Minua kiinnostaa se että kuinka ns kakkonen

pahoittelut

tutustui petturiin? Missä tapasitte? OLetko rakastunut? Mitä petturi lupasi sinulle? Miten suhde etenee? Miten suhtaudut petettyyn? Uskotko kaikki petturin puheet petetystä?
Tämä siksi että tahtoisin ymmärtää. Mikä minussa vikana kun piti hakea vierasta.
Kertoisitte tarinanne. Ei riitelyä vaan rehellistä keskustelua arasta asiasta.

33

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkeamoraali

      Minulla on tilanne, että varattu mies piirittää minua. Kyse on harrastuksesta. Hän haluaa auttaa minua. Hänelle on tullut jonkinlainen suojeluvaisto minua kohtaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana. Hän puolustaa minua, jos joku sanoo minulle jotain sellaista, jossa on häivähdys nälväilyä tai jos joku kritisoi sitä, mitä teen. Siitä tajusin, että hänkin on ihastunut minuun. Hän myös antaa neuvoja (olemme siis paikassa, jossa hän ei neuvo muita naisia, vaikka mahdollisuus olisi). Hän hakeutuu seuraani. Olen tuskaisen ihastunut häneen ja viikko sitten selvisi, että hän on varattu (sain itse selville). Suhde on ollut pitkä. Olin todella surullinen tästä tiedosta. Miksi hän käyttäytyy näin? Olen kaunis nainen, enkä ikinä juokse miesten perässä.

      Minulla on kamala moraalinen ahdistus tästä tilanteesta, sillä omille tunteilleni en voi mitään. Vain sille voin, miten itse toimin. Onko hänen suhteensa loppusuoralla? En ikinä voisi mennä kenenkään suhteen väliin, enkä ole ikinä ymmärtänyt miksi toiset jahtaavat varattuja. Tämä mies tuntuu vaan niin ihanalta. Jään odottamaan, mitä hän tekee. Jos hän eroaa, olen valmis tutustumaan häneen. Itse en alkaisi ikinä suhteeseen varatun kanssa. Arvostan itseäni ja arvostan muita ihmisiä. Koitan elää oikein.

      • Totuuttapeliin

        Hyvä periaate sulla. Ensin ero ja sitten vasta alatte suhteeseen. Jos todella alat salasuhteeseen niin ei se ole hyvä alku teille. Ihastumista tulee varatuilla ja se mitä tekee sen eteen on oltava rehellinen. Kakkosena et saa hyvää alkua muista se. Vaikka kuinka ihmiset väittäisivät etteivät välitä jutuista ja maineestaan niin ihan varmasti se tulee vaikuttamaan sinun ja tuon suhteeseen jos aloittaa salasuhteella. Pidä myös huoli ettet mene liian pitkälle varatun kanssa. Äkkiä jutut lähtee liikkeelle ja väärinkäsityksistä voi saada karmean maineen. Kerro rohkeasti jos ilmaisee kiinnostuksen sinuun että eroaa ensin ja ottaa sitten yhteyttä.


      • puhdaspeli
        Totuuttapeliin kirjoitti:

        Hyvä periaate sulla. Ensin ero ja sitten vasta alatte suhteeseen. Jos todella alat salasuhteeseen niin ei se ole hyvä alku teille. Ihastumista tulee varatuilla ja se mitä tekee sen eteen on oltava rehellinen. Kakkosena et saa hyvää alkua muista se. Vaikka kuinka ihmiset väittäisivät etteivät välitä jutuista ja maineestaan niin ihan varmasti se tulee vaikuttamaan sinun ja tuon suhteeseen jos aloittaa salasuhteella. Pidä myös huoli ettet mene liian pitkälle varatun kanssa. Äkkiä jutut lähtee liikkeelle ja väärinkäsityksistä voi saada karmean maineen. Kerro rohkeasti jos ilmaisee kiinnostuksen sinuun että eroaa ensin ja ottaa sitten yhteyttä.

        Samaa mieltä edellisen kanssa.
        OLen saanut paljon tarjouksia ukkomiehiltä, mutta moraalini on todela korkealla.
        Aina sanotaan täälläkin kuinka petturi on vastuussa pettämisestä. Todellakin, se on hän joka ottaa ensiaskeleen, mutta kyllähän se on niin, että nainen joka suostuu kakkoseksi ottaa vasta-askeleen. Ilman vasta-askelta ei mies pettäisi ainakaan sen naisen kanssa. Monet miehet ja naisetkin kokeilee kepillä jäätä. Heikko se joka ei pysty vastustaan.


