APTEEKKARIT tienaa

Tämmöistä.tää.on

Tuli tossa lueskeltua,että ihmiset palauttaa PALJON lääkkeitä apteekkeihin-
Ensin lekuri määrää 3 kuukauden satsin.ja ne on kolmessa paketissa.Kun ensimmäisestä paketista syödään muutama pilleri huomataan,että se ei sovi henkilölle niin 2 pakettia jää käyttämättä.
No ne kaksi ja myös se vajaa palautetaan apteekkiin no ei siinä mitään.
Mutta ne kaksi avaamatonta pakettia pannaan UUDESTAAN myyntiin.Eli kuka muu tästä hyötyy ,kun apteekkari, saman tavaran, kun myy kahdesti niin voittohan on mojova.
Ei ihme ,että apteekkarien puhtaat tulot on 120-140,000 € vuodessa
PS. lääkkeissähän on pitkä myntiaika eli parasta ennen.

8

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä panna, ei.

• farmaseuttinna

- mikä se olikaan se 50e eka käynti vuoden alussa het - täytyy eläkeläisen oiken säästää ,että pääsis asioitseen sinne rahastuslaitokseen

• Se on hallituksen määräämä lääkekulujen omavastuu. Valita siitä kansanedustajallesi, apteekkarille se on aivan sama maksaako lääkkeet kukin asiakas itse vai veronmaksajat yhdessä.

• 5donaa

Tähän viiteenkymppiin ei kuulu ilman reseptiä ostettavat -

• AurinkoArmas56

No ei tietenkään kuulu!

• Apteekkilainen

Tässä näkee taas kuinka hyvin ihmiset on asioista perillä ja luulevat tietävänsä jotain. Kun asiakas ostaa uuden lääkkeen, suositellaan apteekissa ostettavaksi vain pieni pakkaus (yleensä kuukauden lääkkeet). Emme todellakaan myy kolmea pakkausta kerrallaan, jos asiakas ei sitä välttämättä halua (näitäkin kyllä löytyy, varsinkin jos asiakas itse maksaa vain 4,50 omavastuun koko satsista, eihän häntä silloin kiinnosta mitä yhteiskunta ja veronmaksajat siitä maksaa).

Toiseksi: apteekkiin palaututetut lääkkeet eivät todellakaan mene uudelleen myyntiin. Tämän kieltää jo lääkelakikin. Välillä on ikävää heittää muuten moitteettomia lääkkeitä jätelaariin, mutta minkäs teet.

Joten järki käteen kaikki lääkkeiden ostossa. Siitä hyötyvät asiakas, yhteiskunta ja luonto!

• khkhkhkhkhkkjj

Sain lääkkeen, josta tiesin tulevan joillekin sivuvaikutuksia ja minulle lääke oli mielestäni lähinnä "varmuuden vuoksi". Pyysin erikseen pienintä pakkauskokoa ja sain. Nyt täytynee mennä uudelleen apteekkiin, koska mitään sivuvaikutuksia ei minulle tullut. Itse olen apteekin palveluihin tyytyväinen.

• Tässä päivitys sen osoittamiseksi, että mätämunia toki aina on joka alalla ja toisaalta se, että valvonta mätämunien poistamiseksi näyttäisi pääsääntöisesti toimivan, joskin vähän hitaasti:

http://www.hs.fi/kotimaa/a1478234376341

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe