Niin tässä treenamisen mallia.
Nykytyöntäjillä voimataso on jopa 50 prosenttia alhaisempi niin ei se kuula lennä kuin se 17-18 meetriä
https://www.youtube.com/watch?v=CUbbOfIcj70
Jos haluaa pukata kuulaa yli 20m..
6
116
Vastaukset
- Vanhajuttujo
Kuulantyönnön kultaisina aikoina ei kasvuhormoni näkynyt testeissä. Että se siitä.
- Älärunkkujauhapaskaa
Näkyivät ja Tepa oli niitä puhtaita urhelijoita. Muutama muu ei ollut.
Sama voimataso on nytkin kansainvälisillä huipuilla. Idioottimaisen logiikkasi mukaan heidän pitäisi jäädä heti kiinni. - jkhjlj
Ainoo vaan, että pelkkä kasvu ei auta voiman hankinnassa...
- palloa.pukkaisin
eikös kuulaa työnnetä. pukkaaminen voi tuntua kuupassa.
- Anssi522
Typerys.
Olen nähnyt miten nämä kalevan kisoissa nykyään jopa mitaleille asti päässeet treenaavat. Ei voi kuin nauraa. En ole pelkästään nähnyt vaan näen lähes päivittäin. Treenaan itse vanhana ukkona kovempaa ja kovemmilla painoilla kun nämä vetelykset. - sikailevanarttu
Nykyään yleisurheilijoiden pitää näyttää teinipojilta. Varovat treeneissä, ettei vaan mene tukkoon. Saattaisi nimittäin muuten vaikka kasvaa viikingiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875