      • xcvxvxc

        Saatan tietää, miksi hän tekee niin, vaikka voi olla hyvässäkin parisuhteessa, mutta itsellenikään ei ole vielä selvinnyt, että mikä tuon aiheuttaa? Mieheni on ihana, niin ihana sellaiselle naiselle, kenelle hän haluaa olla. Heillä on miesten kesken sellainen slogan, että vanhempaa naista on aina autettava ja tuettava, ja joskus kyllä lipsahtaa nuoremman puolellekin. Kuulen kertomuksia näistä apua tarvitsevista naisista, erityisesti hänen suojeluvaistonsa herää, jos nainen on ns. pinteessä joko suhteeseensa tai vain olosuhteisiin ja tilanteisiin. Hän ritarina karauttaa paikalle ja pelastaa neidon pulasta. Olen omalta osaltani hyväksynyt tuon auttamisvietin ja joskus kurillani sanonut, että muista kuitenkin sanoa, että olet sen ja sen mies, mutta silti tässä haluan auttaa, koska niin helposti autettava alkaa leijailemaan sfääreissä ja ryhtyy tavoittelemaan ritaria omakseen. Sellaisestakin on kokemusta ja se on aika raskasta, mutta aina niistä on selvitty, Hänen sisarusparvessaan on myös muita, jotka toimivat samalla tavalla eli haluavat ilostuttaa ja tukea toisten elämää, joten ehkä se on tietynlaisen kotikasvatuksen peruja.
        Itsellänikin on korkea moraali ja koska olen saanut viestejä ihmisiltä, jotka vain näkemänsä perusteella ottavat minuun yhteyttä vailla parempaa tietoa, niin en itse koskaan julkisilla paikoilla istuskele vastakkaisen sukupuolen kanssa juuri tuosta syystä. Kun tuntuu, että ajan trendi on kyttäillä toisia ja sekaantua toisten suhteita sotkemaan. Aivan samoin kuin tuntuu olevan ajan trendi, että erottuaan muodonmuutoksen läpikäyneenä isketään kaikkea vähänkin liikahtavaa ja kiinnostavaa. Kokemusta siitäkin, ettei osaa häiritse vaimo vierellä lainkaan, lähinnä seuraan huvittuneena toimintaa, että koska älyää lopettaa. Kerran saanut jopa juomat päälleni, vaikka istuin vain hiljaa ja silittelin miestäni reidestä. Että parempi silitellä vain kotioloissa, niin ei aiheuta voimakkaita reaktioita muissa.


      • Kukintyylillään
        puhdaspeli kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa.
        OLen saanut paljon tarjouksia ukkomiehiltä, mutta moraalini on todela korkealla.
        Aina sanotaan täälläkin kuinka petturi on vastuussa pettämisestä. Todellakin, se on hän joka ottaa ensiaskeleen, mutta kyllähän se on niin, että nainen joka suostuu kakkoseksi ottaa vasta-askeleen. Ilman vasta-askelta ei mies pettäisi ainakaan sen naisen kanssa. Monet miehet ja naisetkin kokeilee kepillä jäätä. Heikko se joka ei pysty vastustaan.

        Niin ja se pitäisi kaikkien naisten muistaa että aina kun on sinkkuna tekemisissä varatun kanssa pitää selkeä viivat mitä puuhaa sen kanssa ellei sen puoliso ole mukana. Vain siten pystyy maineensa pitämään puhtaana. Salasuhteet on nykypäivää ja kaikkialla. Meistä jokaisen pitää itse kantaa se maine oliko nyt kyse tuon varatun kanssa mistä hyvänsä. Aina tuo nainen kantaa sen pahemman maineen. Ukkomiehille nyt nauretaan vaan ja ymmärretään kun sillä kriisi ikä ja hakee harmaaseen avioonsa väriä. Mutta tuo nainen on se kakkonen huonoineen maineineen. Yleensä naisella ei esiinny ikä kriisiä johon vedota. Kannattaa tehdä heti alussa selkeästi varatulle tiedoksi mihin voi ja pystyy ettei tule väärin käsityksiä.


