Albertin (Einstein) IQ oli parhaimpien arvioiden mukaan korkeintaan 160. Oma IQ:ni on 170 maisemissa, olen siis älykkäämpi kuin historian yksi suurimmista neroista. Olen mitä voidaan kutsua HyperÄlykäs henkilö.
Yksi 1900-luvun tunnetuimmista neroista, R. Feynman, omasi lapsellisen alhaisen IQ:n - vaivaiset 125 - mitätön ötökkä älyllisesti minuun verrattuna.
Olen lukenut elämäni aikana about 5 kirjaa, ja olen sitä mieltä että olen lukenut liikaa. SuperÄlykäs henkilö nimittäin ymmärtää ilman lukemistakin.
Olen älykkäämpi kuin A. Einstein
8
116
Vastaukset
- 1215
"SuperÄlykäs henkilö nimittäin ymmärtää ilman lukemistakin"
Superälykäs ymmärtäisi olla trollaamatta täällä palstalla.- pseudo_god_dreams
Näyttelijä James Woods on vieläkin älykkäämpi - hänen älykkyysosamääränsä on yli 180. Siis paljon ap:ta tai Einsteiniä älykkäämpi.
- NoinhanSeOn
Todellisuudessa Feynman oli huippuälykäs
https://www.quora.com/How-come-Richard-Feynmans-IQ-was-just-above-average- ReiluRotta
Feynman oli todellisuudessa erittäin huippuälykäs polymatikko, laaja-alainen ja hyvin syvällinen nero, jonka aivotoiminta oli erittäin nopeaa, jolle jokainen "huippuälykäs" - kengännumeroni on muuten 49 - mitä se kertoo minusta? - voi vain olla kateellinen. Voi kuinka kateellisia ihmiset voivat olla ...
Feynmanin puhetta kannattaa oikeasti kuunnella- kuinka terävää, syvällistä ja oivallista BTW se on.
Sorry mensalaiset teistä ei ole mihinkään. Olette surkimuksia. Oikeasti.
- seiväshyppääjä
Albertti osasi laskea, toisin kuin stubbi.
Stuppi osaa kieliä, albertti ei osannut. - älyäläjätä
Minun älyäni ei ole mitattu joten voin vai tyydyttää uteliaisuuteni
esittämällä tyhmän kysymykseni näille älykkäille:
Missä on avaruuden loppu raja ja mitä tulee sen jälkeen???????
Tyhmyydestä ei sakoteta joten älkää ampuko kysyjää. Jos trollius (T) jaetaan ikäsi käänteisluvulla (1/ikä), niin olet todennäköisesti palstan huippujen joukossa
- nauratti
Oletpa ÄLYKÄS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821