Olen älykkäämpi kuin A. Einstein

MegaÄlykkö

Albertin (Einstein) IQ oli parhaimpien arvioiden mukaan korkeintaan 160. Oma IQ:ni on 170 maisemissa, olen siis älykkäämpi kuin historian yksi suurimmista neroista. Olen mitä voidaan kutsua HyperÄlykäs henkilö.

Yksi 1900-luvun tunnetuimmista neroista, R. Feynman, omasi lapsellisen alhaisen IQ:n - vaivaiset 125 - mitätön ötökkä älyllisesti minuun verrattuna.

Olen lukenut elämäni aikana about 5 kirjaa, ja olen sitä mieltä että olen lukenut liikaa. SuperÄlykäs henkilö nimittäin ymmärtää ilman lukemistakin.

8

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1215

"SuperÄlykäs henkilö nimittäin ymmärtää ilman lukemistakin"
      Superälykäs ymmärtäisi olla trollaamatta täällä palstalla.

• pseudo_god_dreams

Näyttelijä James Woods on vieläkin älykkäämpi - hänen älykkyysosamääränsä on yli 180. Siis paljon ap:ta tai Einsteiniä älykkäämpi.

• NoinhanSeOn
      • ReiluRotta

Feynman oli todellisuudessa erittäin huippuälykäs polymatikko, laaja-alainen ja hyvin syvällinen nero, jonka aivotoiminta oli erittäin nopeaa, jolle jokainen "huippuälykäs" - kengännumeroni on muuten 49 - mitä se kertoo minusta? - voi vain olla kateellinen. Voi kuinka kateellisia ihmiset voivat olla ...

Feynmanin puhetta kannattaa oikeasti kuunnella- kuinka terävää, syvällistä ja oivallista BTW se on.

Sorry mensalaiset teistä ei ole mihinkään. Olette surkimuksia. Oikeasti.

• seiväshyppääjä

Albertti osasi laskea, toisin kuin stubbi.
      Stuppi osaa kieliä, albertti ei osannut.

• älyäläjätä

Minun älyäni ei ole mitattu joten voin vai tyydyttää uteliaisuuteni
      esittämällä tyhmän kysymykseni näille älykkäille:

Missä on avaruuden loppu raja ja mitä tulee sen jälkeen???????

Tyhmyydestä ei sakoteta joten älkää ampuko kysyjää.

• Jos trollius (T) jaetaan ikäsi käänteisluvulla (1/ikä), niin olet todennäköisesti palstan huippujen joukossa

• nauratti

Oletpa ÄLYKÄS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3782
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1403
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1044
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      861
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      857
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      850
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      827
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      821
    Aihe