    • yliymmärryksen

      Olemme tunteneet koko ikämme, pieni kylä. Mies alkoi piirittää, nyt salasuhdetta jo yli 20 vuotta. Vieläkö riittää tahtoa ymmärtää?

      • Opettavaakyllä

        Siis ymmärtää sinun mainetta kun olet salapanonsa ollut tuon varatun kanssa? Pidä maineesi ja nauti kyllä se kylä jo tietää. Teillä mahtava tulevaisuus ilmankos kakkoset sen lorton osan saa kun eivät välitä muiden puheista. Saapa varattu sitten hyvät selkään taputukset muilta miehiltä kun on niin sonni. Taitaa siis se puolisokin tietää ja niillä avoin suhde kun noin kauan käynyt panemassa sua. Hienoa kun elätte avointa elämää ja opettaen nuoremmille esimerkkinä. Se muuten tulee olemaan myös jos sulla lapsia niin oppivat ja kuulevat kuinka avointa seksi elämää voi elää ja millä arvomaailmaa elää. No hyvä kun olet esimerkkinä kylillä oppii ne sinunkin lapset miten eletään.


      • jkjkljl
        Opettavaakyllä kirjoitti:

        Siis ymmärtää sinun mainetta kun olet salapanonsa ollut tuon varatun kanssa? Pidä maineesi ja nauti kyllä se kylä jo tietää. Teillä mahtava tulevaisuus ilmankos kakkoset sen lorton osan saa kun eivät välitä muiden puheista. Saapa varattu sitten hyvät selkään taputukset muilta miehiltä kun on niin sonni. Taitaa siis se puolisokin tietää ja niillä avoin suhde kun noin kauan käynyt panemassa sua. Hienoa kun elätte avointa elämää ja opettaen nuoremmille esimerkkinä. Se muuten tulee olemaan myös jos sulla lapsia niin oppivat ja kuulevat kuinka avointa seksi elämää voi elää ja millä arvomaailmaa elää. No hyvä kun olet esimerkkinä kylillä oppii ne sinunkin lapset miten eletään.

        Otit esille todella tärkeä asian, jota tuskin koskaan tullaan ajatelleeksi. Mallioppiminen. Millaisen mallin vanhempana omille lapsilleen antaa? Siinä samalla tulee tosiaan antaneeksi myös sen arvomaailman, halusi tai ei. Sellaisesta se sukupolvien ketju vain muodostuu, kun mummo tunnettiin kylällä iloisena antajana ja juomaveikkojen kaverina, tytär sitten kriisiydyttyään suhteessaan oli ukkomiesten lelu, niin ei ihme, jos tyttärentytär jatkaa samoilla jäljillä ja perään huudellaan nykyisin bitch, kun on päästy tarpeeksi kauas kotoa. Em. esimerkkini oli nainen, koska tässä ketjussa näyttää olevan ns. kakkonen juurikin nainen.


      • elämäonmutkikas
        jkjkljl kirjoitti:

        Otit esille todella tärkeä asian, jota tuskin koskaan tullaan ajatelleeksi. Mallioppiminen. Millaisen mallin vanhempana omille lapsilleen antaa? Siinä samalla tulee tosiaan antaneeksi myös sen arvomaailman, halusi tai ei. Sellaisesta se sukupolvien ketju vain muodostuu, kun mummo tunnettiin kylällä iloisena antajana ja juomaveikkojen kaverina, tytär sitten kriisiydyttyään suhteessaan oli ukkomiesten lelu, niin ei ihme, jos tyttärentytär jatkaa samoilla jäljillä ja perään huudellaan nykyisin bitch, kun on päästy tarpeeksi kauas kotoa. Em. esimerkkini oli nainen, koska tässä ketjussa näyttää olevan ns. kakkonen juurikin nainen.

        Molemmat ollaan varattuja lapset kunnon kansalaisia teidänkin mittapuulla mitattuna. Ehkäpä siksi koska ovat saaneet kasvaa ehjissä kodeissa.


      • Samaistuuhanne
        elämäonmutkikas kirjoitti:

        Molemmat ollaan varattuja lapset kunnon kansalaisia teidänkin mittapuulla mitattuna. Ehkäpä siksi koska ovat saaneet kasvaa ehjissä kodeissa.

        Eihän toki ne lakeja riko sun lapset. Mutta odota kun ovat itse suhteessa ja alkavat salapanoon varattuna ihan varmasti siihen alkavat. Onhan ne nähneet ettei se nyt mitään haittaa kun nai toisia. Sen ne tasan tarkkaan tulevat tekemään. Ole sitten ylpeä niistä kun kehutaan no olihan se äiti/isä samanlainen. Ilmankos no kukin elää kuten on opetettu nuo periaatteet miten elää.


      • Salapanojonkatiedän
        Samaistuuhanne kirjoitti:

        Eihän toki ne lakeja riko sun lapset. Mutta odota kun ovat itse suhteessa ja alkavat salapanoon varattuna ihan varmasti siihen alkavat. Onhan ne nähneet ettei se nyt mitään haittaa kun nai toisia. Sen ne tasan tarkkaan tulevat tekemään. Ole sitten ylpeä niistä kun kehutaan no olihan se äiti/isä samanlainen. Ilmankos no kukin elää kuten on opetettu nuo periaatteet miten elää.

        Niin ei ne salapanot ole niin salaisia kun kuvittelette! Tuskin tuokaan pysyt salassa.


      • kaikkitietääkyllä
        Samaistuuhanne kirjoitti:

        Eihän toki ne lakeja riko sun lapset. Mutta odota kun ovat itse suhteessa ja alkavat salapanoon varattuna ihan varmasti siihen alkavat. Onhan ne nähneet ettei se nyt mitään haittaa kun nai toisia. Sen ne tasan tarkkaan tulevat tekemään. Ole sitten ylpeä niistä kun kehutaan no olihan se äiti/isä samanlainen. Ilmankos no kukin elää kuten on opetettu nuo periaatteet miten elää.

        Salaisimmista ja mehevimmistä mutkista lapsetkin, vaikka olisivat nuoria aikuisia, oppivat asenteen, miten oma vanhempi suhtautui asiaan. Kun sitten tilanne tulee tuollaiselle vastaan huomattavasti myöhemmin, muistaa, että ristiin rastiin nypytettiin, joten mikäs siinä annetaan mennä vaan. Joitakin pahoitettuja mieliä tai jopa mielensairauksia, mutta eihän se silloinkaan haitanneet, kunhan itsellä vaan on kivaa.


      • nyteiollut
        Samaistuuhanne kirjoitti:

        Eihän toki ne lakeja riko sun lapset. Mutta odota kun ovat itse suhteessa ja alkavat salapanoon varattuna ihan varmasti siihen alkavat. Onhan ne nähneet ettei se nyt mitään haittaa kun nai toisia. Sen ne tasan tarkkaan tulevat tekemään. Ole sitten ylpeä niistä kun kehutaan no olihan se äiti/isä samanlainen. Ilmankos no kukin elää kuten on opetettu nuo periaatteet miten elää.

        Sinkkuna tuskin ketään pettää, puhu jos on varma tieto


      • älähänliioittele
        kaikkitietääkyllä kirjoitti:

        Salaisimmista ja mehevimmistä mutkista lapsetkin, vaikka olisivat nuoria aikuisia, oppivat asenteen, miten oma vanhempi suhtautui asiaan. Kun sitten tilanne tulee tuollaiselle vastaan huomattavasti myöhemmin, muistaa, että ristiin rastiin nypytettiin, joten mikäs siinä annetaan mennä vaan. Joitakin pahoitettuja mieliä tai jopa mielensairauksia, mutta eihän se silloinkaan haitanneet, kunhan itsellä vaan on kivaa.

        Eikös ne pettäjän perheessä varttuvat lapset voi kokea samaa kohtaloa? Ihan samanlaisen mallinhan he saavat tyyliin että pettää saa muttei mielellään jäädä kiinni eikä ainakaan jättää petettyä. Kuulevat selityksiä, että se vieras vaan tuli ja vei, mitään en mahtanut, puolisoa vaan rakastan. Eikös niin? He vasta valheen keskellä elävätkin.

        Salasuhteet on salasuhteita nimensä mukaan. Ei niissä lapsille varattuja ihmisiä esitellä. Lapset ei tiedä asiasta ellei pöljät aikuiset juttele niistä lasten kuullen. Juuri ne aikuiset, jotka katsoo elämäntyökseen kytätä jonkun vapaan naisen elämää ja tekevät johtopäätöksiä, joita sitten totena kertovat eteenpäin.

        Pakko sanoa teille toisten elämää miettiville ja seuraaville että hankkikaa oma elämä. Ja pitäkää suunne kiinni asioista, jos ne ei teitä omakohtaisesti kosketa. Eli lopettakaa juoruilu. Munkin luona käy varattu mies auttamassa mua rempassa. Seksin harrastaminen ei kuulu sopimukseen. Mutta niinhän nuo puhuu kylillä, että meillä on suhde. Onneksi itse tiedetään ja hänen puolisokin tietää, mikä on homman nimi.


      • realismiatämäon
        älähänliioittele kirjoitti:

        Eikös ne pettäjän perheessä varttuvat lapset voi kokea samaa kohtaloa? Ihan samanlaisen mallinhan he saavat tyyliin että pettää saa muttei mielellään jäädä kiinni eikä ainakaan jättää petettyä. Kuulevat selityksiä, että se vieras vaan tuli ja vei, mitään en mahtanut, puolisoa vaan rakastan. Eikös niin? He vasta valheen keskellä elävätkin.

        Salasuhteet on salasuhteita nimensä mukaan. Ei niissä lapsille varattuja ihmisiä esitellä. Lapset ei tiedä asiasta ellei pöljät aikuiset juttele niistä lasten kuullen. Juuri ne aikuiset, jotka katsoo elämäntyökseen kytätä jonkun vapaan naisen elämää ja tekevät johtopäätöksiä, joita sitten totena kertovat eteenpäin.

        Pakko sanoa teille toisten elämää miettiville ja seuraaville että hankkikaa oma elämä. Ja pitäkää suunne kiinni asioista, jos ne ei teitä omakohtaisesti kosketa. Eli lopettakaa juoruilu. Munkin luona käy varattu mies auttamassa mua rempassa. Seksin harrastaminen ei kuulu sopimukseen. Mutta niinhän nuo puhuu kylillä, että meillä on suhde. Onneksi itse tiedetään ja hänen puolisokin tietää, mikä on homman nimi.

        Selvästikin olet ulapalla. Älkää koskaan aliarvioiko lastenne ja nuortenne huomiokykyä. Siinä menettää vain oman lapsensa arvostuksen vanhempana, jatkossa hän näkee teidät aina epärehellisessä valehtelijan roolissa.

        Ei salapanoja tarvitse edes mitenkään esitellä, sillä nykyajan lapset ja nuoriso on niin hyvillä hoksottimilla varustettu, että tietävät panemisenne kaveriensa kautta jo kauan ennen kiinnijäämistänne kotona. Pakko todeta, että vaikka ei jutella lasten tai nuorten kuullen, niin he tietävät sen jo, että sikäli aika outoa selitystä.

        Sekä pettäjän perheessä että kakkosen perheessä lapset ja nuoret kokevat saman kohtalon, olet oikeassa, molemmissa perheissä pääsevät todistamaan, kuinka heidän läheiset aikuisensa saavat elää vale-elämää. Vale-elämää, jossa saavat valehdella petetylle tai jopa lapsilleen menoistaan. Hienoin ja karmein oppitunti, mitä lapselleen voi antaa ihan kädestä pitäen. Samalla tämä valehtelijavanhempi vaatii omalta lapseltaan rehellisyyttä, lapsen menoista, läksyistä, kavereista, päihteistä yms. Ei ihme, että nykyajan lapset ja nuoret voivat pahoin, kuka tahansa voisi pahoin jos pitää läheltä rakkaan ihmisen valehtelua.


      • yasetyrsgf

        Sinulla on ilmeisestikin runsaasti omakohtaista kokemusta näistä asioista?
        Ja sen perusteella olet sitä mieltä, että kaikki lapset/nuoret, joiden vanhemmat pettävät / ovat petettyjä, kokevat ennemmin tai myöhemmin saman kohtalon omassa elämässään?


      • ihmeoletusta
        realismiatämäon kirjoitti:

        Selvästikin olet ulapalla. Älkää koskaan aliarvioiko lastenne ja nuortenne huomiokykyä. Siinä menettää vain oman lapsensa arvostuksen vanhempana, jatkossa hän näkee teidät aina epärehellisessä valehtelijan roolissa.

        Ei salapanoja tarvitse edes mitenkään esitellä, sillä nykyajan lapset ja nuoriso on niin hyvillä hoksottimilla varustettu, että tietävät panemisenne kaveriensa kautta jo kauan ennen kiinnijäämistänne kotona. Pakko todeta, että vaikka ei jutella lasten tai nuorten kuullen, niin he tietävät sen jo, että sikäli aika outoa selitystä.

        Sekä pettäjän perheessä että kakkosen perheessä lapset ja nuoret kokevat saman kohtalon, olet oikeassa, molemmissa perheissä pääsevät todistamaan, kuinka heidän läheiset aikuisensa saavat elää vale-elämää. Vale-elämää, jossa saavat valehdella petetylle tai jopa lapsilleen menoistaan. Hienoin ja karmein oppitunti, mitä lapselleen voi antaa ihan kädestä pitäen. Samalla tämä valehtelijavanhempi vaatii omalta lapseltaan rehellisyyttä, lapsen menoista, läksyistä, kavereista, päihteistä yms. Ei ihme, että nykyajan lapset ja nuoret voivat pahoin, kuka tahansa voisi pahoin jos pitää läheltä rakkaan ihmisen valehtelua.

        Suurin osa lasten huonosta voinnista johtuu ihan varmasti muusta kuin pettämisestä. Kodeissa on paljon väkivaltaa, alkoholismia, rakkaudettomuutta vanhempien välillä syystä tai toisesta yms. jotka myös vaikuttaa lasten elämään. Eli vanhempien kyvyttömyydestä olla lapsilleen rakastavia ja turvallisia vanhempia.
        Mun äiti petti isää kun olin lapsi. Tiesin siitä ja niin tiesi sisaruksenikin. Ei se meidän elämään vaikuttanut mitenkään. Rakkautta riitti meitä lapsia kohtaan. Mulla olisi sun mielestä siis kaikki edellytykset voida pahoin ja pettää aikuisena puolisoani? Tai että puolisoni pettäisi mua? Eipä vielä niin ole käynyt. Puolisostani en tiedä, mutta uskon vakaasti näin olevan.
        Miksikö tällä palstalla? Koska ystäväni elää elämää, jossa välillä itse pettää ja välillä joutuu petetyksi. Yritän ymmärtää ja auttaa häntä. Mutta turhaahan se taitaa olla. Pettäjä ei ihan helpolla halua karvoistaan päästä.


    • pahoillaanmyös

      Sinulle alkuperäinen;

      Olen itse ollut kerran avioliitossa ja kerran avoliitossa. Molemmilla kerroilla suhteet päättyivät siihen että he löysivät uuden kumppanin työpaikalta.

      Ja sitten se tapahtui minulle, melkein, kun olin ollut sinkkuna jo useita vuosia. Aloin juttelemaan hieman enemmän työtoverini kanssa. Hän oli hyvin avoin. Ymmärsin hänen puheistaan ettei hänellä mennyt hyvin kihlattunsa kanssa. En silloin vielä ymmärtänyt ettei hänellä mene hyvin kenenkään kanssa, koska hänellä on persoonallisuushäiriö. Suhteemme oli hyvin pitkään pelkästään henkinen. Silloin pidin hänestä. Hän päätti kuitenkin kokeilla voiko edetä maaliin asti. Vietimme yön yhdessä ja sen jälkeen hän hylkäsi minut. Hän ei tervehdi enää minua työpaikalla, vaan leikkii että olen ilmaa.

      Kyllä, opin jotakin.

    • Brjrjrkttjh

      Minäkin ihastuin työkaveriini, mutta itselläni on niin tiukka moraali etten alkanut avioliitossa olevan kanssa suhteeseen. Töissä vaan juteltiin silloin tällöin. Eikä ole kaduttanut tämä asia.

      • EiKiitosE

        Sama juttu, kylläpä ottaa päähän, jos olisin joku salarakas.


    • einstucke

      En ole kakkonen, koska en mielittele vaimon paikalle.
      Pitkä työkaveruus tähän juttuun johti. Ystävyys muuttui rakastumiseksikin. Hän ei ole luvannut minulle mitään enkä minä sellaista haluakaan. Ei tämä mihinkään sen kummemmin "etene", näin on hyvä. Hän ei puhu puolisostaan, ei hyvää eikä pahaa. Varmaan puoliso on mukava ihminen, tiedän hänet ulkonäöltä. Kai nyt täysjärkinen ihminen olisi eronnut, jos elämä kotona olisi pelkkää helvettiä ja puoliso epämieluinen...
      Ei meistä kumpikaan mitään tällaista "hakenut". Samoissa projekteissa työskennellessä tutustuu toiseen ja joskus se sitten näemmä johtaa tällaiseenkin.

      • Salapannenmuka

        Niin ei se kotona oleva puoliso aina tiedä näistä. Mahtavaa kun puuhaat varatun kanssa. Ei kannata tulee se ilmi jostain Suomi on liian pieni maa. itse kannattelee sen vastuun ja maineen kun ilmi tulee. Ei se kaunis kuva ole teille kummallekaan. Ja vaikka se eroaisi myöhemmin niin jos edes joku tietää teistä räjähtää kylillä juorut ja kärsitte loppuelämän. Ihmiset aina kuvittelevat olevansa salassa. Eihän ne naureskelevat ihmiset teille kerro vaan muille kuvioissa olevalle eli puolisoille. Muistakaa myös tämä kun touhuatte. Toivotko sinä omalle lapselle samaa kuin sinulla nyt elät epärehellistä elämää? Tuohonko elämään opetat. Sulla moraali hukassa ja täysin.


    • mullanäin

      Perinteisesti baarissa, haki mua tanssimaan. Tiesin heti, että tuon miehen kanssa haluan sänkyyn, kemia oli ennenkokematon. Hän saatteli mut kotiin, ei seksiä. Sovittiin seuraavaksi päiväksi treffit ja ne myös tuli vaikka itse ajattelin, ettei se tule kuitenkaan kun on ukkomies.
      Tykkään hänestä kovasti mutta aviopuolisoa hänestä ei mulle tule. Peli on ollut selvä alusta lähtien. Vaimon tiedän vain ulkonäöltä ja miehen puheista päätellen vaikuttaa fiksulta ihmiseltä. Muutoin emme hänestä keskustele, muista asioista kyllä. Ei ole huono omatunto minulla. Tavataan harvoin. Tapaamiset on aina mukavia ja toki seksiäkin harrastetaan.

      • Salapanojokatuliilmi

        Uskomatonta miten noin epärehellistä elämää voi elää? Toivottavasti sun tulevat lapset kokevat saman epärehellinen elämän pettäen vaan kun tuo seksi on niin mukavaa. Opeta ihmeessä niille että se seksin nautinto on tärkeintä ei muu. Onko tuo varattu antanut saman mahdollisuuden myös puolisolleen? Tuskin ja sinä se vaan nautit. Hienoa kukin tyylillään ja elää kuten näkee ja on vaan tietyissä asioissa rehellinen. Olette todella kaksinaismoraalisia. Kai sitä voi sitten valehdella muutkin asiat elämässä eikä omatunto vaivaa sen kummemmin. Olette juuri pahin ihmiset joukko joka todella elää kulissi elämää.


      • mullanäin
        Salapanojokatuliilmi kirjoitti:

        Uskomatonta miten noin epärehellistä elämää voi elää? Toivottavasti sun tulevat lapset kokevat saman epärehellinen elämän pettäen vaan kun tuo seksi on niin mukavaa. Opeta ihmeessä niille että se seksin nautinto on tärkeintä ei muu. Onko tuo varattu antanut saman mahdollisuuden myös puolisolleen? Tuskin ja sinä se vaan nautit. Hienoa kukin tyylillään ja elää kuten näkee ja on vaan tietyissä asioissa rehellinen. Olette todella kaksinaismoraalisia. Kai sitä voi sitten valehdella muutkin asiat elämässä eikä omatunto vaivaa sen kummemmin. Olette juuri pahin ihmiset joukko joka todella elää kulissi elämää.

        Vaimon kanssa myös seksi sujuu, miksi ei sujuisi?


    • lsakjlsakdf

      Sinkkuna nettideiteillä esiintynyt mies olisin varattu, hänellä oli perhe toisella paikkakunnalla ja vakuuttava poikamiesboksi kohtuullisen matkan päässä omalta kotipaikkakunnaltani. En siinä vaiheessa etsinyt mitään tiivistä seurustelua vaan enemmänkin seksiä ja läheisyyttä, joten tapailimme harvakseen (2-3 kertaa kuukaudessa). Muuta ei edes lupailtu puolin eikä toisin.

      Pidin miestä mukavana ja luotettavana, kunnes kävi ilmi, että hän ei olekaan sinkku. Se siitä luottamuksesta, ja tapailusta. En jäänyt suremaan, en ottaisi takaisin, vaikka eroaisi.

    • lauantalauteilla

      Kuinka paljon sitten varattu viettää aikaansa salasuhteensa kanssa? Viekö se useita tunteja viikossa vai harvemmin. Tuli vain mieleeni kun tässä on kommentoitu, että lapset, nuoret tajuavat kaiken. Toki se herättää huomiota lastenkin keskuudessa jos isä/äiti on joka viikko työpäivän jälkeen tunteja pois tai viikonloppuna illan pois. Siihen luulisi kiinnittävän huomiota jo puolisokin.
      Jos tälläistä sietää ja silmänsä ummistaa voi petettykin mennä itseensä, näytetäänhän siinä huonoa esimerkkiä molemmat, pettäjä ja petetty.

      Lasten kuullen pidetään mölyt mahassa. Sellaisia asioita on, jotka kuuluvat vain aikuisten tontille. Sitten on tietysti tilanne eri, jos lapsi näkee vanhempansa vieraan kanssa suutelevan esim.autossa, parkkipaikalla. Silloin asia tulee julkiseksi.
      Jos salasuhdetta pidetään, ei voi toimia kuten "julkinen" pari.

    • Siellähänsalaalöysin

      Fb juteltiin vanhoja tuttuja siitä se sitten lähti.......

    • Ensuunnitteluttätä

      Töissä tapasimme, minä naimisissa mies parisuhteessa. 9kk jälkeen seksi tuli kuvioihin... Tulevaisuutta suunnitellaan mutta kumppaneille eiole asiaa myönnetty, vaikka epäilyksiä on ollut. Tunteeton avioliitto minulla. Eroamme mieheni kanssa aika varmasti mutta toinen suhteilija ei ole osaltaan päätöstä tehnyt.

      • typeräherralimanuljaska

        Paha asetelma tuo, koska siinä särkyy kaksi perhettä. Toivottavasti ei ole lapsia kummallakaan, koska sitten seuraukset eivät ole läheskään niin pahat. Lasten ei tulisi kärsiä aikuisten typeryydestä.


    • EiMitäänVikaa

      Mikä sinussa on vikana kun puoliso pettää?

      Väärä kysymys. Ei sinussa välttämättä ole mitään vikaa. Sen sijaan teidän parisuhteessanne on jotain vikaa. Syystä tai toisesta pettävä puoliso kokee, ettei saa parisuhteesta kaikkea sitä mitä kaipaa. Pettäjälle parisuhde on riittävän hyvä, hyvien asioiden takia ei halua erota. Silti parisuhde on riittävän huono, jolloin tilaisuus tekee varkaan.

    • NäinSeMeni

      Tapasin miehen kirurgisella osastolla. Olimme kumpikin leikkauspotilaina harrastusperäisen loukkaantumisen vuoksi. Huumorintaju osui yhteen ja kotouduttamme soittelimme toipumiskokemuksia. Olin hieman isommassa operaatiossa, joten mies tuli tervehtimään minua kotiuduttuani.

      Puhelut jatkuivat ja aloimme tapailla. Ihastuin kyllä, mutta ennen kaikkea meillä oli mukavaa yhdessä. Miehen puolisosta ei puhuttu, vaikka olinkin tietoinen sellaisen olemassa olosta.

      Mies ei juksannut mitään, koska mitään keskustelua hänen violiitostaan ei ollut eikä mitääb yhteistä tulevaisuutta maalailtu. Elettiin hetkessä.

      Tapailumme keskeytyi kun muutin. Vuotta myöhemmin törmäsin mieheen yllättäen ja sen tapaamisen myötä tiesin, että meistä tulee pari. Mies erosi ja avioiduimme. Miehen exän koen positiivisena ja mukavana ihmisenä.

    • tulppakiinni

      Olen mies ja tapailin salapanoani säännöllisesti...mistään rakkaudesta ei ollut kyse ja kumpikin liitossa osaltaan...haluttiin vain seksiä ei siinä sen kummempaa ja kumpikin sai mitä haki tai halusi. Nyt sitten pistettiin homma poikki kummankin yhteisestä päätöksestä ja edessä kenties uusi seikkailu kuka tietää...ja miksi ei erota kun muuten kaikki sujuu siinä se syy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      514
      3755
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3444
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3040
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2332
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2200
    6. 223
      1638
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1291
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe